Mrs D Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Jeg tror nok du kan si mye om henne, men dum, det er hun definitivt ikke! 0 Siter
Gjest No sir Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Selv stemmer jeg blått, men Kristin har bein i nesa. Hun er en dyktig politiker og virker veldig smart. Det er forskjell på å være dum og ha sterke, kanskje litt spesielle meninger. 0 Siter
Gjest ikke sv-velger nei Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Og hvem ler _nå_? Muhaha Ha! Tja - Kristin burde da absolutt IKKE være fornøyd med eget partis resultat. Sist gang fikk de 8, ett eller annet, det var et katastrofevalg. Nå gikk de ned til 6,3 og er fornøyd. Jaja - skjønn det det som vil. Jada - de er i regjerering - men det er nå ikke takket være SV. Ap i regjering alene hadde vært flott - men ikke sammen med disse to nisse-partiene. 0 Siter
Mrs D Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Tja - Kristin burde da absolutt IKKE være fornøyd med eget partis resultat. Sist gang fikk de 8, ett eller annet, det var et katastrofevalg. Nå gikk de ned til 6,3 og er fornøyd. Jaja - skjønn det det som vil. Jada - de er i regjerering - men det er nå ikke takket være SV. Ap i regjering alene hadde vært flott - men ikke sammen med disse to nisse-partiene. ''Tja - Kristin burde da absolutt IKKE være fornøyd med eget partis resultat.'' Det er jeg enig i, men de rødgrønne gikk til valg sammen og blir sittende, det kan de uansett være fornøyd med. SV alene har ikke så mye å rope hurra for, men det er lov å se lengre enn sin egen nese. Og jeg tror Kristin Halvorsen har mye rett i det ho sier om at mange av deres sympatisører stemte AP for å sikre at Jens ble sittende, uavhengig av hva som skjedde med SV. 0 Siter
Yes Sir Skrevet 16. september 2009 Forfatter Skrevet 16. september 2009 Og hvem ler _nå_? Muhaha Ha! For det første gjorde SV et elendig valg, for det andre hadde vi fått en ny regjering om hver stemme hadde telt like mye! 0 Siter
Gjest ikke sv-velger nei Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 For det første gjorde SV et elendig valg, for det andre hadde vi fått en ny regjering om hver stemme hadde telt like mye! Det hadde vi gjort for 4 år siden også - om hver stemme hadde betydd like mye. Men nå er nå valgreglene slik da - så uansett så er det rødgrønt som regjerer i nye 4 år - dessverre 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.