morsan Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Nei, var vel korttenkt, det ligger i uttalelsen? *teller litt på fingrene* Du sa en professor nevnte det, da lurte jeg på hvem/hva/når/sammenheng :-). Forresten kan det jo hende at denne professoren tok feil. Det kan jo hende at 70% av Norges befolkning er dummere enn gjennomsnittet, men at de 30% smarteste er så til de grader smart at de trekker snittet kraftig opp;-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Synd det med Sponheim. Men skattene er OK. ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Forresten kan det jo hende at denne professoren tok feil. Det kan jo hende at 70% av Norges befolkning er dummere enn gjennomsnittet, men at de 30% smarteste er så til de grader smart at de trekker snittet kraftig opp;-) Ja, det var noe sånt jeg tenkte på da jeg leste uttalelsen først... 0 Siter
Gjest kokose Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Jaja - dette sier vel nesten mest om deg. Er du klar over hvor mange tusener som har stemt Frp (nei - jeg er ikke en av dem). Det er norges 3 største parti. Og du tror de fleste av disse ikke vet hva de gjør. Jaja - som sagt - sier mye om deg denne uttalelsen. Noen er dummere enn andre. Frp er nest største parti, bare sånn til info dagen etter valget. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.