Gjest Vanskelig å velge Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Noen som er sikker i sin sak her, og hvorfor er dere sikker? Jeg sliter litt - tror Høyre får min stemme, men skal jeg begrunne det så vet jeg jaggu ikke om det blir så overbevisende! Det er jo så forvirrende med alle disse partiene som skal samarbeide! Høyre er jo ikke bare Høyre, vi får jo Frp og div. på kjøpet!!! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 ''Høyre er jo ikke bare Høyre, vi får jo Frp og div. på kjøpet!!! '' Det er en av flere grunner til at jeg stemmer Venstre. Men Venstre har også mange gode saker og et grunnsyn jeg er enig i - frihet og ansvar for den enkelte, bærekraftig utvikling, toleranse, støtte nyskapning og gjøre det enklere å starte og drive småbedrifter, med mer. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Det blir noe rødgrønt, men jeg har ikke bestemt meg for hvilket parti ennå. Jeg synes den nåværende regjeringen har gjort en god jobb, alt i alt, og ser gjerne at vi fortsetter på noenlunde samme kurs. Selvfølgelig har de ikke gjort alt perfekt, men det vil jo ingen regjering gjøre uansett farge. Jeg synes Ap er for slappe i miljøspørsmål, så min stemme går nok til et av de andre partiene som er med i eller støtter den rødgrønne regjeringen, som kan gjøre regjeringen sterkere på den fronten. 0 Siter
Gjest morrostubben Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 ''Høyre er jo ikke bare Høyre, vi får jo Frp og div. på kjøpet!!! '' Det er en av flere grunner til at jeg stemmer Venstre. Men Venstre har også mange gode saker og et grunnsyn jeg er enig i - frihet og ansvar for den enkelte, bærekraftig utvikling, toleranse, støtte nyskapning og gjøre det enklere å starte og drive småbedrifter, med mer. Bare så synd at Abid Raja sikkert forårsaker mindre stemmer til Venstre;) Og Venstre får jo ikke akkurat mange stemmer i utgangspunktet. 0 Siter
morsan Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Bare så synd at Abid Raja sikkert forårsaker mindre stemmer til Venstre;) Og Venstre får jo ikke akkurat mange stemmer i utgangspunktet. Tror du det? Jeg ville tro at han nettopp var en stemmesanker fro Venstre. Men det er dog lite sannsynlig at V får to representanter fra Akershus, så han må nok nøye seg med å bli vararepresentant :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Bare så synd at Abid Raja sikkert forårsaker mindre stemmer til Venstre;) Og Venstre får jo ikke akkurat mange stemmer i utgangspunktet. Tja, tror Raja både skremmer noen og tiltrekker andre. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 ''Høyre er jo ikke bare Høyre, vi får jo Frp og div. på kjøpet!!!'' Derfor må man stemme strategisk, og stemme rødt. Ikke ta sjansen på noe som kan medføre større makt til Frp. ' 0 Siter
Gjest heia frp!! Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 ''Høyre er jo ikke bare Høyre, vi får jo Frp og div. på kjøpet!!!'' Derfor må man stemme strategisk, og stemme rødt. Ikke ta sjansen på noe som kan medføre større makt til Frp. ' Det skjer -aldri- at jeg stemmer rødt! 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Det skjer -aldri- at jeg stemmer rødt! Greit. Like greit som at jeg _aldri_ stemmer Frp 0 Siter
Gjest Ikke Venstre Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Tror du det? Jeg ville tro at han nettopp var en stemmesanker fro Venstre. Men det er dog lite sannsynlig at V får to representanter fra Akershus, så han må nok nøye seg med å bli vararepresentant :-) Raja er grunnen til at jeg for første gang ikke stemmer på Venstre. At han som Oslomann står på Akershus liste blir helt feil. Dessuten liker jeg ikke det inntrykket han har gitt av seg selv på Twitter. Han er IKKE en person jeg vil ha på Tinget. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Raja er grunnen til at jeg for første gang ikke stemmer på Venstre. At han som Oslomann står på Akershus liste blir helt feil. Dessuten liker jeg ikke det inntrykket han har gitt av seg selv på Twitter. Han er IKKE en person jeg vil ha på Tinget. Er det ikke litt snevert å la én politiker, som uansett neppe kommer i regjering, bestemmer hva du stemmer på? Uansett - skulle jeg fulgt denne vurderingsmåten ved valget hadde jeg ikke kunnet stemme i det hele tatt! . 0 Siter
Gjest har forhåndsstemt Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Senterpartiet. Pga distriktspolitikken, "singel"-politikken, frihet for enkeltindvidet. Jeg håper at den rødgrønne regjeringen fortsetter. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Senterpartiet. Pga distriktspolitikken, "singel"-politikken, frihet for enkeltindvidet. Jeg håper at den rødgrønne regjeringen fortsetter. Hvis du er opptatt av "frihet for enkeltindvidet" så fatter jeg ikke hvorfor du stemmer rød-grønt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.