Gå til innhold

SV-Kristin: - Ja, jeg tror vi vinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror nok du kan si mye om henne, men dum, det er hun definitivt ikke!

Skrevet

Selv stemmer jeg blått, men Kristin har bein i nesa. Hun er en dyktig politiker og virker veldig smart.

Det er forskjell på å være dum og ha sterke, kanskje litt spesielle meninger.

Gjest ikke sv-velger nei
Skrevet

Og hvem ler _nå_?

Muhaha Ha!

Tja - Kristin burde da absolutt IKKE være fornøyd med eget partis resultat.

Sist gang fikk de 8, ett eller annet, det var et katastrofevalg. Nå gikk de ned til 6,3 og er fornøyd. Jaja - skjønn det det som vil.

Jada - de er i regjerering - men det er nå ikke takket være SV. Ap i regjering alene hadde vært flott - men ikke sammen med disse to nisse-partiene.

Skrevet

Tja - Kristin burde da absolutt IKKE være fornøyd med eget partis resultat.

Sist gang fikk de 8, ett eller annet, det var et katastrofevalg. Nå gikk de ned til 6,3 og er fornøyd. Jaja - skjønn det det som vil.

Jada - de er i regjerering - men det er nå ikke takket være SV. Ap i regjering alene hadde vært flott - men ikke sammen med disse to nisse-partiene.

''Tja - Kristin burde da absolutt IKKE være fornøyd med eget partis resultat.''

Det er jeg enig i, men de rødgrønne gikk til valg sammen og blir sittende, det kan de uansett være fornøyd med. SV alene har ikke så mye å rope hurra for, men det er lov å se lengre enn sin egen nese. Og jeg tror Kristin Halvorsen har mye rett i det ho sier om at mange av deres sympatisører stemte AP for å sikre at Jens ble sittende, uavhengig av hva som skjedde med SV.

Skrevet

Og hvem ler _nå_?

Muhaha Ha!

For det første gjorde SV et elendig valg, for det andre hadde vi fått en ny regjering om hver stemme hadde telt like mye!

Gjest ikke sv-velger nei
Skrevet

For det første gjorde SV et elendig valg, for det andre hadde vi fått en ny regjering om hver stemme hadde telt like mye!

Det hadde vi gjort for 4 år siden også - om hver stemme hadde betydd like mye.

Men nå er nå valgreglene slik da - så uansett så er det rødgrønt som regjerer i nye 4 år - dessverre

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...