Gjest Elextra Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Ok, så skal jeg ikke gjøre det, da! 0 Siter
Gjest x factor Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Helt i orden. Har forhåndsstemt og kan love deg at det ble langt i fra Frp :-) 0 Siter
Gjest Stoltenberg er kjekk Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Nei, jeg er ikke så snill....!!!! 0 Siter
Bookworm Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Jeg skal ikke det, men ikke fordi du ber meg om det... 0 Siter
Gjest La Vie En Rose Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Må skuffe deg. Her er det FRP hele veien. Blir et spennende valg! 0 Siter
meg__123! Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Er det noen jeg skal stemme på så er det FRP... 0 Siter
Gjest fjolling møddingus Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Forhåndsstemte for 4 år siden. Nettopp på Frp! 0 Siter
Gjest kahloli Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Er det noen jeg skal stemme på så er det FRP... Forstår det ikke at man stemmer Frp, de gir meg assosiasjoner til Hitler. Frp og Høgre gagner i siste instans bare de med mye penger, det med lavere avgifter og skatteletter er bare lokkemat. 0 Siter
Gjest La Vie En Rose Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Forstår det ikke at man stemmer Frp, de gir meg assosiasjoner til Hitler. Frp og Høgre gagner i siste instans bare de med mye penger, det med lavere avgifter og skatteletter er bare lokkemat. Jeg tror du har det litt for godt. Du har sikkert råd til bompenger og dyr alkohol. 0 Siter
Gjest GPn Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Det viktigste vi kan gjøre for våre barn og barnebarn er å begrense innvandringen fra ikke-vestlige land. 0 Siter
Gjest fjolling møddingus Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Det viktigste vi kan gjøre for våre barn og barnebarn er å begrense innvandringen fra ikke-vestlige land. Det er så sant som det er sagt. 0 Siter
Gjest La Vie En Rose Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Det viktigste vi kan gjøre for våre barn og barnebarn er å begrense innvandringen fra ikke-vestlige land. Helt enig! Muslimer er ikke til å stole på. Mennene er noen dikatorer alle sammen. De taler med to tunger. Innad styrer de familien med en jernhånd i Koranens navn, mens utad er de, de mest tolerante som finnes. 0 Siter
Gjest så jo, her blir det frp Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 ikke noe annet parti å stemme på iallefall 0 Siter
Gjest fjolling møddingus Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Helt enig! Muslimer er ikke til å stole på. Mennene er noen dikatorer alle sammen. De taler med to tunger. Innad styrer de familien med en jernhånd i Koranens navn, mens utad er de, de mest tolerante som finnes. Det siste var vel en liten overdrivelse? 0 Siter
Gjest kahloli Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Jeg tror du har det litt for godt. Du har sikkert råd til bompenger og dyr alkohol. Ja, sikkert. Jeg er student og lever under fattigdomsgrensa! Jeg stemmer ikke Frp fordi: - de er for mer oljeutvinning, det betyr store ødeleggelser på naturen. - de tror ikke på klimaendringene overhodet. - de vil frata samenes rett til å forvalte naturområdene som de bruker til reindrift - altså: avskaffe et stykke viktig, norsk kultur. + identitet og verdigheten til samene. - de vil bygge store hytteområder i norske, uberørte fjellområder, altså, enda flere naturødeleggelser. - de bryr seg ikke om bygder og utkantstrøk, bare om å utvikle byene, industrien og tjene mer penger. - de vil ikke ta ansvar for det faktum at norge er valgt å gå til krig i Irak. Ansvaret er å ta imot flyktninger. - med sinn innvandrerpolitikk skaper de negativ holdning til innvandrere, faktisk så burde vi heller se hvilken stor ressurs de er i samfunnet vårt. Jeg klarer slettes ikke å forholde meg til at de skal styre landet vårt! 0 Siter
Gjest La Vie En Rose Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Det siste var vel en liten overdrivelse? Jo, men de forsøker så godt de kan. Av og til greier de ikke å styre seg og angriper enhver som leier en av samme kjønn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.