Gå til innhold

Ikke stem Frp!

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

6

• meg__123!

4

• filiokus81

3

• Yes Sir

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Helt i orden. Har forhåndsstemt og kan love deg at det ble langt i fra Frp :-)

Gjest Stoltenberg er kjekk
Skrevet

Nei, jeg er ikke så snill....!!!!

Gjest La Vie En Rose
Skrevet

Må skuffe deg. Her er det FRP hele veien. Blir et spennende valg!

Gjest fjolling møddingus
Skrevet

Forhåndsstemte for 4 år siden. Nettopp på Frp!

Skrevet

Er det noen jeg skal stemme på så er det FRP...

Forstår det ikke at man stemmer Frp, de gir meg assosiasjoner til Hitler.

Frp og Høgre gagner i siste instans bare de med mye penger, det med lavere avgifter og skatteletter er bare lokkemat.

Gjest La Vie En Rose
Skrevet

Forstår det ikke at man stemmer Frp, de gir meg assosiasjoner til Hitler.

Frp og Høgre gagner i siste instans bare de med mye penger, det med lavere avgifter og skatteletter er bare lokkemat.

Jeg tror du har det litt for godt. Du har sikkert råd til bompenger og dyr alkohol.

Skrevet

Det viktigste vi kan gjøre for våre barn og barnebarn er å begrense innvandringen fra ikke-vestlige land.

Gjest fjolling møddingus
Skrevet

Det viktigste vi kan gjøre for våre barn og barnebarn er å begrense innvandringen fra ikke-vestlige land.

Det er så sant som det er sagt.

Gjest La Vie En Rose
Skrevet

Helt enig! Muslimer er ikke til å stole på. Mennene er noen dikatorer alle sammen. De taler med to tunger. Innad styrer de familien med en jernhånd i Koranens navn, mens utad er de, de mest tolerante som finnes.

Gjest så jo, her blir det frp
Skrevet

ikke noe annet parti å stemme på iallefall

Gjest fjolling møddingus
Skrevet

Helt enig! Muslimer er ikke til å stole på. Mennene er noen dikatorer alle sammen. De taler med to tunger. Innad styrer de familien med en jernhånd i Koranens navn, mens utad er de, de mest tolerante som finnes.

Det siste var vel en liten overdrivelse?

Skrevet

Jeg tror du har det litt for godt. Du har sikkert råd til bompenger og dyr alkohol.

Ja, sikkert. Jeg er student og lever under fattigdomsgrensa!

Jeg stemmer ikke Frp fordi:

- de er for mer oljeutvinning, det betyr store ødeleggelser på naturen.

- de tror ikke på klimaendringene overhodet.

- de vil frata samenes rett til å forvalte naturområdene som de bruker til reindrift - altså: avskaffe et stykke viktig, norsk kultur.

+ identitet og verdigheten til samene.

- de vil bygge store hytteområder i norske, uberørte fjellområder, altså, enda flere naturødeleggelser.

- de bryr seg ikke om bygder og utkantstrøk, bare om å utvikle byene, industrien og tjene mer penger.

- de vil ikke ta ansvar for det faktum at norge er valgt å gå til krig i Irak. Ansvaret er å ta imot flyktninger.

- med sinn innvandrerpolitikk skaper de negativ holdning til innvandrere, faktisk så burde vi heller se hvilken stor ressurs de er i samfunnet vårt.

Jeg klarer slettes ikke å forholde meg til at de skal styre landet vårt!

Gjest La Vie En Rose
Skrevet

Det siste var vel en liten overdrivelse?

Jo, men de forsøker så godt de kan. Av og til greier de ikke å styre seg og angriper enhver som leier en av samme kjønn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...