Gå til innhold

Bra kinamat eller indisk i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har forslag til en bra kinarestaurant i Oslo hvor de serverer chop suey? Har vært på Mr. Hong flere ganger, men av menyen deres nå ser det ikke ut som de har chop suey lenger.

Hva med bra indisk restaurant da? Har vært på Agra og Zaika, men kunne tenke meg å prøve noe annet. Noe som ikke er altfor dyrt.

Skrevet

Skal man ha virkelig bra kinamat i Oslo så går man på restauranten Dinner. Fantastisk mat og fantastisk service. Dyrere enn vanlig kinarestaurant, men verdt hver krone!

Skrevet

Jeg syns de har god indisk mat på Shalimar på sinsen :o) Ganske rimelig og.

Skrevet

Skal man ha virkelig bra kinamat i Oslo så går man på restauranten Dinner. Fantastisk mat og fantastisk service. Dyrere enn vanlig kinarestaurant, men verdt hver krone!

Hvor ligger den?

Skrevet

Enig! Etter min mening er Dinner den aller beste restauranten i Norge.

Skrevet

Den beste indiske er New Anarkali nederst på Grünerløkka. :)

Da har du ikke spist på Rehmans på Grunerløkka :) Dessverre blitt litt dyrt der nå, men verdt det..

Skrevet

Jepp, Dinner er veldig god!

Skrevet

Da har du ikke spist på Rehmans på Grunerløkka :) Dessverre blitt litt dyrt der nå, men verdt det..

Har spist der to ganger, faktisk, men synes at det er litt for moderne. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...