Gå til innhold

vår datters syn på valget

Anbefalte innlegg

ringerikskringla
Skrevet

Min datter på 9 ble med for og velge idag.Masse folk som står i kø og min datter spørr høyt hvem jeg skal stemme på.Jeg sier att det vet jeg ikke helt men spørr henne om hvem hun ville valgt.

Høyt og tydelig sier hun "det må bli arbeiderparti og jens stoltenberg..ingen andre kan være statsminister enn jens"

Klassen hennes hadde besøk av jens for 6 mnd siden og det har nok gjort inntrykk.

Gjenstår og se om hun får sitt ønske oppfylt

Gjest Clausthaler
Skrevet

Jeg er helt enig med datteren din :o) Heia Jens!

Og det ser ut som om dere får viljen deres. 4 nye år i egoismens tegn, 4 nye år med økt lånebasert forbruk, nedbygging av eldreomsorg og helsevesen, fritt fram for kriminelle, og totalt mangel på realisme i integreringspolitikken.

At noen mener dette har noe med sosialisme å gjøre, går over min forstand.

ringerikskringla
Skrevet

Og det ser ut som om dere får viljen deres. 4 nye år i egoismens tegn, 4 nye år med økt lånebasert forbruk, nedbygging av eldreomsorg og helsevesen, fritt fram for kriminelle, og totalt mangel på realisme i integreringspolitikken.

nå har ikke jeg sakt att jeg har stemt på ap...... Dette var min datters syn

Gjest helt helt enig
Skrevet

Helt helt enig med ditt innlegg Clausthaler

Skrevet

Mest imponert over at du ikke visste hva du skulle stemme da du stod i køen i valglokalet! :P

Skrevet

nå har ikke jeg sakt att jeg har stemt på ap...... Dette var min datters syn

*Hehe* Jeg har forhåndsstemt for et par uker siden. :o) Men om jeg er enig med jentungen din eller ikke... ;o)

Gjest ikke rød grønn
Skrevet

Det er visst dette som er sosialisme og flotte saker.

Men de får ikke min stemme.

Skrevet

Jeg gidder ikke begynne en gang merker jeg. Valglokalene er stengt, og behovet for å omvende de mindre opplyste har avtatt;o)

Skrevet

I egoismens tegn?!

Hvem av oss har misforstått det begrepet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...