Gjest synes jeg da Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Det har blitt for mye fokus på personene og ikke sakene før valget,og flere har ikke kommet frem en gang. Så ikke søren om de skal få min stemme!!! 0 Siter
signaturløs Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Hvem er "de"? Du kan da ikke kreve forandring når du ikke selv gidder å stemme... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Bruker du ikke stemmeretten din, så må du nesten la være å uttale deg om samfunnssaker de neste fire åra Det dummeste jeg hører er folk som dropper å stemme fordi de er imot politikerne 0 Siter
signaturløs Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Bruker du ikke stemmeretten din, så må du nesten la være å uttale deg om samfunnssaker de neste fire åra Det dummeste jeg hører er folk som dropper å stemme fordi de er imot politikerne ''Det dummeste jeg hører er folk som dropper å stemme fordi de er imot politikerne ;)'' Enig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.