Gå til innhold

Vgs velgerguide

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://velgerguiden.vg.no/09/

Hvilke parti jobber for dine hjertesaker? Hos meg ble det faktisk venstre, men jeg har ikke vurdert å stemme på partiet tidligere. Jeg får se, kanskje Venstre får min stemme i år.

Hvilke parti får du frem og er det sannsynlig at dette partiet får din stemme? Stemmer det med det du på forhånd har bestemt deg for?

Skrevet

Her er mitt resultat:

FRP 56.4%

H 55.8%

KRF 51.2%

SP 47.1%

V 44.9%

SV 41.1%

AP 38.5%

Stemte jo ganske bra det :o)

Skrevet

Her er mitt resultat:

FRP 56.4%

H 55.8%

KRF 51.2%

SP 47.1%

V 44.9%

SV 41.1%

AP 38.5%

Det blir 335%. Meget bemerkelsesverdig ja. ;)

Gjest hva var det nå igjen?
Skrevet

Det blir 335%. Meget bemerkelsesverdig ja. ;)

Det er ikke merkelig i det hele tatt, for mang av partine er jo enige om mye.

Skrevet

Jeg synes denne var ganske dårlig. Det er mange ting jeg ikke kan svare enten ja eller nei på. Likevel ble resultatet som forventet. Tidligere i dag tok jeg Aftenpostens valgomat og fikk Venstre på topp, så jeg tror jeg tar avgjørelsen på egen hånd...

AP 82.2%

SV 80.4%

SP 66.1%

V 65.7%

KRF 62.7%

H 39.1%

FRP 15.6%

Skrevet

Her er mitt resultat:

FRP 56.4%

H 55.8%

KRF 51.2%

SP 47.1%

V 44.9%

SV 41.1%

AP 38.5%

FRP 56.9 % :):)

H 44.7 %

SV 39,7 %

V 39,6 %

SP 37,6 %

AP 36,2 %

KRF 34,5 %

Skrevet

AP 84%

SP 71.4%

KRF 67.5%

SV 64.8%

V 62.8%

H 60.5%

FRP 31.3%

Har stemt riktig jeg :o)

Skrevet

V 65.7%

SP 62.4%

KRF 58.4%

H 55.8%

FRP 50.7%

AP 48.4%

SV 39.7%

Gjest Skjevehus
Skrevet

Forsøkt to stykker, og selv om jeg skal stemme FRP så ble resultatet SV. :-(

Skrevet

Forsøkt to stykker, og selv om jeg skal stemme FRP så ble resultatet SV. :-(

Hvorfor skal du stemme FrP?

Gjest Skjevehus
Skrevet

Hvorfor skal du stemme FrP?

Fordi jeg vil bevare vår kulturarv.

Skrevet

Rart at du da vil stemme på det partiet som minst av alle vil bevare den norske kulturen, og vil føre en politikk som fører til en helt annen livsstil en den tradisjonelle norske, med økt bilbruk, økt alkoholforbruk og mindre fellesskap.

Skrevet

Definer kulturarv, og hva FrP gjør for å bevare den? Du har fått med deg at mesteparten av kulturnorge er relativt opprørte over FrPs planlagte kutt i tilskudd til kultur?

Skrevet

Hva mener du med kulturarv? Hva er norsk kultur? På hvilken måte skulle FRP være representant for å ta vare på den norske kulturarven? Kulturarv handler vel ikke bare om innvandring eller ikke. Blir norsk kulturarv borte, er det ikke innvandrerne sin feil, men vår egen. Vi selv må bli stolte representanter av vår egen kultur.

Skrevet

Hva mener du med kulturarv? Hva er norsk kultur? På hvilken måte skulle FRP være representant for å ta vare på den norske kulturarven? Kulturarv handler vel ikke bare om innvandring eller ikke. Blir norsk kulturarv borte, er det ikke innvandrerne sin feil, men vår egen. Vi selv må bli stolte representanter av vår egen kultur.

''Blir norsk kulturarv borte, er det ikke innvandrerne sin feil, men vår egen. ''

Helt enig!

Skrevet

SV 69%SP 65.6%AP 64.3%V 51.2%KRF 49.3%H 35.4%FRP 27.5%

De tre øverste på topp, og de fire nederste på bunn overrasket meg ikke. Slik blir det alltid. Det varierer imidlertid fra test til test hvilke av de tre øverste som er 1, 2 og 3. På en test kom jeg ut med Rødt også, men de var jo ikke med i denne testen.

Gjest stemmer frp
Skrevet

Muslimsk kulturarv...

Gjest tøffel-laban
Skrevet

Ikke gjør deg dum nå. Se på den blomstrende kulturen til indianerne i Amerika, eller aboriginerne i Australia.

Skrevet

Ikke gjør deg dum nå. Se på den blomstrende kulturen til indianerne i Amerika, eller aboriginerne i Australia.

Hva mener du? Ja, for noen hundre år siden kom den hvite mann og slo i hjel disse to kulturene. Hva har det med dette som skjer nå å gjøre. Vi får masse impulser fra andre kulturer, det har vi alltid fått og tatt til oss på veien.

Gjest tøffel-laban
Skrevet

Hva mener du? Ja, for noen hundre år siden kom den hvite mann og slo i hjel disse to kulturene. Hva har det med dette som skjer nå å gjøre. Vi får masse impulser fra andre kulturer, det har vi alltid fått og tatt til oss på veien.

Impulser, ja. Men det er noe helt annet. Historen viser at når to radikalt forskjellige kulturer skal leve side og side vil den ene utradere den andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...