Gå til innhold

Ikke stem Frp!

Anbefalte innlegg

Gjest fattigmor
Skrevet

Forstår det ikke at man stemmer Frp, de gir meg assosiasjoner til Hitler.

Frp og Høgre gagner i siste instans bare de med mye penger, det med lavere avgifter og skatteletter er bare lokkemat.

Yepp! Hitler er den første tanken som slår meg, når hun åpner

munnen!

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

6

• meg__123!

4

• filiokus81

3

• Yes Sir

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

slapp helt av! Frp har ikke en sjans!

Vent å se! Du blir nok skuffet sent i kveld.

Skrevet

Kan du forklare meg hvordan Frp skal få makt og gjennomslag for sine saker i Stortinget?

Skrevet

Kan du forklare meg hvordan Frp skal få makt og gjennomslag for sine saker i Stortinget?

Ved at de får 51% av stemmene. Det er lite sannsynlig da, men jeg håper de får nok stemmer til å bestemme det meste.

Skrevet

Ved at de får 51% av stemmene. Det er lite sannsynlig da, men jeg håper de får nok stemmer til å bestemme det meste.

LOL:-) 51%...ja:-) Da tror jeg nok du blir skuffet i kveld.

Skrevet

Husk Dagbladet er knallrødt. Ved å skrive det slår det tilbake på dem selv.

Hæ? Noe Dagbladet skriver? Dette er en meningsmåling utført for Dagens Næringsliv, gjengitt av Dagbladet.

Skrevet

Jeg gleder meg til å stemme FRP. I følge meningsmålingene på vg.no og db.no så vil FRP bli det største partitet. HURRA! Det blir en spennende kveld.

He-he-he... hvilken verden lever du i?

;)

Skrevet

''Når det er sagt ligger jeg et sted mellom AP og Høyre politisk, men med FrP som tag-along på borgelig side er valget enkelt.''

Veldig, veldig godt sagt, Høyre får bare ikke min stemme så lenge de lefler med FrP.

Her jeg bor handler det om å _unngå_ en ekstra representant fra FrP på Tinget, så vi må stemme litt til siden for Ap. Dermed går min stemme i år til SV.

SV kommer iallefall aldri til å få min stemme. De er jo i mot absolutt alt.

Hadde ikke Ap ville hatt med SV og Sp på laget skulle de muligens fått min stemme.

Skrevet

Det ligger en fin artikkel på www.vg.no nå, hvor dette er essensen fra svenske aviser om den norske valgkampen:

''Norge har den beste levestandarden i verden og den laveste arbeidsledigheten i Europa. På tide å sparke regjeringen med andre ord. Oljeforbannelsen risikerer å slå til igjen», slik starter Mats Larsson, politisk kommentator i den svenske avisen Expressen, sin omtale av det norske valget.

- Siden oljepengene begynte å settes inn på oljefondet har ingen norsk regjering lykkes med å bli gjenvalgt påpeker han.''

http://www.dagbladet.no/2009/09/14/nyheter/valg_09/valg_2009/stortingsvalget_2009/politikk/8103817/

Nå skal jeg rusle til valglokalet:-)

Gjest fattigmor
Skrevet

Det må du jo bare tro:0))))))))) Sånn har det vært i mange år...foran hvert Valg.Tilslutt, tar alle til Vett og stemmer ,som de skal! men heldigvis ikke Frp.

Gjest Clausthaler
Skrevet

Det var da voldsomt til floskler. Glatte vendinger sier ikke nødvendigvis noe om sannhetsgehalten i formuleringens innhold.

Når det er sagt ligger jeg et sted mellom AP og Høyre politisk, men med FrP som tag-along på borgelig side er valget enkelt.

Det er mye sant i floskler.

Skrevet

Forstår det ikke at man stemmer Frp, de gir meg assosiasjoner til Hitler.

Frp og Høgre gagner i siste instans bare de med mye penger, det med lavere avgifter og skatteletter er bare lokkemat.

syns det er fint at noen tør å prøve på å få disse utlendingene ut jeg....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...