Gå til innhold

Wilborn og Tina mistet tvillingene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og så???

Trist ja. Men er dette noe å "diskutere" her??

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

12

• morsan

7

• Lillemus

5

• Janna

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest løssignatur
Skrevet

Fy faen som enkelte av dere fryder dere...

Mangler dere fullstendig empati i virkeligheten også? Eller er det når dere sitter på ræva og gjemmer dere bak pc-skjermen at deres virkelige jeg kommer til syne?

Jeg syns mest synd på Tina i denne saken. Jeg har en følelse at det ikke er siste gang vi ser henne klint utover forsiden av Se og Hør.

Skrevet

Merker at jeg synes dette temaet ikke bør løftes frem for diskusjon akkurat nå. Synes det blir noe uverdig over det.

Skrevet

Vet dere hva, jeg syns det er ganske smakløst at disse to blir hetset så til de grader her på forumet, både i denne og i tidligere tråder. Det er faktisk mennesker som alle oss andre det er snakk om her. Selv om den ene parten er en kjendis og bør tåle noe omtale i media, både negativ og positiv, så er det ikke vanskelig å forestille seg hvordan de har det nå.

Hva jeg måtte mene eller ikke mene om disse menneskene holder jeg heller for meg selv enn å legge det ut på et åpent forum hvor kanskje de selv sitter og leser. Hva som blir diskutert hjemme i stuene til folk er en ting, noe annet er det å legge ut ting på nettet som alle får tilgang til.

Tenk også på at det er en uskyldig familie her som nok får en ekstra belastning av alt som skrives og menes offentlig her.

Skrevet

Som flere andre kommenterer, så synes jeg det er upassende å diskutere dette her. Selv om det står i Se og Hør allerede.

Vi som har barn kan muligens forestille oss hvordan de har det nå. De er nok som alle andre foreldre i forhold til det. Så kanskje vi kan la denne saken ligge nå?

Skrevet

Vet dere hva, jeg syns det er ganske smakløst at disse to blir hetset så til de grader her på forumet, både i denne og i tidligere tråder. Det er faktisk mennesker som alle oss andre det er snakk om her. Selv om den ene parten er en kjendis og bør tåle noe omtale i media, både negativ og positiv, så er det ikke vanskelig å forestille seg hvordan de har det nå.

Hva jeg måtte mene eller ikke mene om disse menneskene holder jeg heller for meg selv enn å legge det ut på et åpent forum hvor kanskje de selv sitter og leser. Hva som blir diskutert hjemme i stuene til folk er en ting, noe annet er det å legge ut ting på nettet som alle får tilgang til.

Tenk også på at det er en uskyldig familie her som nok får en ekstra belastning av alt som skrives og menes offentlig her.

Enig!

Skrevet

Amen!

Skrevet

Godt innlegg som jeg støtter!

Skrevet

Jeg ser ikke bort fra at dette dreier seg om en uttalelse de kommer med etter press fra S&H, og absolutt ikke noen "hjemme-hos-reportasje".

Jøss, jobber Se og Hør på den måten? ;-D

Skrevet

Stakkars, stakkars mennesker! Å miste barnet sitt må være noe av det tøffeste en kan oppleve. Varme tanker sendes i deres retning.

Skrevet

Er vel en mening med alt...............iallefall,uansett hva jeg tenkte om tufsen (fikk litt dårlig samvittighet oxo) ,dette er jo bare tragisk...........

for alle.

Huff,for en suppe

Skrevet

Helt enig med deg. Sier noe slikt selv også i det første innlegget mitt i denne tråden i dag.

Skrevet

Merker at jeg synes dette temaet ikke bør løftes frem for diskusjon akkurat nå. Synes det blir noe uverdig over det.

Det var bare en nyhetsoppdatering, siden sidespranget etc er diskutert her før. Saken har hatt stort spalteplass i media den siste tida, sikkert nok pga uanstendig oppførsel. Jeg sier ikke at innholdet ikke er tragisk.

Evt. få tråden slettet hvis det er for ille.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1253018958' post='4212049]

Det var bare en nyhetsoppdatering, siden sidespranget etc er diskutert her før. Saken har hatt stort spalteplass i media den siste tida, sikkert nok pga uanstendig oppførsel. Jeg sier ikke at innholdet ikke er tragisk.

Sidesprang? Hvordan vet du at det var det? Ingen vet bakgrunnen her. Bare de involvert selv. Jeg reagerte veldig da dette ble diskutert for en tid tilbake. Har du ikke annet å gjøre Lotte:-)? Kom deg i jobb og slutt å henge folk ut her på DOL. Slik jeg ser det er du en av de verste her inne. På linje med Jølsen. På tid at du også trekker en linje mot uakseptable emner å ta opp/kommentere.

Skrevet

Trist ja. Men nå som Wilborn ikke trenger å være sammen med henne "av plikt" lenger, så kanskje han rusler slukøret hjem til sin kone og fire barn og håper på forsoning.

Syntes å merke meg at han på en måte var litt flau eller skammet seg litt når han ble filmet og intervjuet sammen med denne silikonleppe-beiben....

;-)

Sorry å måtte være den som sier det. Men silikonleppe- beiber (eller silikolpuppe- beiber for den saks skyld) er også mennesker med følelser og tanker..

Skrevet

''Leste du siste avsnittet i artikkelen? (eller hvor det nå sto) Han sier jo at det ikke var barna som brakte dem sammen, men at de er et skikkelig par uansett.''

Nei, det leste jeg ikke.... Gadd ikke det, for han interesserer meg ikke så mye akkurat....

Så fint for ham (og hun) da, at det ikke var barna som holdt dem sammen, men at de er et ordentlig par likevel...

*brekker seg*

(hi hi)

''*brekker seg*

(hi hi)''

_Den_ var unødvendig!

Disse menneskene er av kjøtt og blod, og fortjener ikke hetsingen mot seg. Eneste forskjellen på dem og oss er at deres liv brettes ut på forsidene i all slags tabloider. At de selv har valgt det er vel en sannhet med visse modifikasjoner i denne saken.

Jeg synes bare det er trist. Både selve saken, og skadefryden.

Skrevet

Jeg synes ikke selve startinnlegget var galt isolert sett - det er ikke noe verre enn innlegget om at Patrick Swayze. Men jeg er enig i at enkelte kommentarer her over at barna døde er uverdige, uansett hva man måtte mene om foreldrene ellers.

Skrevet

Jeg synes ikke selve startinnlegget var galt isolert sett - det er ikke noe verre enn innlegget om at Patrick Swayze. Men jeg er enig i at enkelte kommentarer her over at barna døde er uverdige, uansett hva man måtte mene om foreldrene ellers.

Jeg synes det er galt å henge ut folk man ikke kjenner uansett. Kritikk må de da tåle, det er jeg enig i. MEN det går an å begrense ordelaget litt, i tillegg til at det ikke er nødvendig å spekulere i om Wilborn bedro kona eller ikke. Eller stille spørsmål ved "hvorfor" paret er sammen. INGEN har noe med dette å gjøre. Nedlatende, frekt og lav moral å fråse i slikt. Av og til kan man holde munn. Jeg prøver å lære barna mine at hvis de ikke har noe positivt å si, så kan de la være å si noe som helst. DET burde flere her inne også ha lært seg. Mange voksne med dårlig oppdragelse her inne....

Skrevet

Enig i din presisering.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1253018958' post='4212049]

Se svaret jeg ga til morsan:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...