Gjest togli Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 syns det er fint at noen tør å prøve på å få disse utlendingene ut jeg.... Jeg vet ikke hvorfor jeg plutselig fikk assosisajoner til Linda Johansen i "Borettslaget" nå ;-) Sorry...tror bare jeg er litt trøtt.... *fnis* 0 Siter
meg__123! Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Jeg vet ikke hvorfor jeg plutselig fikk assosisajoner til Linda Johansen i "Borettslaget" nå ;-) Sorry...tror bare jeg er litt trøtt.... *fnis* pga det jeg skrev? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 pga det jeg skrev? Hehe, ja.. Det var noe med "disse utlendingene" som fikk meg til å tenke på henne - men som sagt, jeg er stuptrøtt og det er sent. Da blir jeg litt rar i huet og ser morsomheter i det meste ;-))) 0 Siter
meg__123! Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Hehe, ja.. Det var noe med "disse utlendingene" som fikk meg til å tenke på henne - men som sagt, jeg er stuptrøtt og det er sent. Da blir jeg litt rar i huet og ser morsomheter i det meste ;-))) hehehe =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.