Gå til innhold

???


natolars

Anbefalte innlegg

Føler meg egentlig ganske skyldig på dette området jeg. For meg handler dette om at jeg er "overhumoristisk" i perioder, kalles vel hypomani. Skjønner jeg bør binde sammen hendene og ikke være her så mye hvis jeg irriterer folk. Det har isåfall aldri vært min hensikt. Unnskyld!

Du vet du hva, du har en grunn for det og da er det faktisk ok. Jeg tror ikke det er noe du gjør bevisst, det bare kommer når du er slik. Det er langt verre med mennesker i 40 års alderen som skriver koz og klemz, da får jeg brekningsfornemmelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vet du hva, du har en grunn for det og da er det faktisk ok. Jeg tror ikke det er noe du gjør bevisst, det bare kommer når du er slik. Det er langt verre med mennesker i 40 års alderen som skriver koz og klemz, da får jeg brekningsfornemmelser.

Takk :). Tar den til meg likevel, skal forsøke som best jeg kan å beskrive med ord hvordan jeg opplever ting istedet. Tenkte i grunnen andre også var sånn jeg. Skal gå en lang tur i skogen og riste av meg dol for en stund, ha en fin dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :). Tar den til meg likevel, skal forsøke som best jeg kan å beskrive med ord hvordan jeg opplever ting istedet. Tenkte i grunnen andre også var sånn jeg. Skal gå en lang tur i skogen og riste av meg dol for en stund, ha en fin dag :-)

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilatu_28

Det går greit å ta de seriøst, jeg forstår jo ut i fra det de sier at de formidler noe som betyr noe for den som skriver.

Når det er sagt, så blir jeg allikevel irritert og kan ofte unngå å svare. Jeg misliker også SMS-språk, kun små bokstaver eller totalt manglende tegnsetting.

d r intrsnt @ du menr d1!!!!!!!!!!!!!!"

c u l8r allig8r

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går greit å ta de seriøst, jeg forstår jo ut i fra det de sier at de formidler noe som betyr noe for den som skriver.

Når det er sagt, så blir jeg allikevel irritert og kan ofte unngå å svare. Jeg misliker også SMS-språk, kun små bokstaver eller totalt manglende tegnsetting.

Jg oxo!!!!

OMG, lizzom....!!!!

;-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...