Gjest mallet Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 ''I utgangspunktet er vel engangsglass veldig resurssløsende, uavhengig av om de er nedbrytbare eller ikke...'' Oppvarmt vann, strømmen en oppvaskmaskin bruker og rengjøringsmidler utgjør ganske mye sløsing med ressurser det også, da... Jeg kan love deg at varmt vann og en dråpe zalo er langt mindre forurensende enn det som brukes av energi og kjemikalier av fabrikken som produserer engangsglassene. 0 Siter
Gjest veganer, men spiser gjerne miljøsvin Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Jeg kan love deg at varmt vann og en dråpe zalo er langt mindre forurensende enn det som brukes av energi og kjemikalier av fabrikken som produserer engangsglassene. ''Jeg kan love deg at varmt vann og en dråpe zalo er langt mindre forurensende enn det som brukes av energi og kjemikalier av fabrikken som produserer engangsglassene.'' Hva med med all forurensingen som oppstår i forbindelse med produksjon av både zalo og plastflaskene zaloen er i? Uansett var hovedpoenget mitt å slippe unna arbeidet med å måtte vaske 10-20 glass for hånd. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 ''Jeg kan love deg at varmt vann og en dråpe zalo er langt mindre forurensende enn det som brukes av energi og kjemikalier av fabrikken som produserer engangsglassene.'' Hva med med all forurensingen som oppstår i forbindelse med produksjon av både zalo og plastflaskene zaloen er i? Uansett var hovedpoenget mitt å slippe unna arbeidet med å måtte vaske 10-20 glass for hånd. Det virker som om at du har like mye arbeide, med å finne disse spesielle drikkeglassene, som du vil få med å vaske opp et såpass lite antall glass for hånd. 0 Siter
Gjest veganer, men spiser gjerne miljøsvin Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Det virker som om at du har like mye arbeide, med å finne disse spesielle drikkeglassene, som du vil få med å vaske opp et såpass lite antall glass for hånd. Er 20 glass lite å vaske opp for deg? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Er 20 glass lite å vaske opp for deg? Ja. Vi vært en familie på 6, og tyve glass var ikke mer enn det vi brukte i løpet av en dag, dertil kom all annen bruk av service, kopper, tallerkener etc, til en så stor familie. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 ''Jeg kan love deg at varmt vann og en dråpe zalo er langt mindre forurensende enn det som brukes av energi og kjemikalier av fabrikken som produserer engangsglassene.'' Hva med med all forurensingen som oppstår i forbindelse med produksjon av både zalo og plastflaskene zaloen er i? Uansett var hovedpoenget mitt å slippe unna arbeidet med å måtte vaske 10-20 glass for hånd. En zaloflaske holder til hundrevis av oppvasker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.