Gå til innhold

Wilborn og Tina mistet tvillingene

Anbefalte innlegg

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

12

• morsan

7

• Lillemus

5

• Janna

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Trist det da, selv om paret har fått mye juling i media så var jo dette kjempetrist.

Skrevet

Trist ja. Men nå som Wilborn ikke trenger å være sammen med henne "av plikt" lenger, så kanskje han rusler slukøret hjem til sin kone og fire barn og håper på forsoning.

Syntes å merke meg at han på en måte var litt flau eller skammet seg litt når han ble filmet og intervjuet sammen med denne silikonleppe-beiben....

;-)

Skrevet

Trist det da, selv om paret har fått mye juling i media så var jo dette kjempetrist.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si...

Skrevet

Trist ja. Men nå som Wilborn ikke trenger å være sammen med henne "av plikt" lenger, så kanskje han rusler slukøret hjem til sin kone og fire barn og håper på forsoning.

Syntes å merke meg at han på en måte var litt flau eller skammet seg litt når han ble filmet og intervjuet sammen med denne silikonleppe-beiben....

;-)

''Men nå som Wilborn ikke trenger å være sammen med henne "av plikt" lenger, så kanskje han rusler slukøret hjem til sin kone og fire barn og håper på forsoning.''

Leste du siste avsnittet i artikkelen? (eller hvor det nå sto) Han sier jo at det ikke var barna som brakte dem sammen, men at de er et skikkelig par uansett.

Jeg forsvarer ikke at han forlater kona til fordel for en silikonbabe, men jeg synes dere har vært direkte uforskammet og ufyselige mot ham her inne.

Skrevet

''Men nå som Wilborn ikke trenger å være sammen med henne "av plikt" lenger, så kanskje han rusler slukøret hjem til sin kone og fire barn og håper på forsoning.''

Leste du siste avsnittet i artikkelen? (eller hvor det nå sto) Han sier jo at det ikke var barna som brakte dem sammen, men at de er et skikkelig par uansett.

Jeg forsvarer ikke at han forlater kona til fordel for en silikonbabe, men jeg synes dere har vært direkte uforskammet og ufyselige mot ham her inne.

''Leste du siste avsnittet i artikkelen? (eller hvor det nå sto) Han sier jo at det ikke var barna som brakte dem sammen, men at de er et skikkelig par uansett.''

Nei, det leste jeg ikke.... Gadd ikke det, for han interesserer meg ikke så mye akkurat....

Så fint for ham (og hun) da, at det ikke var barna som holdt dem sammen, men at de er et ordentlig par likevel...

*brekker seg*

(hi hi)

Skrevet

''Jeg forsvarer ikke at han forlater kona til fordel for en silikonbabe, men jeg synes dere har vært direkte uforskammet og ufyselige mot ham her inne.''

Jeg synes fjotten må tåle såpass, etter 4 år med tabbesaker. Hvis du ikke liker det, får du bare droppe de trådene da.

Gjest lalala-æ-e-i-a-æ-å---
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1252996286' post='4211815]

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si...

Annet enn "jippi, vi vant valget!"

Skrevet

Det var faktisk trist å lese. De har jo fått gjennomgå i det siste, nå får de dette altoverskyggende på toppen.

Men kan ikke fri meg fra å lurer på hvor lenge de vil holde sammen når det ikke er for barna på vei...

Gjest mikkelina
Skrevet

Forferdelig trist.

Men - i dag er det tirsdag. De fikk den grusomme beskjeden før helgen. Reportasjen er gjort senest søndag for å rekke ut i butikkene i dag, og paret "snakker ut om den vonde tiden"??

Det er ikke troverdig å stille opp på forsiden av Se&Hør få dager etter en slik hendelse.... beklager fordømmelsen, men jeg synes det er ekkelt.

Skrevet

Det var faktisk trist å lese. De har jo fått gjennomgå i det siste, nå får de dette altoverskyggende på toppen.

Men kan ikke fri meg fra å lurer på hvor lenge de vil holde sammen når det ikke er for barna på vei...

''Men kan ikke fri meg fra å lurer på hvor lenge de vil holde sammen når det ikke er for barna på vei...''

Elextra, da ;-)

Skrevet

Forferdelig trist.

Men - i dag er det tirsdag. De fikk den grusomme beskjeden før helgen. Reportasjen er gjort senest søndag for å rekke ut i butikkene i dag, og paret "snakker ut om den vonde tiden"??

Det er ikke troverdig å stille opp på forsiden av Se&Hør få dager etter en slik hendelse.... beklager fordømmelsen, men jeg synes det er ekkelt.

Se & Hør har en egen evne til å fabrikkere tåpelige overskrifter.

Skrevet

;-)

''Syntes å merke meg at han på en måte var litt flau eller skammet seg litt når han ble filmet og intervjuet sammen med denne silikonleppe-beiben.... ''

Enig. Syns hele han lyser av "dette syns jeg er veldig pinlig og hva har jeg egentlig gjort." Syns det virker som han nesten ikke klarer å se på henne...

Skrevet

...,og kjerringene fryder seg!

Det var til pass for dem med _den_ aldersforskjellen!

Skrevet

Forferdelig trist.

Jeg ser ikke bort fra at dette dreier seg om en uttalelse de kommer med etter press fra S&H, og absolutt ikke noen "hjemme-hos-reportasje".

Skrevet

Forferdelig trist.

Før helgen var i denne sammenheng forrige mandag, om det rettferdigjør noe.

Det første jeg tenkte er at det har gått overraskende lang tid fra de mistet barna til det ble førsteside stoff, de har jo virkelig blitt fotfulgt siste tiden!

Skrevet

Han kunne vel ikke si noe annet :-/

Skrevet

Han kunne vel ikke si noe annet :-/

Enig.Jeg blir temmelig overrasket om disse holder sammen. Han så temmelig flau ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...