Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og takk for det!

Bra det kom noe godt ut av dette valget, nå som dere har sikret oss høyere skatter de neste 4 årene.

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

8

• Katt-ja

7

• Colette

7

• nick

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Folkvord kom ikke inn. Det gleder meg like mye som at Hadia Tajik faktisk kom seg innenfor. Hun har jeg sansen for. Ikke tror jeg hun kommer til å bruke 100000 på spåkoner heller. Hun er en smart babe.

Skrevet

Ja, godt at sinte, sure Sponheim trakk seg. Han har virkelig tabbet seg ut i denne valgkampen...

Skrevet

Sponheim er ingen farvoritt, han har et enormt selvbilde, og kan erte på seg gråstein.

Men jeg liker ham likevel! Han er ærlig, holder fast ved sine idealer og er kompromissløs - særlig i forhold til mange andre.

Skrevet

Sponheim er ingen farvoritt, han har et enormt selvbilde, og kan erte på seg gråstein.

Men jeg liker ham likevel! Han er ærlig, holder fast ved sine idealer og er kompromissløs - særlig i forhold til mange andre.

Jeg har i grunnen ikke likt ham siden han skviset ut Dørum - og det var skikkelig dårlig taktikk å utelukke FrP (som jo er såpass store) på den kategoriske måten.

Skrevet

Jeg har i grunnen ikke likt ham siden han skviset ut Dørum - og det var skikkelig dårlig taktikk å utelukke FrP (som jo er såpass store) på den kategoriske måten.

Enig, jeg likte også Dørum.

Men når det gjelder ''og det var skikkelig dårlig taktikk å utelukke FrP (som jo er såpass store) på den kategoriske måte'' er jeg helt uenig med deg; jeg likte kompromissløsheten ved dette. De er rett og slett for grunnleggende uenige til å sitte i regjering med FrP. Så får de heller tape regjeringsmakten på det. Tror de vil vinne på en slik holdning på sikt. Neste gang... ! ;)

Skrevet

Men når det gjelder ''og det var skikkelig dårlig taktikk å utelukke FrP (som jo er såpass store) på den kategoriske måte'' er jeg helt uenig med deg; jeg likte kompromissløsheten ved dette. De er rett og slett for grunnleggende uenige til å sitte i regjering med FrP. Så får de heller tape regjeringsmakten på det. Tror de vil vinne på en slik holdning på sikt. Neste gang... ! ;)

Enig.

Skrevet

.. er jo selvfølgelig ikke uenig i at det var uklokt rent taktisk, men jeg liker nettopp det at Sponheim er rakrygget og klar mer enn taktisk.

Skrevet

Jo,- mulig de vil vinne på det etterhvert...men det var dårlig taktikk for å komme over sperregrensen denne gang.

Skrevet

Jo,- mulig de vil vinne på det etterhvert...men det var dårlig taktikk for å komme over sperregrensen denne gang.

''men det var dårlig taktikk for å komme over sperregrensen denne gang.

''

Ja, du kan så si, men jeg stusset over at ikke flere tross alt satte pris på denne klarheten.

Gjest hurra for norge søttende mai og olje og alt det derre der
Skrevet

''men det var dårlig taktikk for å komme over sperregrensen denne gang.

''

Ja, du kan så si, men jeg stusset over at ikke flere tross alt satte pris på denne klarheten.

Eller så skjønner de fleste at man faktisk må samarbeide med alle de andre borgerlige partiene for at det skal bli en borgerlig regjering.

Jeg tviler på at V vil komme tilbake i særlig grad.

På de rødgrønnes side er det også en del store uenigheter - de har bare ikke villet snakke om det under valgkampen. Dette skal vi snakke om senere.

Nå får vi bare håpe at Jens ikke lar disse tullepartiene SV og Sp for stor makt. Ap alene hadde vært mye bedre enn å med disse fjøsnissene.

Skrevet

'' jeg likte kompromissløsheten ved dette. De er rett og slett for grunnleggende uenige til å sitte i regjering med FrP.''

Jeg liker også det, selv om det kanskje var spikeren i kista ved dette valget. Jeg håper Krf også står på sine prinsipper i perioden som kommer fremfor å logre med halen bare fordi frp har blitt såpass stort.

Skrevet

'' jeg likte kompromissløsheten ved dette. De er rett og slett for grunnleggende uenige til å sitte i regjering med FrP.''

Jeg liker også det, selv om det kanskje var spikeren i kista ved dette valget. Jeg håper Krf også står på sine prinsipper i perioden som kommer fremfor å logre med halen bare fordi frp har blitt såpass stort.

''Jeg håper Krf også står på sine prinsipper i perioden som kommer fremfor å logre med halen bare fordi frp har blitt såpass stort.''

Det tror jeg ikke de kommer til å gjøre. De er for oppmerksomme på at det er svært mange som vakler mellom Frp og KrF.

Skrevet

Jeg liker også Sponheim, og oppfatter han som ærlig, rakrygget og kompromissløs. Så det er synd at han forsvinner.

Men det er da vel ingen andre enn Carl I. og Siv som kan stå for åpen scene og åpenlyst kose seg over en annens nederlag. Ufyselig oppførsel!

Gjest FrP, never!
Skrevet

Jeg liker også Sponheim, og oppfatter han som ærlig, rakrygget og kompromissløs. Så det er synd at han forsvinner.

Men det er da vel ingen andre enn Carl I. og Siv som kan stå for åpen scene og åpenlyst kose seg over en annens nederlag. Ufyselig oppførsel!

''Men det er da vel ingen andre enn Carl I. og Siv som kan stå for åpen scene og åpenlyst kose seg over en annens nederlag.''

Og i tillegg benekte det etterpå. Synd, Siv, TV-kameraene var på, ser du, så vi fikk med oss alt du sa!

Skrevet

Enig.

Skrevet

''Men det er da vel ingen andre enn Carl I. og Siv som kan stå for åpen scene og åpenlyst kose seg over en annens nederlag.''

Og i tillegg benekte det etterpå. Synd, Siv, TV-kameraene var på, ser du, så vi fikk med oss alt du sa!

Prøver de å benekte det? Det har ikke jeg fått med meg. Men det skulle absolutt ikke forundre meg. Jeg har vel knapt sett maken til respektløs behandling av en storingskollega.

Skrevet

''Jeg håper Krf også står på sine prinsipper i perioden som kommer fremfor å logre med halen bare fordi frp har blitt såpass stort.''

Det tror jeg ikke de kommer til å gjøre. De er for oppmerksomme på at det er svært mange som vakler mellom Frp og KrF.

Sikkert, men Høybråten hørtes ganske klar ut under partilededebatten i natt.

Gjest hurra for norge søttende mai og olje og alt det derre der
Skrevet

Prøver de å benekte det? Det har ikke jeg fått med meg. Men det skulle absolutt ikke forundre meg. Jeg har vel knapt sett maken til respektløs behandling av en storingskollega.

Carl I prøvde ikke å benekte noe han.

Siv ble spurt hva hun mente ang hva Carl I sa - og når intervjuer ikke ville slippe temaet sa hun at hun godt kunne forstå hva han (Carl I) mente.

Bare så det er klart - jeg stemte IKKE Frp. Regner med at du ville tro det ettersom jeg ikke snakket dritt om de. Noe som visst er legalt for alle å gjøre.

Skrevet

Det var vel i rettferdighetens navn (jeg stemte altså ikke FrP, eller sympatiserer nevneverdig med dem) ikke Siv som sa at de frydet seg over at Sponheim var ute, men Carl I Hagen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...