Lillemus Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Skal ut og kjøpe fotballsko, leggskinn og strømper til fotballungen i morra tidlig og kommer ikke inn på sidene til Intersport og G-sport (de har vel samme server, i alle fall ser de helt like ut) og XXL sin side er jaggu ikke samarbeidsvillig den heller! Hva koster et par fotballstrømper for barn? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Mener å huske fotballstrømper for de minste koster 80-90 kr. på G-Sport. Det går sikker an å finne billigere om man søker. Leggskinn får man vel fra 150, omtrent. *venter på skudd fra mer fotballkyndige mødre (og fedre)* 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. september 2009 Forfatter Skrevet 14. september 2009 Mener å huske fotballstrømper for de minste koster 80-90 kr. på G-Sport. Det går sikker an å finne billigere om man søker. Leggskinn får man vel fra 150, omtrent. *venter på skudd fra mer fotballkyndige mødre (og fedre)* *Hehe* Så de koster under en hundrings ja... ) Det var ikke mange kronene, kanskje like greit med to par da om det blir kamp og trening tett innpå hverandre. ) 0 Siter
Nikki Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 *Hehe* Så de koster under en hundrings ja... ) Det var ikke mange kronene, kanskje like greit med to par da om det blir kamp og trening tett innpå hverandre. ) Anbefaler absolutt 2 par - de stiinker.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. september 2009 Forfatter Skrevet 14. september 2009 Anbefaler absolutt 2 par - de stiinker.. Småjenter på 9 år har ikke stinkende føtter vet du - de lukter bare roser ennå! ;o) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Småjenter på 9 år har ikke stinkende føtter vet du - de lukter bare roser ennå! ;o) ''Småjenter på 9 år har ikke stinkende føtter vet du -'' Haha, er slikt kjønnsbestemt? Lurer på det, for min åtteårings føtter stinker _ille_ etter fotball! 0 Siter
Nikki Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Småjenter på 9 år har ikke stinkende føtter vet du - de lukter bare roser ennå! ;o) det kan du tro,,, selv min lille ballerina på 6 år har stinkende sokker når hun kommer hjem fra fotballtrening.. utrolig egentlig 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. september 2009 Forfatter Skrevet 14. september 2009 det kan du tro,,, selv min lille ballerina på 6 år har stinkende sokker når hun kommer hjem fra fotballtrening.. utrolig egentlig Blæh. Ikke ødelegg for meg nå. Heldigvis er det trening på pappadager. ;o) 0 Siter
annegunn Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Småjenter på 9 år har ikke stinkende føtter vet du - de lukter bare roser ennå! ;o) Det er lenge siden du hadde en treåring boende i sandkassa hele dagen, skjønner jeg? 0 Siter
morsan Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 ''Småjenter på 9 år har ikke stinkende føtter vet du -'' Haha, er slikt kjønnsbestemt? Lurer på det, for min åtteårings føtter stinker _ille_ etter fotball! Det har sine fordeler å ha en som driver med svømming, skjønner jeg;-) 0 Siter
laban Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Småjenter på 9 år har ikke stinkende føtter vet du - de lukter bare roser ennå! ;o) Du har tydeligvis ikke prøvd kombinasjonen varm fot / tett fotballsko / leggskinn ennå... 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. september 2009 Forfatter Skrevet 15. september 2009 Du har tydeligvis ikke prøvd kombinasjonen varm fot / tett fotballsko / leggskinn ennå... *Knegg* Men det blir snart! ) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Det har sine fordeler å ha en som driver med svømming, skjønner jeg;-) Nå er ikke jeg særlig glad i svømmehall-lukten, for ikke å si lukten av gjenglemt svømmetøy heller, da! *urk* 0 Siter
morsan Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Nå er ikke jeg særlig glad i svømmehall-lukten, for ikke å si lukten av gjenglemt svømmetøy heller, da! *urk* ...men sure tær får man ikke;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.