Gå til innhold

Hva irriterer deg mest med andre mennesker?

Anbefalte innlegg

Gjest best wishes
Skrevet

Hvis du skulle velge to ting?

Det som irriterer meg grenseløst er folk som alltid kommer for sent til noe. Folk som tror at alle tidspunkter har slumringstid. Har vært på en gruppereise og det var alltid de samme menneskene som vi måtte vente på. Det virker som om de tenker at verden skal tilpasse seg dem, at det er viktigere at de får gjort seg ferdig med sminkingen på badet, enn at vi rekker bussen.

Så blir jeg irritert på folk som måte prate sammen mens noen holder foredrag/undervisning. Jeg blir så distrahert av det, og synes det er uhøflig ovenfor personen som prater. Jeg tenker ikke på korte samtaler hvor folk skal låne en penn etc, men der folk tydelig har private samtaler under foredraget,

Deler dere mine frustrasjoner? Har dere andre? Kom med det!

Skrevet

Hm.. De mennesketyper som irriterer meg mest er martyrer. Folk som alltid skal ha frem hvor ille de har det. De som bare ser hindringer, og ingen muligheter.. De som bare syter og syter, men aldri gjør noe for å forbedre tingene selv.

Negative mennesker irriterer meg grenseløst.

:0)

Skrevet

Jeg stiller meg helhjertet bak de to tingene du allerede har nevnt!

I tillegg kan jeg nevne mennesker som er gratispassasjerer mtp gruppearbeid, samt folk som snur kappen etter vinden og ikke eier ryggrad til å stå opp for meningene sine.

Folk som forventer at jeg rydder opp for dem hver gang noe skjærer seg.

Skrevet

Folk som klager over hvor fælt det er her i Norge (både mht verlferdssystemet, veier, skatter osv.). Folk som maser om dette har som regel ikke vært lengre borte enn i Sverige og Danmark ;)

Jeg har også litt problemer med folk som alltid må framheve seg og sitt eget som mye bedre enn andres - f.eks. folk som kritiserer andres valg fordi de i bunn og grunn er misunnelige...

Skrevet

Ufleksible mennesker som ikke klarer å takle en forsinkelse på 3 minutter, og som i tillegg er stolt av sin firkantethet og mener at alle andre burde være likedan.

Skrevet

Folk som ombestemmer seg hele tiden.

Folk som er konstant for sent ute.

Folk som tar hjelp og støtte for gitt.

Folk som ikke har egne meninger, men samme mening som de menneskene som befinner seg i nærheten til enhvert tid.

Folk som ikke tar ansvar for seg selv.

Skrevet

A-mennesker som tror at for å være et skikkelig menneske må du stå opp kl 6, frisk og opplagt.

Jeg er selv a-menneske, men jeg har aldri skjønt denne hetsingen av b-menneskene.

Gjest mikkelina
Skrevet

Både nr 1 og nr 2 er mennesker som ikke er interessert i å høre hva på andre sier i en samtale, og selv når de har stilt et spørsmål hører de ikke etter. Dette irriterer meg grenseløst, og jeg _orker_ ikke slike folk. ;-)

Skrevet

Folk som ikke tar ansvar for å sette grenser for ungene sine, men lar dem bråke og herje så mye de vil, uansett hvor de befinner seg.

Folk som opptrer arrogant og nedlatende og skråsikre. Ikke minst i helsesektoren.

Gjest mora til tre
Skrevet

Hm.. De mennesketyper som irriterer meg mest er martyrer. Folk som alltid skal ha frem hvor ille de har det. De som bare ser hindringer, og ingen muligheter.. De som bare syter og syter, men aldri gjør noe for å forbedre tingene selv.

Enig.

Skrevet

Enig

Skrevet

A-mennesker som tror at for å være et skikkelig menneske må du stå opp kl 6, frisk og opplagt.

Jeg er selv a-menneske, men jeg har aldri skjønt denne hetsingen av b-menneskene.

''Jeg er selv a-menneske, men jeg har aldri skjønt denne hetsingen av b-menneskene.''

Takk ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...