91796414 Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Hei! jeg er en gutt på 19 år som i 5 måneder har slitt med kvalme og oppkast etter matinntak. Tilstanden kommer og går og av og til er jeg sulten men hvis jeg spiser kommer maten rett opp igjen. jeg har gått ned i vekt og klarer ikke å spise like mye som før. Hele greia er veldig uberegnelig. jeg har gode å dårlige perioder men det kommer alltid tilbake. Jeg har vært hos lege fler ganger men føler ikke at de tar meg på alvor ettersom det eneste de har gjort er å ta en blodprøve som ikke førte til noe resultat. hva kan dette være? 0 Siter
Gjest MedicNerd Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Det kan være mange årsaker til dette. En blodprøve er ikke tilfredsstillende utredning! Gå tilbake til legen og fortell hvordan dette faktisk plager deg, og hør om du bør ta gatroskopi eller andre undersøkelser. Det du eventuelt kan tenke på er om du kan se noe mønster i forhold til hva som utløser dette. Noe du ikke tåler? Spesielle situasjoner? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.