Gjest fattigmor Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Forstår det ikke at man stemmer Frp, de gir meg assosiasjoner til Hitler. Frp og Høgre gagner i siste instans bare de med mye penger, det med lavere avgifter og skatteletter er bare lokkemat. Yepp! Hitler er den første tanken som slår meg, når hun åpner munnen! 0 Siter
Gjest fattigmor Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 slapp helt av! Frp har ikke en sjans! 0 Siter
Yes Sir Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 slapp helt av! Frp har ikke en sjans! Vent å se! Du blir nok skuffet sent i kveld. 0 Siter
Colette Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Vent å se! Du blir nok skuffet sent i kveld. Kan du forklare meg hvordan Frp skal få makt og gjennomslag for sine saker i Stortinget? 0 Siter
Yes Sir Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Kan du forklare meg hvordan Frp skal få makt og gjennomslag for sine saker i Stortinget? Ved at de får 51% av stemmene. Det er lite sannsynlig da, men jeg håper de får nok stemmer til å bestemme det meste. 0 Siter
Colette Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Ved at de får 51% av stemmene. Det er lite sannsynlig da, men jeg håper de får nok stemmer til å bestemme det meste. LOL:-) 51%...ja:-) Da tror jeg nok du blir skuffet i kveld. 0 Siter
Colette Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Ved at de får 51% av stemmene. Det er lite sannsynlig da, men jeg håper de får nok stemmer til å bestemme det meste. Det ser veldig dårlig ut mht den prosenten, ja... http://www.dagbladet.no/2009/09/14/nyheter/valg_09/politikk/frp/ap/8098659/ 0 Siter
Yes Sir Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Det ser veldig dårlig ut mht den prosenten, ja... http://www.dagbladet.no/2009/09/14/nyheter/valg_09/politikk/frp/ap/8098659/ Husk Dagbladet er knallrødt. Ved å skrive det slår det tilbake på dem selv. 0 Siter
Colette Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Husk Dagbladet er knallrødt. Ved å skrive det slår det tilbake på dem selv. Hæ? Noe Dagbladet skriver? Dette er en meningsmåling utført for Dagens Næringsliv, gjengitt av Dagbladet. 0 Siter
Gjest Frp velger Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Jo det gjør jeg! Og det har ikke du noe med! 0 Siter
tusseline Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Jeg gleder meg til å stemme FRP. I følge meningsmålingene på vg.no og db.no så vil FRP bli det største partitet. HURRA! Det blir en spennende kveld. He-he-he... hvilken verden lever du i? 0 Siter
Gjest jeppesen Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 ''Når det er sagt ligger jeg et sted mellom AP og Høyre politisk, men med FrP som tag-along på borgelig side er valget enkelt.'' Veldig, veldig godt sagt, Høyre får bare ikke min stemme så lenge de lefler med FrP. Her jeg bor handler det om å _unngå_ en ekstra representant fra FrP på Tinget, så vi må stemme litt til siden for Ap. Dermed går min stemme i år til SV. SV kommer iallefall aldri til å få min stemme. De er jo i mot absolutt alt. Hadde ikke Ap ville hatt med SV og Sp på laget skulle de muligens fått min stemme. 0 Siter
Colette Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Det ligger en fin artikkel på www.vg.no nå, hvor dette er essensen fra svenske aviser om den norske valgkampen: ''Norge har den beste levestandarden i verden og den laveste arbeidsledigheten i Europa. På tide å sparke regjeringen med andre ord. Oljeforbannelsen risikerer å slå til igjen», slik starter Mats Larsson, politisk kommentator i den svenske avisen Expressen, sin omtale av det norske valget. - Siden oljepengene begynte å settes inn på oljefondet har ingen norsk regjering lykkes med å bli gjenvalgt påpeker han.'' http://www.dagbladet.no/2009/09/14/nyheter/valg_09/valg_2009/stortingsvalget_2009/politikk/8103817/ Nå skal jeg rusle til valglokalet:-) 0 Siter
Gjest fattigmor Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Vent å se! Du blir nok skuffet sent i kveld. Det må du jo bare tro:0))))))))) Sånn har det vært i mange år...foran hvert Valg.Tilslutt, tar alle til Vett og stemmer ,som de skal! men heldigvis ikke Frp. 0 Siter
Gjest lovinda lace Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Det har jeg nettopp gjort:) 0 Siter
Gjest Clausthaler Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Det var da voldsomt til floskler. Glatte vendinger sier ikke nødvendigvis noe om sannhetsgehalten i formuleringens innhold. Når det er sagt ligger jeg et sted mellom AP og Høyre politisk, men med FrP som tag-along på borgelig side er valget enkelt. Det er mye sant i floskler. 0 Siter
meg__123! Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Forstår det ikke at man stemmer Frp, de gir meg assosiasjoner til Hitler. Frp og Høgre gagner i siste instans bare de med mye penger, det med lavere avgifter og skatteletter er bare lokkemat. syns det er fint at noen tør å prøve på å få disse utlendingene ut jeg.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.