Lotte :o) Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 http://www.seher.no/823281/frithjof-wilborn-og-kjaeresten-mistet-tvillingene 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Trist det da, selv om paret har fått mye juling i media så var jo dette kjempetrist. 0 Siter
signaturløs Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Trist ja. Men nå som Wilborn ikke trenger å være sammen med henne "av plikt" lenger, så kanskje han rusler slukøret hjem til sin kone og fire barn og håper på forsoning. Syntes å merke meg at han på en måte var litt flau eller skammet seg litt når han ble filmet og intervjuet sammen med denne silikonleppe-beiben.... ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 15. september 2009 Forfatter Skrevet 15. september 2009 Trist det da, selv om paret har fått mye juling i media så var jo dette kjempetrist. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si... 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Trist ja. Men nå som Wilborn ikke trenger å være sammen med henne "av plikt" lenger, så kanskje han rusler slukøret hjem til sin kone og fire barn og håper på forsoning. Syntes å merke meg at han på en måte var litt flau eller skammet seg litt når han ble filmet og intervjuet sammen med denne silikonleppe-beiben.... ;-) ''Men nå som Wilborn ikke trenger å være sammen med henne "av plikt" lenger, så kanskje han rusler slukøret hjem til sin kone og fire barn og håper på forsoning.'' Leste du siste avsnittet i artikkelen? (eller hvor det nå sto) Han sier jo at det ikke var barna som brakte dem sammen, men at de er et skikkelig par uansett. Jeg forsvarer ikke at han forlater kona til fordel for en silikonbabe, men jeg synes dere har vært direkte uforskammet og ufyselige mot ham her inne. 0 Siter
signaturløs Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 ''Men nå som Wilborn ikke trenger å være sammen med henne "av plikt" lenger, så kanskje han rusler slukøret hjem til sin kone og fire barn og håper på forsoning.'' Leste du siste avsnittet i artikkelen? (eller hvor det nå sto) Han sier jo at det ikke var barna som brakte dem sammen, men at de er et skikkelig par uansett. Jeg forsvarer ikke at han forlater kona til fordel for en silikonbabe, men jeg synes dere har vært direkte uforskammet og ufyselige mot ham her inne. ''Leste du siste avsnittet i artikkelen? (eller hvor det nå sto) Han sier jo at det ikke var barna som brakte dem sammen, men at de er et skikkelig par uansett.'' Nei, det leste jeg ikke.... Gadd ikke det, for han interesserer meg ikke så mye akkurat.... Så fint for ham (og hun) da, at det ikke var barna som holdt dem sammen, men at de er et ordentlig par likevel... *brekker seg* (hi hi) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 15. september 2009 Forfatter Skrevet 15. september 2009 ''Men nå som Wilborn ikke trenger å være sammen med henne "av plikt" lenger, så kanskje han rusler slukøret hjem til sin kone og fire barn og håper på forsoning.'' Leste du siste avsnittet i artikkelen? (eller hvor det nå sto) Han sier jo at det ikke var barna som brakte dem sammen, men at de er et skikkelig par uansett. Jeg forsvarer ikke at han forlater kona til fordel for en silikonbabe, men jeg synes dere har vært direkte uforskammet og ufyselige mot ham her inne. ''Jeg forsvarer ikke at han forlater kona til fordel for en silikonbabe, men jeg synes dere har vært direkte uforskammet og ufyselige mot ham her inne.'' Jeg synes fjotten må tåle såpass, etter 4 år med tabbesaker. Hvis du ikke liker det, får du bare droppe de trådene da. 0 Siter
Gjest lalala-æ-e-i-a-æ-å--- Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1252996286' post='4211815] Jeg vet ikke helt hva jeg skal si... Annet enn "jippi, vi vant valget!" 0 Siter
Gjest Synes jeg da Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Trist er det uansett når noen mister barn 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Det var faktisk trist å lese. De har jo fått gjennomgå i det siste, nå får de dette altoverskyggende på toppen. Men kan ikke fri meg fra å lurer på hvor lenge de vil holde sammen når det ikke er for barna på vei... 0 Siter
Gjest mikkelina Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Forferdelig trist. Men - i dag er det tirsdag. De fikk den grusomme beskjeden før helgen. Reportasjen er gjort senest søndag for å rekke ut i butikkene i dag, og paret "snakker ut om den vonde tiden"?? Det er ikke troverdig å stille opp på forsiden av Se&Hør få dager etter en slik hendelse.... beklager fordømmelsen, men jeg synes det er ekkelt. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 15. september 2009 Forfatter Skrevet 15. september 2009 Det var faktisk trist å lese. De har jo fått gjennomgå i det siste, nå får de dette altoverskyggende på toppen. Men kan ikke fri meg fra å lurer på hvor lenge de vil holde sammen når det ikke er for barna på vei... ''Men kan ikke fri meg fra å lurer på hvor lenge de vil holde sammen når det ikke er for barna på vei...'' Elextra, da ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 15. september 2009 Forfatter Skrevet 15. september 2009 Forferdelig trist. Men - i dag er det tirsdag. De fikk den grusomme beskjeden før helgen. Reportasjen er gjort senest søndag for å rekke ut i butikkene i dag, og paret "snakker ut om den vonde tiden"?? Det er ikke troverdig å stille opp på forsiden av Se&Hør få dager etter en slik hendelse.... beklager fordømmelsen, men jeg synes det er ekkelt. Se & Hør har en egen evne til å fabrikkere tåpelige overskrifter. 0 Siter
AAA Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Trist ja. Men nå som Wilborn ikke trenger å være sammen med henne "av plikt" lenger, så kanskje han rusler slukøret hjem til sin kone og fire barn og håper på forsoning. Syntes å merke meg at han på en måte var litt flau eller skammet seg litt når han ble filmet og intervjuet sammen med denne silikonleppe-beiben.... ;-) ''Syntes å merke meg at han på en måte var litt flau eller skammet seg litt når han ble filmet og intervjuet sammen med denne silikonleppe-beiben.... '' Enig. Syns hele han lyser av "dette syns jeg er veldig pinlig og hva har jeg egentlig gjort." Syns det virker som han nesten ikke klarer å se på henne... 0 Siter
Gjest GPn Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 ...,og kjerringene fryder seg! Det var til pass for dem med _den_ aldersforskjellen! 0 Siter
morsan Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Forferdelig trist. Men - i dag er det tirsdag. De fikk den grusomme beskjeden før helgen. Reportasjen er gjort senest søndag for å rekke ut i butikkene i dag, og paret "snakker ut om den vonde tiden"?? Det er ikke troverdig å stille opp på forsiden av Se&Hør få dager etter en slik hendelse.... beklager fordømmelsen, men jeg synes det er ekkelt. Jeg ser ikke bort fra at dette dreier seg om en uttalelse de kommer med etter press fra S&H, og absolutt ikke noen "hjemme-hos-reportasje". 0 Siter
morsan Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Trist er det uansett når noen mister barn Enig. 0 Siter
Aggathe Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Forferdelig trist. Men - i dag er det tirsdag. De fikk den grusomme beskjeden før helgen. Reportasjen er gjort senest søndag for å rekke ut i butikkene i dag, og paret "snakker ut om den vonde tiden"?? Det er ikke troverdig å stille opp på forsiden av Se&Hør få dager etter en slik hendelse.... beklager fordømmelsen, men jeg synes det er ekkelt. Før helgen var i denne sammenheng forrige mandag, om det rettferdigjør noe. Det første jeg tenkte er at det har gått overraskende lang tid fra de mistet barna til det ble førsteside stoff, de har jo virkelig blitt fotfulgt siste tiden! 0 Siter
astridny Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 ''Men nå som Wilborn ikke trenger å være sammen med henne "av plikt" lenger, så kanskje han rusler slukøret hjem til sin kone og fire barn og håper på forsoning.'' Leste du siste avsnittet i artikkelen? (eller hvor det nå sto) Han sier jo at det ikke var barna som brakte dem sammen, men at de er et skikkelig par uansett. Jeg forsvarer ikke at han forlater kona til fordel for en silikonbabe, men jeg synes dere har vært direkte uforskammet og ufyselige mot ham her inne. Han kunne vel ikke si noe annet :-/ 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 15. september 2009 Forfatter Skrevet 15. september 2009 Han kunne vel ikke si noe annet :-/ Enig.Jeg blir temmelig overrasket om disse holder sammen. Han så temmelig flau ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.