Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg vet jo at du ikke kan si noe sikkert med en slik konsultasjon, men jeg håper du kan gi meg noen pekepinne påp hva dette er.

I ca. tre uker har jeg slitt med en volsom kløe i klitoris. Sitter inne iområdet rundt klitoris blant anet. Jeg klør ikke i skjeden, men tok en Canestenkur i tilfelle det var sopp, noe som ikke har hjulpet. Smører med krem i klitoris, men det lindrer ikke. Ei heller salver av diverse slag. Fordi jeg klør har jeg sprukket flere steder på kjønnsleppene, som også klør. Og som fort blør.

Det svir ingenting når jeg tisser og det er ikke vondt, bare forferdelig ubehagelig med kløingen. Jeg har ikke opplevd liknende. Og så sant ikke samboeren min har vært utro - noe jeg STERKT betviler- kan dette ikke dreie seg om en kjønnssykdom.

Kan du ha en formening om hva dette gjelder? Og kan jeg behandle det selv, eller bør jeg til legen?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/33465-kl%C3%B8ende-klitoris/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...