Gå til innhold

Voldsomt til spamming av forum i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen frp'ere som begynner å få panikk etter den siste ukens skriverier om at Frp stuper på meningsmålingene?

Skrevet

Stuper? Ikke med min stemme iallefall. Ikke tro for mye på de rød-grønne avisene. Dette blir et brakvalg for FRP!

Skrevet

Jeg synes det er patetisk å bombardere førstegangsvelgere med "stem på oss"-SMS. Kjæresten til datteren min hadde fått opptil flere, og han er illrød. Både politisk og etter hvert av raseri.

Skrevet

Jeg synes det er patetisk å bombardere førstegangsvelgere med "stem på oss"-SMS. Kjæresten til datteren min hadde fått opptil flere, og han er illrød. Både politisk og etter hvert av raseri.

Er det andre enn AP som har drevet med slik spamming?

Skrevet

Stuper? Ikke med min stemme iallefall. Ikke tro for mye på de rød-grønne avisene. Dette blir et brakvalg for FRP!

Stemmer det....det var du som lot en stemme til AP glippe fordi Jens Stoltenberg ikke ba om unnskyldning :-) LOL:-) Det er akkurat slike velgere som stemmer Frp. De som på et eller annet vis føler seg personlig fornærmet i valgkampen.

Beklager, men jeg klarer ikke å ha respekt for den slags politiske idealer:-)

Gjest en annen signatur
Skrevet

Synes det er helt adekvat at det skrives om politikk på valgdagen.

Da er det mer spamming å skrive om julemiddag i september eller "Hva skal du ha til middag i dag?"

Skrevet

Jeg synes det er patetisk av AP å fly rundt hele byen og legge en rose på alles dørmatter sammen med en lapp om å stemme AP.

Skrevet

Jeg synes det er patetisk av AP å fly rundt hele byen og legge en rose på alles dørmatter sammen med en lapp om å stemme AP.

Haha, har de så mange roser til overs?

Jeg har ikke fått på døra, men fikk tilbud om en rose foran en av nærbutikkene, helt uten lapp eller oppfordringer. Men det var igår, så de satt kanskje ekstra løst...

Skrevet

Kanskje de har lært av Obama-valgkampapparatet? Obamas valgsuksess ble delvis tilskrevet oppsøkende virksomhet fra "fotfolket" - om ikke bare for å få folk til ikke å støtte hjemmesitterpartiet:-)

Skrevet

Haha, har de så mange roser til overs?

Jeg har ikke fått på døra, men fikk tilbud om en rose foran en av nærbutikkene, helt uten lapp eller oppfordringer. Men det var igår, så de satt kanskje ekstra løst...

Jeg har heller ikke fått noen rose - eller noe annet valgkampmateriell for den saks skyld;-) (unntatt det som har havnet i postkassa). Men så har jeg heller ikke gått på Karl Johan i det siste, ei heller oppsøkt shoppingsentre/torg på lørdagene...;-)

Skrevet

Jeg har heller ikke fått noen rose - eller noe annet valgkampmateriell for den saks skyld;-) (unntatt det som har havnet i postkassa). Men så har jeg heller ikke gått på Karl Johan i det siste, ei heller oppsøkt shoppingsentre/torg på lørdagene...;-)

Jeg har fått en rose fra Ap - på Facebook. Fordi jeg ønsket meg en:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...