Gå til innhold

Tannfiksing i narkose.


hegius

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en jente på 22 år som lider av tannlegeskrekk. Jeg gikk til tannlege tidligere, men grudde meg lang tid i forveien og har nå ikke vært hos tannlege siden januar, selv om jeg har masse hull/rotfyllinger som må fikses. Jeg har grunnet dette smerter i munnen når jeg spiser/drikker søtt (ikke alltid) og jeg har også noen visdomtenner som ligger og presser. Vet du om det er mulig å få fikset hull/rotfyllinger og evt. operert ut visdomtenner i narkose og hvordan jeg skal gå frem? Jeg orker rett og slett ikke tanken på mer pining i tannlegestolen, i tillegg koster det skjorta.

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...