nick Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Og takk for det! Bra det kom noe godt ut av dette valget, nå som dere har sikret oss høyere skatter de neste 4 årene. 0 Siter
nick Skrevet 15. september 2009 Forfatter Skrevet 15. september 2009 Folkvord kom ikke inn. Det gleder meg like mye som at Hadia Tajik faktisk kom seg innenfor. Hun har jeg sansen for. Ikke tror jeg hun kommer til å bruke 100000 på spåkoner heller. Hun er en smart babe. 0 Siter
signaturløs Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Ja, godt at sinte, sure Sponheim trakk seg. Han har virkelig tabbet seg ut i denne valgkampen... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Sponheim er ingen farvoritt, han har et enormt selvbilde, og kan erte på seg gråstein. Men jeg liker ham likevel! Han er ærlig, holder fast ved sine idealer og er kompromissløs - særlig i forhold til mange andre. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Sponheim er ingen farvoritt, han har et enormt selvbilde, og kan erte på seg gråstein. Men jeg liker ham likevel! Han er ærlig, holder fast ved sine idealer og er kompromissløs - særlig i forhold til mange andre. Jeg har i grunnen ikke likt ham siden han skviset ut Dørum - og det var skikkelig dårlig taktikk å utelukke FrP (som jo er såpass store) på den kategoriske måten. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Jeg har i grunnen ikke likt ham siden han skviset ut Dørum - og det var skikkelig dårlig taktikk å utelukke FrP (som jo er såpass store) på den kategoriske måten. Enig, jeg likte også Dørum. Men når det gjelder ''og det var skikkelig dårlig taktikk å utelukke FrP (som jo er såpass store) på den kategoriske måte'' er jeg helt uenig med deg; jeg likte kompromissløsheten ved dette. De er rett og slett for grunnleggende uenige til å sitte i regjering med FrP. Så får de heller tape regjeringsmakten på det. Tror de vil vinne på en slik holdning på sikt. Neste gang... ! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Enig, jeg likte også Dørum. Men når det gjelder ''og det var skikkelig dårlig taktikk å utelukke FrP (som jo er såpass store) på den kategoriske måte'' er jeg helt uenig med deg; jeg likte kompromissløsheten ved dette. De er rett og slett for grunnleggende uenige til å sitte i regjering med FrP. Så får de heller tape regjeringsmakten på det. Tror de vil vinne på en slik holdning på sikt. Neste gang... ! Enig. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Enig, jeg likte også Dørum. Men når det gjelder ''og det var skikkelig dårlig taktikk å utelukke FrP (som jo er såpass store) på den kategoriske måte'' er jeg helt uenig med deg; jeg likte kompromissløsheten ved dette. De er rett og slett for grunnleggende uenige til å sitte i regjering med FrP. Så får de heller tape regjeringsmakten på det. Tror de vil vinne på en slik holdning på sikt. Neste gang... ! .. er jo selvfølgelig ikke uenig i at det var uklokt rent taktisk, men jeg liker nettopp det at Sponheim er rakrygget og klar mer enn taktisk. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Enig, jeg likte også Dørum. Men når det gjelder ''og det var skikkelig dårlig taktikk å utelukke FrP (som jo er såpass store) på den kategoriske måte'' er jeg helt uenig med deg; jeg likte kompromissløsheten ved dette. De er rett og slett for grunnleggende uenige til å sitte i regjering med FrP. Så får de heller tape regjeringsmakten på det. Tror de vil vinne på en slik holdning på sikt. Neste gang... ! Jo,- mulig de vil vinne på det etterhvert...men det var dårlig taktikk for å komme over sperregrensen denne gang. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Jo,- mulig de vil vinne på det etterhvert...men det var dårlig taktikk for å komme over sperregrensen denne gang. ''men det var dårlig taktikk for å komme over sperregrensen denne gang. '' Ja, du kan så si, men jeg stusset over at ikke flere tross alt satte pris på denne klarheten. 0 Siter
Gjest hurra for norge søttende mai og olje og alt det derre der Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 ''men det var dårlig taktikk for å komme over sperregrensen denne gang. '' Ja, du kan så si, men jeg stusset over at ikke flere tross alt satte pris på denne klarheten. Eller så skjønner de fleste at man faktisk må samarbeide med alle de andre borgerlige partiene for at det skal bli en borgerlig regjering. Jeg tviler på at V vil komme tilbake i særlig grad. På de rødgrønnes side er det også en del store uenigheter - de har bare ikke villet snakke om det under valgkampen. Dette skal vi snakke om senere. Nå får vi bare håpe at Jens ikke lar disse tullepartiene SV og Sp for stor makt. Ap alene hadde vært mye bedre enn å med disse fjøsnissene. 0 Siter
morsan Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Enig, jeg likte også Dørum. Men når det gjelder ''og det var skikkelig dårlig taktikk å utelukke FrP (som jo er såpass store) på den kategoriske måte'' er jeg helt uenig med deg; jeg likte kompromissløsheten ved dette. De er rett og slett for grunnleggende uenige til å sitte i regjering med FrP. Så får de heller tape regjeringsmakten på det. Tror de vil vinne på en slik holdning på sikt. Neste gang... ! '' jeg likte kompromissløsheten ved dette. De er rett og slett for grunnleggende uenige til å sitte i regjering med FrP.'' Jeg liker også det, selv om det kanskje var spikeren i kista ved dette valget. Jeg håper Krf også står på sine prinsipper i perioden som kommer fremfor å logre med halen bare fordi frp har blitt såpass stort. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 '' jeg likte kompromissløsheten ved dette. De er rett og slett for grunnleggende uenige til å sitte i regjering med FrP.'' Jeg liker også det, selv om det kanskje var spikeren i kista ved dette valget. Jeg håper Krf også står på sine prinsipper i perioden som kommer fremfor å logre med halen bare fordi frp har blitt såpass stort. ''Jeg håper Krf også står på sine prinsipper i perioden som kommer fremfor å logre med halen bare fordi frp har blitt såpass stort.'' Det tror jeg ikke de kommer til å gjøre. De er for oppmerksomme på at det er svært mange som vakler mellom Frp og KrF. 0 Siter
Colette Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 '' jeg likte kompromissløsheten ved dette. De er rett og slett for grunnleggende uenige til å sitte i regjering med FrP.'' Jeg liker også det, selv om det kanskje var spikeren i kista ved dette valget. Jeg håper Krf også står på sine prinsipper i perioden som kommer fremfor å logre med halen bare fordi frp har blitt såpass stort. Jeg liker også Sponheim, og oppfatter han som ærlig, rakrygget og kompromissløs. Så det er synd at han forsvinner. Men det er da vel ingen andre enn Carl I. og Siv som kan stå for åpen scene og åpenlyst kose seg over en annens nederlag. Ufyselig oppførsel! 0 Siter
Gjest FrP, never! Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Jeg liker også Sponheim, og oppfatter han som ærlig, rakrygget og kompromissløs. Så det er synd at han forsvinner. Men det er da vel ingen andre enn Carl I. og Siv som kan stå for åpen scene og åpenlyst kose seg over en annens nederlag. Ufyselig oppførsel! ''Men det er da vel ingen andre enn Carl I. og Siv som kan stå for åpen scene og åpenlyst kose seg over en annens nederlag.'' Og i tillegg benekte det etterpå. Synd, Siv, TV-kameraene var på, ser du, så vi fikk med oss alt du sa! 0 Siter
morsan Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Jeg liker også Sponheim, og oppfatter han som ærlig, rakrygget og kompromissløs. Så det er synd at han forsvinner. Men det er da vel ingen andre enn Carl I. og Siv som kan stå for åpen scene og åpenlyst kose seg over en annens nederlag. Ufyselig oppførsel! Enig. 0 Siter
Colette Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 ''Men det er da vel ingen andre enn Carl I. og Siv som kan stå for åpen scene og åpenlyst kose seg over en annens nederlag.'' Og i tillegg benekte det etterpå. Synd, Siv, TV-kameraene var på, ser du, så vi fikk med oss alt du sa! Prøver de å benekte det? Det har ikke jeg fått med meg. Men det skulle absolutt ikke forundre meg. Jeg har vel knapt sett maken til respektløs behandling av en storingskollega. 0 Siter
morsan Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 ''Jeg håper Krf også står på sine prinsipper i perioden som kommer fremfor å logre med halen bare fordi frp har blitt såpass stort.'' Det tror jeg ikke de kommer til å gjøre. De er for oppmerksomme på at det er svært mange som vakler mellom Frp og KrF. Sikkert, men Høybråten hørtes ganske klar ut under partilededebatten i natt. 0 Siter
Gjest hurra for norge søttende mai og olje og alt det derre der Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Prøver de å benekte det? Det har ikke jeg fått med meg. Men det skulle absolutt ikke forundre meg. Jeg har vel knapt sett maken til respektløs behandling av en storingskollega. Carl I prøvde ikke å benekte noe han. Siv ble spurt hva hun mente ang hva Carl I sa - og når intervjuer ikke ville slippe temaet sa hun at hun godt kunne forstå hva han (Carl I) mente. Bare så det er klart - jeg stemte IKKE Frp. Regner med at du ville tro det ettersom jeg ikke snakket dritt om de. Noe som visst er legalt for alle å gjøre. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 ''Men det er da vel ingen andre enn Carl I. og Siv som kan stå for åpen scene og åpenlyst kose seg over en annens nederlag.'' Og i tillegg benekte det etterpå. Synd, Siv, TV-kameraene var på, ser du, så vi fikk med oss alt du sa! Det var vel i rettferdighetens navn (jeg stemte altså ikke FrP, eller sympatiserer nevneverdig med dem) ikke Siv som sa at de frydet seg over at Sponheim var ute, men Carl I Hagen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.