Gå til innhold

utslitt, oppgitt og misfornøyd!

Anbefalte innlegg

Gjest en fortvilt mamma

Hei, jeg er en jente på 39 år som ikke helt skjønner hva som foregår, men tror det er grunnet stress. Jeg har vært sykemeldt en lengre periode pga. meget store påkjenninger både i jobb og familiert. Hodet mitt er helt fraværende, null konsentrasjon og dårlige matvaner til tider. Jeg har bestandig kunnet regulere vekta etter inntak og trening. Men når jeg nå trener og spiser mindre har det ingen innvirkning. Alle skoene mine er blitt trang, og har jeg på meg støvletter, er de så trange i leggen at beina dovner bort. Har aldri hatt slike problemer før. Jeg er liksom blitt" rundere over hele kroppen, men på en litt pløsen måte. Jeg er 164 cm, og er gått opp fra 56 til 61 kg, på ett år. Jeg skjønner det at man kan legge på seg, men det er meget rart at det er mest i beina, og at det ser ut til at jeg ikke kan få gjort no med det. Kan det være veske ansamling? Jeg har ved en anledning prøvd lymfedrenasje, og da fikk jeg høre at kroppen min ikke kvittet seg med slaggstoffer. Jeg svetter heller aldri! Magen virker kun ved hjelp av noen milde laxerende produkter. Dette går sterkt innpå humøret mitt, og jeg vil så gjerne finne ut hvordan kroppen min kan bli "normal"" igjen! Og diskutere dette med faslegen min, har jeg gitt opp! Jeg har tatt prøver av stoffskifte, men hun hevder alt er normalt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/334481-utslitt-oppgitt-og-misforn%C3%B8yd/
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Gjest hakka pakka

Hei. Ikke gi opp. Les om progesteron krem. Det er ett kjønnsnøytralt hormon som kvinner og også menn trenger. Men i dagens forurensede miljo kan hormon balansen komme i ulage. Jeg er 30 og bruker kremen fast. på helsekostshop.no kan du lese mere om Dr. John R Lee sin studie om progesteron.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...