Gå til innhold

Drikkeglass av nedbrytbar plastikk

Gjest veganer, men spiser gjerne miljøsvin

Anbefalte innlegg

Skrevet

''I utgangspunktet er vel engangsglass veldig resurssløsende, uavhengig av om de er nedbrytbare eller ikke...''

Oppvarmt vann, strømmen en oppvaskmaskin bruker og rengjøringsmidler utgjør ganske mye sløsing med ressurser det også, da...

Jeg kan love deg at varmt vann og en dråpe zalo er langt mindre forurensende enn det som brukes av energi og kjemikalier av fabrikken som produserer engangsglassene.

Skrevet

Jeg kan love deg at varmt vann og en dråpe zalo er langt mindre forurensende enn det som brukes av energi og kjemikalier av fabrikken som produserer engangsglassene.

''Jeg kan love deg at varmt vann og en dråpe zalo er langt mindre forurensende enn det som brukes av energi og kjemikalier av fabrikken som produserer engangsglassene.''

Hva med med all forurensingen som oppstår i forbindelse med produksjon av både zalo og plastflaskene zaloen er i?

Uansett var hovedpoenget mitt å slippe unna arbeidet med å måtte vaske 10-20 glass for hånd.

Gjest høstløv
Skrevet

''Jeg kan love deg at varmt vann og en dråpe zalo er langt mindre forurensende enn det som brukes av energi og kjemikalier av fabrikken som produserer engangsglassene.''

Hva med med all forurensingen som oppstår i forbindelse med produksjon av både zalo og plastflaskene zaloen er i?

Uansett var hovedpoenget mitt å slippe unna arbeidet med å måtte vaske 10-20 glass for hånd.

Det virker som om at du har like mye arbeide, med å finne disse spesielle drikkeglassene, som du vil få med å vaske opp et såpass lite antall glass for hånd.

Skrevet

Det virker som om at du har like mye arbeide, med å finne disse spesielle drikkeglassene, som du vil få med å vaske opp et såpass lite antall glass for hånd.

Er 20 glass lite å vaske opp for deg?

Gjest høstløv
Skrevet

Er 20 glass lite å vaske opp for deg?

Ja.

Vi vært en familie på 6, og tyve glass var ikke mer enn det vi brukte i løpet av en dag, dertil kom all annen bruk av service, kopper, tallerkener etc, til en så stor familie.

Skrevet

En zaloflaske holder til hundrevis av oppvasker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...