Yes Sir Skrevet 11. september 2009 Forfatter Skrevet 11. september 2009 Jeg skjønner i og for seg hva du mener, og er enig - MEN likevel, hva hjelper det om han skal si unnskyld? Ved å vise ydmykhet fremstår man som en sterk leder. 0 Siter
Colette Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 Ved å vise ydmykhet fremstår man som en sterk leder. Ber du om unnskyldning på kommando fra maktmennesker? Eller gjør du det når du føler for det selv? Når ble det et krav til politikere at de skal skal be om unnskyldning for problemer som er vanskelige å løse? Det er fullt mulig å vise ydmykhet uten å være med på alt tullet fra Pål T. Jørgsensen og hans like. Og det viste faktisk Jens Stoltenberg i går. 0 Siter
Bookworm Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 Ved å vise ydmykhet fremstår man som en sterk leder. Eller ved ikke å fraskrive seg ansvaret ved å si "unnskyld vi klarte det bare ikke" og heller se fremover og love at det skal gjøres mer. 0 Siter
Bookworm Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 Ber du om unnskyldning på kommando fra maktmennesker? Eller gjør du det når du føler for det selv? Når ble det et krav til politikere at de skal skal be om unnskyldning for problemer som er vanskelige å løse? Det er fullt mulig å vise ydmykhet uten å være med på alt tullet fra Pål T. Jørgsensen og hans like. Og det viste faktisk Jens Stoltenberg i går. Fullstendig enig - jeg synes ikke et unnskyld er noe verdt når man blir bedt om å si det. 0 Siter
Colette Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 Fullstendig enig - jeg synes ikke et unnskyld er noe verdt når man blir bedt om å si det. Ikke jeg heller. Man ber ofte et barn om å si unnskyld, for at de skal lære seg det. Jeg vet alt for mye om hvordan maktmennesker liker å bruke denne taktikken med å framtvinge unnskyldninger, rett og slett fordi de nyter følelsen av at andre kryper litt. Og unnskyldningen i seg selv er totalt verdiløs. Jeg synes faktisk det er ydmykhet nok bare i det faktum at noen påtar seg stillingen som statsminister til halvparten av lønna til en fotballtrener i Adeccoligaen:-) 0 Siter
Gjest Clausthaler Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 Jeg stemmer ikke Ap, men hvis slike ting gjør at Ap mister din stemme, så sier det en del om deg. Når skal folk begynne å sette seg inn i det partiene virkelig står for før de stemmer? Dette valgkamphysteriet er bare bullskit, etter valget har alle glemt alt likevel. Altså, når man lover en ting, og ikke engang gidder løfte en finger for å oppfylle det, så er det bare vanlig folkeskikk å be om unnskyldning. 0 Siter
ecbole Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Jeg stemmer ikke Ap, men hvis slike ting gjør at Ap mister din stemme, så sier det en del om deg. Når skal folk begynne å sette seg inn i det partiene virkelig står for før de stemmer? Dette valgkamphysteriet er bare bullskit, etter valget har alle glemt alt likevel. ''Når skal folk begynne å sette seg inn i det partiene virkelig står for før de stemmer?'' Nettopp. En urovekkende stor andel av befolkningen lar seg rive med av stemningsbølger i media og folk de omgås. Det ser du fra variasjonene i meningsmålinger. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Altså, når man lover en ting, og ikke engang gidder løfte en finger for å oppfylle det, så er det bare vanlig folkeskikk å be om unnskyldning. Tror du det er noen andre parti eller politikere som greier å gjøre noe med det? 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Stoltenberg lever i sin egen boble på Frogner. Han har ikke peiling på hva fattige sliter med. Hvilke andre politikere er det som virkelig vet hvordan det er å være fattig? 0 Siter
Gjest Clausthaler Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Tror du det er noen andre parti eller politikere som greier å gjøre noe med det? De som sitter der nå har hvertfall bevist at de ikke klarer det. Hvis vi ikke gir noen andre sjansen til å prøve, blir det hvertfall ikke bedre. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 De som sitter der nå har hvertfall bevist at de ikke klarer det. Hvis vi ikke gir noen andre sjansen til å prøve, blir det hvertfall ikke bedre. Tror helt ærlig ikke at det blir bedre samme hvem som sitter der jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.