Gå til innhold

Hvem blir statsminister?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dessverre så tror jeg det fortsatt blir Jens Stoltenberg.

Hadde det ikke vært for at SV og Sp da også vil være i regjering hadde jeg syntes det var greit nok.

Ellers håper jeg statsministereren heter Erna Solberg.

Skrevet

Forhåpentlig en som begynner på S og slutter på -berg

Skrevet

Forhåpentlig en som begynner på S og slutter på -berg

Helgardering! :-)

Skrevet

Nja, noen vil si navnet vil begynne på Jen- og slutte på -sen ;)

Skrevet

Så du forresten på partilederdebatten fredag, da Jens ikke tok "gåten" med en gang? Komisk! :D

Skrevet

Hun som vant den 6. sans på TV Norge, har spådd at Erna blir vår neste statsminister.

Gjenstår å se da! :o)

Skrevet

Nja, noen vil si navnet vil begynne på Jen- og slutte på -sen ;)

Tja, jeg leste nylig en artikkel i en av nettavisene der flere valgforskere anså det som svært lite sannsynlig, nettopp pga Venstres og Krfs massive motstand.

Skrevet

Så du forresten på partilederdebatten fredag, da Jens ikke tok "gåten" med en gang? Komisk! :D

*fnis*, ja, jeg satt hjemme og husket ikke i farten at Solberg også passet inn i denne gåten, men at en som selv heter S-berg ikke "tog'an" var temmelig komisk!

Skrevet

*fnis*, ja, jeg satt hjemme og husket ikke i farten at Solberg også passet inn i denne gåten, men at en som selv heter S-berg ikke "tog'an" var temmelig komisk!

Var vel ingen som tok den på rappen, unntatt Sponheim.

Skrevet

Tror det blir uhyre jevnt, men at det ender med Erna som statsminister!

Skrevet

Hun som vant den 6. sans på TV Norge, har spådd at Erna blir vår neste statsminister.

Gjenstår å se da! :o)

Hehe.

Det kan vel hende hun har rett, men at det ikke gjaldt 2009. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...