mrxx Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Aldri i verden om jeg gidder å sitte oppe. Jeg får jo svaret så raskt jeg åpner øynene dagen etter, så jeg har lite igjen for å sitte oppe. 0 Siter
Yes Sir Skrevet 14. september 2009 Forfatter Skrevet 14. september 2009 Aldri i verden om jeg gidder å sitte oppe. Jeg får jo svaret så raskt jeg åpner øynene dagen etter, så jeg har lite igjen for å sitte oppe. Men så spennende da! 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Men så spennende da! Det er kjempespennende men jeg tror ikke jeg sitter oppe lenger enn til vanlig tid. Det er tross alt jobbedag i morgen også. Har ikke stemt ennå men skal i kveld, og sitter fremdeles og vakler mellom to partier og får ikke gjort meg opp en mening. 0 Siter
morsan Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Kommer an på hvor lang tid det tar før alt er avgjort, men jeg har sittet oppe til langt over midnatt på tidligere stortingsvalg, så det er vel ikke utenkelig at jeg blir oppe en stund i kveld. 0 Siter
Yes Sir Skrevet 14. september 2009 Forfatter Skrevet 14. september 2009 Det er kjempespennende men jeg tror ikke jeg sitter oppe lenger enn til vanlig tid. Det er tross alt jobbedag i morgen også. Har ikke stemt ennå men skal i kveld, og sitter fremdeles og vakler mellom to partier og får ikke gjort meg opp en mening. Lykke til. Jeg håper din samvittighet får deg til å stemme klokt. 0 Siter
Yes Sir Skrevet 14. september 2009 Forfatter Skrevet 14. september 2009 Kommer an på hvor lang tid det tar før alt er avgjort, men jeg har sittet oppe til langt over midnatt på tidligere stortingsvalg, så det er vel ikke utenkelig at jeg blir oppe en stund i kveld. Blir en thriller ja. Kjøp inn en pizza og kos deg. 0 Siter
morsan Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Blir en thriller ja. Kjøp inn en pizza og kos deg. Ikke pizza, men kanskje litt serrano og parmesan? ;-) Akkurat nå fristet det veldig. :-) Og et glass rødvin eller to. :-) 0 Siter
astridny Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Jeg skulle gjerne ha gjort det,men jeg skal på jobb kl 06:00 i morra tidlig,så jeg må nok legge meg tidligere. Men jeg skal se på helt til jeg skal legge meg. :-) 0 Siter
Yes Sir Skrevet 14. september 2009 Forfatter Skrevet 14. september 2009 Ikke pizza, men kanskje litt serrano og parmesan? ;-) Akkurat nå fristet det veldig. :-) Og et glass rødvin eller to. :-) Du er heldig som har rødvin på lager. De dumme rød-grønne reglene om at man ikke kan hande øl eller vin i dag må vekk. 0 Siter
Yes Sir Skrevet 14. september 2009 Forfatter Skrevet 14. september 2009 Jeg skulle gjerne ha gjort det,men jeg skal på jobb kl 06:00 i morra tidlig,så jeg må nok legge meg tidligere. Men jeg skal se på helt til jeg skal legge meg. :-) Dvs. du kan sitte oppe til 23:00, desverre så tviler jeg på at resultatet er ferdig til da. 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Lykke til. Jeg håper din samvittighet får deg til å stemme klokt. He, he. Sitter og vakler mellom to kloke partier!! Det er jo derfor det er så vanskelig, nemlig! 0 Siter
GoodTimes Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Førstegangsvelger, ja? (Med det mener jeg ikke nødvendigvis at du nettopp er blitt gammel nok, men at du er en sofavelger som endelig tar spranget - i helt feil retning, he he.) 0 Siter
astridny Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Dvs. du kan sitte oppe til 23:00, desverre så tviler jeg på at resultatet er ferdig til da. Ja det tar nok litt lengre tid. Men jeg får jo vite resultet når jeg står opp i 5 tiden. :-) DA er de nok ferdig. :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Nei, blir nok sittende en stund, men neppe til det er helt avgjort. Eller - det spørs jo litt hvor tett det blir, da. 0 Siter
morsan Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Du er heldig som har rødvin på lager. De dumme rød-grønne reglene om at man ikke kan hande øl eller vin i dag må vekk. Ja, det er helt klart at regelen om stengte pol på valgdagen er ekstremt fryktelig og den viktigste enkeltsaken foran dette valget.... not! ;-) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Blir nok sittende oppe en stund - men sikkert ikke til det er avgjort. Regner med at det blir ganske jevnt i dag. 0 Siter
laban Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Ja, det er helt klart at regelen om stengte pol på valgdagen er ekstremt fryktelig og den viktigste enkeltsaken foran dette valget.... not! ;-) Datteren min pleier å jobbe i matbutikk mandag ettermiddag, men har fri idag pga. skoleprosjekt i anledning valgnatten. Det eneste hun syntes var negativt med det, var at det visstnok er hysterisk morsomt å nekte folk øl når de ikke er klar over at det er en "sånn dag"... 0 Siter
morsan Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Datteren min pleier å jobbe i matbutikk mandag ettermiddag, men har fri idag pga. skoleprosjekt i anledning valgnatten. Det eneste hun syntes var negativt med det, var at det visstnok er hysterisk morsomt å nekte folk øl når de ikke er klar over at det er en "sånn dag"... Sånn rent bortsett fra at jeg kjøper lite øl, og i særdeleshet lite på mandager (tidlig i uka), kunne jeg kanskje risikert å glemme at det ikke var lov slik at jeg fikk en "åja"-følelse idet de butikkansatte minnet meg på det. Men det hadde selvsagt vært helt uproblematisk å klare seg uten alkohol på en dag som denne. ;-) 0 Siter
laban Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Sånn rent bortsett fra at jeg kjøper lite øl, og i særdeleshet lite på mandager (tidlig i uka), kunne jeg kanskje risikert å glemme at det ikke var lov slik at jeg fikk en "åja"-følelse idet de butikkansatte minnet meg på det. Men det hadde selvsagt vært helt uproblematisk å klare seg uten alkohol på en dag som denne. ;-) Enig. Men det er mange som ikke tenker som oss om akkurat det der. Jeg jobbet i industrien et halvår på 70-tallet, og dro grytidlig på jobb. Ikke i sentrum, så jeg passerte ingen utesteder eller noe sånt. Eneste gangen jeg så en beruset person på veien, var valgdagen. Han hadde vel kjøpt litt ekstra for å være sikker... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.