Gå til innhold

FRP er de eneste som vil sende ut Krekar!

Anbefalte innlegg

Gjest La Vie En Rose
Skrevet

Det burde være god nok grunn til å stemme FRP. Er det OK at vi har en terrorist i landet vårt?

Skrevet

Jeg kunne nok ha stemt på de fleste partier hvis jeg bare skulle plukke ut én sak i de respektives programmer, men det er noe med det at hvis man stemmer for den ene saken, så følger hele resten av partiprogrammet med.... Så det blir litt enkelt å stemme FrP utelukkende for å få ut Krekar...

Gjest La Vie En Rose
Skrevet

Jeg kunne nok ha stemt på de fleste partier hvis jeg bare skulle plukke ut én sak i de respektives programmer, men det er noe med det at hvis man stemmer for den ene saken, så følger hele resten av partiprogrammet med.... Så det blir litt enkelt å stemme FrP utelukkende for å få ut Krekar...

Krekar + billigere sprit, du kan ikke avslå!

Gjest FRP- et smurfeparti!
Skrevet

Nå er vel ikke FRP det eneste partiet som VIL sende ut Krekar, men de er det eneste partiet som er slu nok til å lure dumme folk med at det faktisk er gjort i en fei!

Skrevet

Krekar + billigere sprit, du kan ikke avslå!

Heldigvis er det ting jeg føler er viktigere enn det...

Skrevet

Og hvordan skal Frp få til det? Ved å få flertall alene i Stortinget?

Gjest La Vie En Rose
Skrevet

Og hvordan skal Frp få til det? Ved å få flertall alene i Stortinget?

Ja hvis du stemmer FRP så er det mulig. :)

Skrevet

Ja hvis du stemmer FRP så er det mulig. :)

Drøm videre....Frp kommer aldri til å komme til makten i Norge, heldigvis. Ingen andre partier vil samarbeide med dem.....og det sier vel sitt.

Gjest skal stemme i dag ja
Skrevet

Nei, jeg synes ikke det er ok at vi har en terrorist i landet. Men stemmer alikevel ikke FrP.

Det er andre ting jeg synes er viktigere, blant annet å ta vare på alle små bedriftene rundt i landet. Jobber selv i en liten bedrift og vet at mange små bedrifter sliter med høye skatter og avgifter. Ille om mange av småbedriftene skulle måtte legges ned, hadde blitt mange nye arbeidsledige.

Også er det annen ting som jeg ikke liker. Hvorfor skal noen arbeidstakere (LO-medlemmer) bety mer enn andre arbeidstakere??

Skrevet

Heldigvis er det ting jeg føler er viktigere enn det...

Enig, med kraftig vekt på _heldigvis_.

Skrevet

Heller en terrorist enn en gjeng tullinger i regjering

Sier nei takk til begge deler. Send derfor ut Krekar, og hiv den rød-grønne Tufte-regjeringen ut av regjeringskontorene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...