Colette Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Det var vel i rettferdighetens navn (jeg stemte altså ikke FrP, eller sympatiserer nevneverdig med dem) ikke Siv som sa at de frydet seg over at Sponheim var ute, men Carl I Hagen. http://www.dagbladet.no/2009/09/15/nyheter/valg_2009/valg09/politikk/innenriks/8131525/ 0 Siter
mrxx Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Så oppmerksomt av deg Jo hevelsen har blitt verre men smertene bedre, og jeg kan gå på foten igjen. Jeg har blitt henvist til røntgen, men siden de verste smertene avtok såpass raskt så har jeg ikke vært og tatt noe bilde av det enda. Er kun vondt om jeg bøyer foton til siden, så jeg satser på at det ikke var noe "alvorlig". Jeg kommer og blåser på når du er såpass bra at du kan ha bena ut til siden:-) God bedring:-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 http://www.dagbladet.no/2009/09/15/nyheter/valg_2009/valg09/politikk/innenriks/8131525/ Joda,- og fortsatt stemmer det at Carl I Hagen var den som kom med kommentaren... Etter å ha vært behandlet nærmest som spedalske av både andre politikere og media i mange år, er det ikke veldig rart at han kunne komme til å slippe den kommentaren, egentlig. Og når Sponheim oppførte seg som han gjorde den siste tiden, er det jo ikke så rart at dem han tok sånn avstand fra (slik at han ved det veltet hele den borgerlige siden) frydet seg litt over at det slo tilbake på ham selv... Jeg prøver å være litt objektiv her,- helt uavhengig av egne meninger - jeg har nemlig ikke mye til overs for FrP - og i særdeleshet ikke Hagen. Hvis Hagen eller Siv mistet plassen sin på tinget, tror dere ikke da at SV eller Rødt hadde gledet seg over det...? Det tror nå jeg ;-) 0 Siter
Gjest dolberta Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Jeg har i grunnen ikke likt ham siden han skviset ut Dørum - og det var skikkelig dårlig taktikk å utelukke FrP (som jo er såpass store) på den kategoriske måten. '' og det var skikkelig dårlig taktikk å utelukke FrP (som jo er såpass store) på den kategoriske måten.'' Godt mulig at det var dårlig takktikk. Men jeg er sjeeeleglad for at han gjorde det klinkende klart. Tanken på FrP ved roret gjør meg dårlig. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Jeg tror Venstre vil gjøre det bedre uten Sponheim... 0 Siter
Gjest dolberta Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Jeg liker også Sponheim, og oppfatter han som ærlig, rakrygget og kompromissløs. Så det er synd at han forsvinner. Men det er da vel ingen andre enn Carl I. og Siv som kan stå for åpen scene og åpenlyst kose seg over en annens nederlag. Ufyselig oppførsel! Det allemeste med FrP og dens tilhengere står som mer eller mindre ufyselig. *småsinna på både FrP og alle de som stemmer på dem* Men sier som Jesus: Tilgi dem far, for de vet ikke hva de gjør! (og det _mener_ jeg virkelig at et stort flertall av dem ikke gjør) *dukker for slag* 0 Siter
Gjest dolberta Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Joda,- og fortsatt stemmer det at Carl I Hagen var den som kom med kommentaren... Etter å ha vært behandlet nærmest som spedalske av både andre politikere og media i mange år, er det ikke veldig rart at han kunne komme til å slippe den kommentaren, egentlig. Og når Sponheim oppførte seg som han gjorde den siste tiden, er det jo ikke så rart at dem han tok sånn avstand fra (slik at han ved det veltet hele den borgerlige siden) frydet seg litt over at det slo tilbake på ham selv... Jeg prøver å være litt objektiv her,- helt uavhengig av egne meninger - jeg har nemlig ikke mye til overs for FrP - og i særdeleshet ikke Hagen. Hvis Hagen eller Siv mistet plassen sin på tinget, tror dere ikke da at SV eller Rødt hadde gledet seg over det...? Det tror nå jeg ;-) Kan forsåvidt skjønne argumentasjonen din, _men_ two wrongs doesn't make a right. Det bidrar bare til politikerforakt. (uansett side) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Jeg kommer og blåser på når du er såpass bra at du kan ha bena ut til siden:-) God bedring:-) Hehe jeg kan heldigvis fortsatt ha bena ut til siden, bare ikke vri på ankelen, så det er bare å komme å blåse ;-) Takk for god bedrings ønskene :-) 0 Siter
Gjest hurra for søttende mai og olje og alt det derre der Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Det allemeste med FrP og dens tilhengere står som mer eller mindre ufyselig. *småsinna på både FrP og alle de som stemmer på dem* Men sier som Jesus: Tilgi dem far, for de vet ikke hva de gjør! (og det _mener_ jeg virkelig at et stort flertall av dem ikke gjør) *dukker for slag* Jaja - dette sier vel nesten mest om deg. Er du klar over hvor mange tusener som har stemt Frp (nei - jeg er ikke en av dem). Det er norges 3 største parti. Og du tror de fleste av disse ikke vet hva de gjør. Jaja - som sagt - sier mye om deg denne uttalelsen. Noen er dummere enn andre. 0 Siter
Gjest dolberta Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Jaja - dette sier vel nesten mest om deg. Er du klar over hvor mange tusener som har stemt Frp (nei - jeg er ikke en av dem). Det er norges 3 største parti. Og du tror de fleste av disse ikke vet hva de gjør. Jaja - som sagt - sier mye om deg denne uttalelsen. Noen er dummere enn andre. ''. Og du tror de fleste av disse ikke vet hva de gjør. '' Jepp! 0 Siter
Gjest hurra for søttende mai og olje og alt det derre der Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 ''. Og du tror de fleste av disse ikke vet hva de gjør. '' Jepp! Jaja - godt du vet så mye bedre enn så mange andre. Må være godt for selvfølelsen din. 0 Siter
Gjest dolberta Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Jaja - godt du vet så mye bedre enn så mange andre. Må være godt for selvfølelsen din. Jepp! 0 Siter
morsan Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Jaja - dette sier vel nesten mest om deg. Er du klar over hvor mange tusener som har stemt Frp (nei - jeg er ikke en av dem). Det er norges 3 største parti. Og du tror de fleste av disse ikke vet hva de gjør. Jaja - som sagt - sier mye om deg denne uttalelsen. Noen er dummere enn andre. ''Er du klar over hvor mange tusener som har stemt Frp (nei - jeg er ikke en av dem). Det er norges 3 største parti. Og du tror de fleste av disse ikke vet hva de gjør. '' Jeg husker en professor en gang sa: "Halvparten av Norges befolkning er dummere enn gjennomsnittet", men det var ikke relatert til frp, da, men en mer generell ytring. ;-) 0 Siter
Colette Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Joda,- og fortsatt stemmer det at Carl I Hagen var den som kom med kommentaren... Etter å ha vært behandlet nærmest som spedalske av både andre politikere og media i mange år, er det ikke veldig rart at han kunne komme til å slippe den kommentaren, egentlig. Og når Sponheim oppførte seg som han gjorde den siste tiden, er det jo ikke så rart at dem han tok sånn avstand fra (slik at han ved det veltet hele den borgerlige siden) frydet seg litt over at det slo tilbake på ham selv... Jeg prøver å være litt objektiv her,- helt uavhengig av egne meninger - jeg har nemlig ikke mye til overs for FrP - og i særdeleshet ikke Hagen. Hvis Hagen eller Siv mistet plassen sin på tinget, tror dere ikke da at SV eller Rødt hadde gledet seg over det...? Det tror nå jeg ;-) ''Hvis Hagen eller Siv mistet plassen sin på tinget, tror dere ikke da at SV eller Rødt hadde gledet seg over det...? Det tror nå jeg ;-)'' Klart det er lov å glede seg. Men å gi uttrykk for glede gjennom åpenlys skadefro med tilhørende applaus/morsomheter fra en scene og på direkte tv..slik oppførsel vil jeg ikke godta fra noen. Jeg hadde ikke likt den oppførselen uansett hvem den rammet. 0 Siter
fresja Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Sponheim er ingen farvoritt, han har et enormt selvbilde, og kan erte på seg gråstein. Men jeg liker ham likevel! Han er ærlig, holder fast ved sine idealer og er kompromissløs - særlig i forhold til mange andre. Skal bli spennende å se hvem som blir den nye venstreformannen. 0 Siter
morsan Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Skal bli spennende å se hvem som blir den nye venstreformannen. Mener du virkelig at det er spennende? Det skal vel godt gjøres at det blir noen andre enn Skei Grande, og selv om det ikke skulle bli henne, er det vel neppe av særlig betydning hvem det blir. I en tid med flertallsregjering blir opposisjonen på Stortinget marginalisert, og Venstre mer enn noe annet parti i kommende periode. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 ''Er du klar over hvor mange tusener som har stemt Frp (nei - jeg er ikke en av dem). Det er norges 3 største parti. Og du tror de fleste av disse ikke vet hva de gjør. '' Jeg husker en professor en gang sa: "Halvparten av Norges befolkning er dummere enn gjennomsnittet", men det var ikke relatert til frp, da, men en mer generell ytring. ;-) '' "Halvparten av Norges befolkning er dummere enn gjennomsnittet"'' LOL, det sitatet må jeg huske. Skulle gjerne hatt litt bakgrunnsinfo også? 0 Siter
morsan Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 '' "Halvparten av Norges befolkning er dummere enn gjennomsnittet"'' LOL, det sitatet må jeg huske. Skulle gjerne hatt litt bakgrunnsinfo også? Hva mener du? Hvilken sammenheng det ble sagt? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Hva mener du? Hvilken sammenheng det ble sagt? Nei, var vel korttenkt, det ligger i uttalelsen? *teller litt på fingrene* Du sa en professor nevnte det, da lurte jeg på hvem/hva/når/sammenheng :-). 0 Siter
morsan Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Nei, var vel korttenkt, det ligger i uttalelsen? *teller litt på fingrene* Du sa en professor nevnte det, da lurte jeg på hvem/hva/når/sammenheng :-). m@il 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.