Yes Sir Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Jeg tror de fleste her inne sitter godt i det. Typisk folk som har egen bolig å stemme rødt. De vil trygge sin egen situasjon. 0 Siter
Colette Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Tror du virkelig at Frp er et parti for de fattige? Hvorfor blir de da sponset av Rimi-Hagen f.eks? 0 Siter
Yes Sir Skrevet 14. september 2009 Forfatter Skrevet 14. september 2009 Tror du virkelig at Frp er et parti for de fattige? Hvorfor blir de da sponset av Rimi-Hagen f.eks? De kan ikke gjøre det så mye dårligere enn den sittende regjeringen akkurat... 0 Siter
Yes Sir Skrevet 14. september 2009 Forfatter Skrevet 14. september 2009 De kan ikke gjøre det så mye dårligere enn den sittende regjeringen akkurat... Og husk! Vi får billigere sprit!!! 0 Siter
Colette Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 De kan ikke gjøre det så mye dårligere enn den sittende regjeringen akkurat... Hva bygger du den uttalelsen på? På hvilke områder har de gjort det dårlig? 0 Siter
Yes Sir Skrevet 14. september 2009 Forfatter Skrevet 14. september 2009 Hva bygger du den uttalelsen på? På hvilke områder har de gjort det dårlig? Hvem har de prioritert? Innvandrerene eller rusmisbrukerene? Alle pengene går til å gi innvandrerene en plass å bo. Det er den rød-grønne bølgen som går igjennom hele vest-europa. Danmark har skjønt det. De har stengt igjen slusene. 0 Siter
Colette Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Hvem har de prioritert? Innvandrerene eller rusmisbrukerene? Alle pengene går til å gi innvandrerene en plass å bo. Det er den rød-grønne bølgen som går igjennom hele vest-europa. Danmark har skjønt det. De har stengt igjen slusene. Verden er ikke så enkel som Siv Jensen/Frp skal ha det til: http://www.nettavisen.no/nyheter/article2703207.ece Det er noe som heter lover/mennskerettigheter som selv Frp må forholde seg til, hvis de skal sitte i regjering, og ikke kun drive med opposisjons-prat. 0 Siter
Yes Sir Skrevet 14. september 2009 Forfatter Skrevet 14. september 2009 Verden er ikke så enkel som Siv Jensen/Frp skal ha det til: http://www.nettavisen.no/nyheter/article2703207.ece Det er noe som heter lover/mennskerettigheter som selv Frp må forholde seg til, hvis de skal sitte i regjering, og ikke kun drive med opposisjons-prat. Danmark er et lite land. Om de skal forholde seg til FN så ville det lille landet bli oversvømt av muslimer. Vi er i samme situasjon. Selv om landet er større så er befolkningen mer spredt. Alle asylsøkere vil bo i Oslo, og det får de. Det er bare de priviligerte som har gangavstand til Operaen. 0 Siter
Colette Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Danmark er et lite land. Om de skal forholde seg til FN så ville det lille landet bli oversvømt av muslimer. Vi er i samme situasjon. Selv om landet er større så er befolkningen mer spredt. Alle asylsøkere vil bo i Oslo, og det får de. Det er bare de priviligerte som har gangavstand til Operaen. Ja, jøss...vi bare gir blaffen i FN. Meg, meg, meg og mitt, mitt, mitt...det er det som er viktig:-) 0 Siter
Yes Sir Skrevet 14. september 2009 Forfatter Skrevet 14. september 2009 Ja, jøss...vi bare gir blaffen i FN. Meg, meg, meg og mitt, mitt, mitt...det er det som er viktig:-) Så stem FRP da! 0 Siter
Colette Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Så stem FRP da! Ikke så lenge jeg har et snev av sosial samvittighet og ser litt lenger enn til min egen nesetipp. Mao: Aldri. 0 Siter
Gjest Frp velger Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Jeg er hverken fattig eller rusmisbruker, og jeg stemmer FRP. Det samme gjør flere i min familie. Og vi er vel heller "velstående" enn fattige, og ingen av oss har rusproblemer av noe slag. 0 Siter
Gjest flere ting Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Hva bygger du den uttalelsen på? På hvilke områder har de gjort det dårlig? Tja, sykehuskøene er lengre. Det er blitt flere fattige. Har skolen blitt bedre? Fortsatt mange basseng rundt omkring uten vann. Blant annet. 0 Siter
Colette Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Tja, sykehuskøene er lengre. Det er blitt flere fattige. Har skolen blitt bedre? Fortsatt mange basseng rundt omkring uten vann. Blant annet. Er ikke så sikker på at det hadde vært noe annerledes med en annen regjering. Dagens regjering har min fulle tillit, og deres stabilitet og trygghet er ikke noe jeg er villig til å gamble bort. Nå venter jeg bare på at valglokalene skal åpne, slik at jeg får avgitt min stemme:-) 0 Siter
meg__123! Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Der tar du nok feil... jeg er ingen av delene.. 0 Siter
peppermyntete Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Verden er ikke så enkel som Siv Jensen/Frp skal ha det til: http://www.nettavisen.no/nyheter/article2703207.ece Det er noe som heter lover/mennskerettigheter som selv Frp må forholde seg til, hvis de skal sitte i regjering, og ikke kun drive med opposisjons-prat. ''Verden er ikke så enkel som Siv Jensen/Frp skal ha det til'' Helt enig i det. Likevel er det nok tiden moden for å foreta noen nødvendige grep i familiegjenforeningspolitikken. Jeg synes Fru Solberg sier mye fornuftig her: http://ernasolberg.nettblogg.no/1220878022_en_human_asylpolitikk.html 0 Siter
Gjest dolberta Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Ikke så lenge jeg har et snev av sosial samvittighet og ser litt lenger enn til min egen nesetipp. Mao: Aldri. ''Ikke så lenge jeg har et snev av sosial samvittighet og ser litt lenger enn til min egen nesetipp. Mao: Aldri.'' Støttes! 0 Siter
Colette Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 ''Verden er ikke så enkel som Siv Jensen/Frp skal ha det til'' Helt enig i det. Likevel er det nok tiden moden for å foreta noen nødvendige grep i familiegjenforeningspolitikken. Jeg synes Fru Solberg sier mye fornuftig her: http://ernasolberg.nettblogg.no/1220878022_en_human_asylpolitikk.html Det tror jeg faktisk at de rødgrønne har skjønt. Men det er dette med å oppføre seg som folk da, og ta med i betraktningen at det finnes et lovverk, menneskerettigheter osv.:-) Det meste er enkelt å løse i teorien, men det viser seg vel ofte at det ikke er fullt så enkelt i praksis. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.