Gå til innhold

Da damene dro... "the show must go on" ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelpes... for noen tafatte mannfolk. De ser ut til å være på randen av sammenbrudd når damene stikker bort i 10 dager! *hahaha* Han ICA-fyren tok kaka der gitt *hoho*

Jeg kan ikke forestille meg at mannen min hadde felt en eneste tåre om jeg hadde dratt til syden et par uker... Han hadde tvert om ønska meg god tur, og sett fram til å ha "huset alene" etter ungenes leggetid :-) Og jeg på den annen side - hadde ikke bekymra meg et døyt for hverken klær/renhold eller kosthold.

Skrevet

Samme her og gud bedre meg som han ICA-fyren sto og gapte.

Skrevet

Samme her og gud bedre meg som han ICA-fyren sto og gapte.

Det er på grensa til pinlig-tv. Egentlig var denne scenen _over_ pinlig...

Skrevet

Om jeg tenker tilbake til ekteskapet med eksen så er jeg skjønt enig med deg. :o) Han er minst like flink som meg med hus og unger - om ikke hakket bedre.

Skrevet

Han Ica- fyren var jo som en Eckbo-parodi. Haha, festlig. :)

Hehe, godt observert! ;-DDD

Skrevet

Samme her - min mann styrer da hus og hjem, når jeg er på jobbreiser etc. Ville vært helt OK for han å være hjemme med ungene. Heldigvis.

Skrevet

hmmmm høres ut som om jeg burde få med meg reprisen...

Skrevet

De har nok lett med lykt og lupe for å finne så hjelpeløse (håpløse) menn! Det hadde blitt dårlig TV med normale mannfolk som skulle stelle hjemme:)

Skrevet

hmmmm høres ut som om jeg burde få med meg reprisen...

..og nå er den? Jeg vil se jeg også!!

Skrevet

..og nå er den? Jeg vil se jeg også!!

Søndag kl. 15. Har nettopp funnet det ut, etter litt strev. TV2 har ca. 54 artikler om serien på websidene sin, men ingen av dem inneholder henvisning til når den går. Jeg fatter ikke hvorfor det er så vanskelig.

Skrevet

Søndag kl. 15. Har nettopp funnet det ut, etter litt strev. TV2 har ca. 54 artikler om serien på websidene sin, men ingen av dem inneholder henvisning til når den går. Jeg fatter ikke hvorfor det er så vanskelig.

*he he* Jeg var også innom der nå nettopp og erfarte akkurat det samme:-)

Jeg burde selvsagt bare ventet på at noen andre på dol gjorde jobben....

Gjest Iiiiiiii
Skrevet

Det er hinsides at voksne menn ikke vet hvordan man skal starte en vaskemaskin.

Skrevet

*he he* Jeg var også innom der nå nettopp og erfarte akkurat det samme:-)

Jeg burde selvsagt bare ventet på at noen andre på dol gjorde jobben....

Jeg har lett der før, f.eks. for å finne ut om et program går FØRST på TV2 og i REPRISE på Zebra eller omvendt, men sånt er klassifisert som topphemmelig informasjon og veldig vanskelig å finne.

Derimot kan man få vite omtrent alt programmet inneholder, hva programlederen spiser til middag og hva som hendte før og etter opptak. Så hvorfor bry seg om å se det, egentlig...?

Skrevet

Tusen takk skal du ha! Håper å få sett det da... Utrolig treigt at det er så dårlig informasjon :-(

Skrevet

Jeg har lett der før, f.eks. for å finne ut om et program går FØRST på TV2 og i REPRISE på Zebra eller omvendt, men sånt er klassifisert som topphemmelig informasjon og veldig vanskelig å finne.

Derimot kan man få vite omtrent alt programmet inneholder, hva programlederen spiser til middag og hva som hendte før og etter opptak. Så hvorfor bry seg om å se det, egentlig...?

;-)

Skrevet

;-)

Det er antakelig gammeldags å se et program til en bestemt tid på TV. Derimot kan man laste det ned til mobilen sin, chatte med deltakerne og programlederen, lese dagboka til fjorårets deltakere og kjøpe effekter med programmets logo.

Don't get me started... * kjenner alderen tynge *

Skrevet

Det er antakelig gammeldags å se et program til en bestemt tid på TV. Derimot kan man laste det ned til mobilen sin, chatte med deltakerne og programlederen, lese dagboka til fjorårets deltakere og kjøpe effekter med programmets logo.

Don't get me started... * kjenner alderen tynge *

*S*

Apropos det å føle at man ikke klarer å følge med i teknikkens nyvinninger:

På videregående hadde vi en tysklærer jeg hadde arvet etter moren min... Det var siste året før hun skulle pensjoneres, men hun benyttet seg likevel innimellom av skoleradioprogrammer på kassett.

En gang fikk hun ikke kassettspilleren til å virke, og heller ikke hjelp fra elevene hjalp. Da kom hun med de bevingede ord: "Kanskje det er noe galt med antenna?"

Men slik spolebåndspiller, som vi som var unge den gangen følte man måtte ha ingeniørutdannelse for å kunne benytte, hadde hun null problemer med;-)

Skrevet

*S*

Apropos det å føle at man ikke klarer å følge med i teknikkens nyvinninger:

På videregående hadde vi en tysklærer jeg hadde arvet etter moren min... Det var siste året før hun skulle pensjoneres, men hun benyttet seg likevel innimellom av skoleradioprogrammer på kassett.

En gang fikk hun ikke kassettspilleren til å virke, og heller ikke hjelp fra elevene hjalp. Da kom hun med de bevingede ord: "Kanskje det er noe galt med antenna?"

Men slik spolebåndspiller, som vi som var unge den gangen følte man måtte ha ingeniørutdannelse for å kunne benytte, hadde hun null problemer med;-)

Haha, vi måtte alltid høre de programmene helt fra starten, fordi det ble bare rot når læreren prøvde å spole til riktig sted. Derfor kan jeg introen ennå:

"Deutsch für die Grundschule 1, av Dahl, Gulldal og Sparstad. Opptak ved AS Lydbåndservice. Kopiering av båndet er forbudt."

Skrevet

Haha, vi måtte alltid høre de programmene helt fra starten, fordi det ble bare rot når læreren prøvde å spole til riktig sted. Derfor kan jeg introen ennå:

"Deutsch für die Grundschule 1, av Dahl, Gulldal og Sparstad. Opptak ved AS Lydbåndservice. Kopiering av båndet er forbudt."

*he he*

Vi hadde forresten en annen gammel tysklærer også, året før hun foran nevnte. Han var ikke mye bedre...

Men han var superlett å overtale til å ha en time med "Singt mit". Hvis vi sa "ååå, nå er det _kjempelengesiden_ vi hadde Singt mit sist. altså!", så gikk han på lærerværelset og hentet en kassett, selv om vi hadde Singt mit uka før.

Som oftest hentet han den samme kassetten, den som hadde "Ein bischen Frieden" på. Men ørten ganger med denne sangen var likevel å foretrekke framfor pugging av tysk grammatikk.

Jeg kan fortsatt mye av teksten utenat....;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...