Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

8

• Katt-ja

7

• Colette

7

• nick

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Så oppmerksomt av deg :)

Jo hevelsen har blitt verre men smertene bedre, og jeg kan gå på foten igjen. Jeg har blitt henvist til røntgen, men siden de verste smertene avtok såpass raskt så har jeg ikke vært og tatt noe bilde av det enda. Er kun vondt om jeg bøyer foton til siden, så jeg satser på at det ikke var noe "alvorlig".

Jeg kommer og blåser på når du er såpass bra at du kan ha bena ut til siden:-)

God bedring:-)

Skrevet

Joda,- og fortsatt stemmer det at Carl I Hagen var den som kom med kommentaren... Etter å ha vært behandlet nærmest som spedalske av både andre politikere og media i mange år, er det ikke veldig rart at han kunne komme til å slippe den kommentaren, egentlig. Og når Sponheim oppførte seg som han gjorde den siste tiden, er det jo ikke så rart at dem han tok sånn avstand fra (slik at han ved det veltet hele den borgerlige siden) frydet seg litt over at det slo tilbake på ham selv...

Jeg prøver å være litt objektiv her,- helt uavhengig av egne meninger - jeg har nemlig ikke mye til overs for FrP - og i særdeleshet ikke Hagen.

Hvis Hagen eller Siv mistet plassen sin på tinget, tror dere ikke da at SV eller Rødt hadde gledet seg over det...? Det tror nå jeg ;-)

Skrevet

Jeg har i grunnen ikke likt ham siden han skviset ut Dørum - og det var skikkelig dårlig taktikk å utelukke FrP (som jo er såpass store) på den kategoriske måten.

'' og det var skikkelig dårlig taktikk å utelukke FrP (som jo er såpass store) på den kategoriske måten.''

Godt mulig at det var dårlig takktikk. Men jeg er sjeeeleglad for at han gjorde det klinkende klart. Tanken på FrP ved roret gjør meg dårlig.

Skrevet

Jeg tror Venstre vil gjøre det bedre uten Sponheim...

Skrevet

Jeg liker også Sponheim, og oppfatter han som ærlig, rakrygget og kompromissløs. Så det er synd at han forsvinner.

Men det er da vel ingen andre enn Carl I. og Siv som kan stå for åpen scene og åpenlyst kose seg over en annens nederlag. Ufyselig oppførsel!

Det allemeste med FrP og dens tilhengere står som mer eller mindre ufyselig.

*småsinna på både FrP og alle de som stemmer på dem* Men sier som Jesus: Tilgi dem far, for de vet ikke hva de gjør! (og det _mener_ jeg virkelig at et stort flertall av dem ikke gjør)

*dukker for slag* ;)

Skrevet

Joda,- og fortsatt stemmer det at Carl I Hagen var den som kom med kommentaren... Etter å ha vært behandlet nærmest som spedalske av både andre politikere og media i mange år, er det ikke veldig rart at han kunne komme til å slippe den kommentaren, egentlig. Og når Sponheim oppførte seg som han gjorde den siste tiden, er det jo ikke så rart at dem han tok sånn avstand fra (slik at han ved det veltet hele den borgerlige siden) frydet seg litt over at det slo tilbake på ham selv...

Jeg prøver å være litt objektiv her,- helt uavhengig av egne meninger - jeg har nemlig ikke mye til overs for FrP - og i særdeleshet ikke Hagen.

Hvis Hagen eller Siv mistet plassen sin på tinget, tror dere ikke da at SV eller Rødt hadde gledet seg over det...? Det tror nå jeg ;-)

Kan forsåvidt skjønne argumentasjonen din, _men_ two wrongs doesn't make a right.

Det bidrar bare til politikerforakt. (uansett side)

Skrevet

Jeg kommer og blåser på når du er såpass bra at du kan ha bena ut til siden:-)

God bedring:-)

Hehe jeg kan heldigvis fortsatt ha bena ut til siden, bare ikke vri på ankelen, så det er bare å komme å blåse ;-)

Takk for god bedrings ønskene :-)

Gjest hurra for søttende mai og olje og alt det derre der
Skrevet

Det allemeste med FrP og dens tilhengere står som mer eller mindre ufyselig.

*småsinna på både FrP og alle de som stemmer på dem* Men sier som Jesus: Tilgi dem far, for de vet ikke hva de gjør! (og det _mener_ jeg virkelig at et stort flertall av dem ikke gjør)

*dukker for slag* ;)

Jaja - dette sier vel nesten mest om deg.

Er du klar over hvor mange tusener som har stemt Frp (nei - jeg er ikke en av dem). Det er norges 3 største parti. Og du tror de fleste av disse ikke vet hva de gjør.

Jaja - som sagt - sier mye om deg denne uttalelsen. Noen er dummere enn andre.

Skrevet

Er du klar over hvor mange tusener som har stemt Frp (nei - jeg er ikke en av dem). Det er norges 3 største parti. Og du tror de fleste av disse ikke vet hva de gjør.

''. Og du tror de fleste av disse ikke vet hva de gjør. ''

Jepp!

Gjest hurra for søttende mai og olje og alt det derre der
Skrevet

''. Og du tror de fleste av disse ikke vet hva de gjør. ''

Jepp!

Jaja - godt du vet så mye bedre enn så mange andre. Må være godt for selvfølelsen din.

Skrevet

Jaja - godt du vet så mye bedre enn så mange andre. Må være godt for selvfølelsen din.

Jepp! :P

Skrevet

''Er du klar over hvor mange tusener som har stemt Frp (nei - jeg er ikke en av dem). Det er norges 3 største parti. Og du tror de fleste av disse ikke vet hva de gjør. ''

Jeg husker en professor en gang sa: "Halvparten av Norges befolkning er dummere enn gjennomsnittet", men det var ikke relatert til frp, da, men en mer generell ytring. ;-)

Skrevet

''Hvis Hagen eller Siv mistet plassen sin på tinget, tror dere ikke da at SV eller Rødt hadde gledet seg over det...? Det tror nå jeg ;-)''

Klart det er lov å glede seg. Men å gi uttrykk for glede gjennom åpenlys skadefro med tilhørende applaus/morsomheter fra en scene og på direkte tv..slik oppførsel vil jeg ikke godta fra noen. Jeg hadde ikke likt den oppførselen uansett hvem den rammet.

Skrevet

Sponheim er ingen farvoritt, han har et enormt selvbilde, og kan erte på seg gråstein.

Men jeg liker ham likevel! Han er ærlig, holder fast ved sine idealer og er kompromissløs - særlig i forhold til mange andre.

Skal bli spennende å se hvem som blir den nye venstreformannen.

Skrevet

Skal bli spennende å se hvem som blir den nye venstreformannen.

Mener du virkelig at det er spennende?

Det skal vel godt gjøres at det blir noen andre enn Skei Grande, og selv om det ikke skulle bli henne, er det vel neppe av særlig betydning hvem det blir.

I en tid med flertallsregjering blir opposisjonen på Stortinget marginalisert, og Venstre mer enn noe annet parti i kommende periode.

Skrevet

''Er du klar over hvor mange tusener som har stemt Frp (nei - jeg er ikke en av dem). Det er norges 3 største parti. Og du tror de fleste av disse ikke vet hva de gjør. ''

Jeg husker en professor en gang sa: "Halvparten av Norges befolkning er dummere enn gjennomsnittet", men det var ikke relatert til frp, da, men en mer generell ytring. ;-)

'' "Halvparten av Norges befolkning er dummere enn gjennomsnittet"''

LOL, det sitatet må jeg huske. Skulle gjerne hatt litt bakgrunnsinfo også?

Skrevet

'' "Halvparten av Norges befolkning er dummere enn gjennomsnittet"''

LOL, det sitatet må jeg huske. Skulle gjerne hatt litt bakgrunnsinfo også?

Hva mener du? Hvilken sammenheng det ble sagt?

Skrevet

Hva mener du? Hvilken sammenheng det ble sagt?

Nei, var vel korttenkt, det ligger i uttalelsen? *teller litt på fingrene*

Du sa en professor nevnte det, da lurte jeg på hvem/hva/når/sammenheng :-).

Skrevet

Nei, var vel korttenkt, det ligger i uttalelsen? *teller litt på fingrene*

Du sa en professor nevnte det, da lurte jeg på hvem/hva/når/sammenheng :-).

m@il

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...