Gå til innhold

Wilborn og Tina mistet tvillingene

Anbefalte innlegg

Gjest mikkelina
Skrevet

Før helgen var i denne sammenheng forrige mandag, om det rettferdigjør noe.

Det første jeg tenkte er at det har gått overraskende lang tid fra de mistet barna til det ble førsteside stoff, de har jo virkelig blitt fotfulgt siste tiden!

"Før helgen var i denne sammenheng forrige mandag"

hm, det står da i teksten at det skjedde før helgen? Men OK, det "hjelper litt" det.

Uansett, det var vondt å lese at de har mistet barna.

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

12

• morsan

7

• Lillemus

5

• Janna

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Stakkars folk.

Først oppleve noe sånt og så få smurt det utover hele førstesiden på Se&Hør.

Det synes jeg ingen fortjener uansett hvor lite dømmekraft de har utvist.

Skrevet

Vet dere hva, jeg syns det er ganske smakløst at disse to blir hetset så til de grader her på forumet, både i denne og i tidligere tråder. Det er faktisk mennesker som alle oss andre det er snakk om her. Selv om den ene parten er en kjendis og bør tåle noe omtale i media, både negativ og positiv, så er det ikke vanskelig å forestille seg hvordan de har det nå.

Hva jeg måtte mene eller ikke mene om disse menneskene holder jeg heller for meg selv enn å legge det ut på et åpent forum hvor kanskje de selv sitter og leser. Hva som blir diskutert hjemme i stuene til folk er en ting, noe annet er det å legge ut ting på nettet som alle får tilgang til.

Tenk også på at det er en uskyldig familie her som nok får en ekstra belastning av alt som skrives og menes offentlig her.

...Men er det ikke Wilborn selv som har kontaktet Se&Hør da?

Skrevet

''*brekker seg*

(hi hi)''

_Den_ var unødvendig!

Disse menneskene er av kjøtt og blod, og fortjener ikke hetsingen mot seg. Eneste forskjellen på dem og oss er at deres liv brettes ut på forsidene i all slags tabloider. At de selv har valgt det er vel en sannhet med visse modifikasjoner i denne saken.

Jeg synes bare det er trist. Både selve saken, og skadefryden.

Ja, jeg ser den. Det var ufint av meg.

Skrevet

Stakkars folk.

Enig.

Skrevet

Sidesprang? Hvordan vet du at det var det? Ingen vet bakgrunnen her. Bare de involvert selv. Jeg reagerte veldig da dette ble diskutert for en tid tilbake. Har du ikke annet å gjøre Lotte:-)? Kom deg i jobb og slutt å henge folk ut her på DOL. Slik jeg ser det er du en av de verste her inne. På linje med Jølsen. På tid at du også trekker en linje mot uakseptable emner å ta opp/kommentere.

Dette er et åpent forum, og jeg starter tråder uten å spørre dine nick om lov. ;-p

Han har selv sagt at "ting har skjedd i feil rekkefølge". Det var derfor det ble en mediesak. INGEN hadde leet på et øyenbryn, om han skilte seg i fjor, og fikk en ny flamme i år.

Dessuten: Ingen tvinger deg til å lese denne tråden. :-)

Skrevet

Stakkars folk.

Det er nok ikke å foretrekke, det å leve av (og med) den kulørte presse, nei.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1253035537' post='4212189]

Dette er et åpent forum, og jeg starter tråder uten å spørre dine nick om lov. ;-p

Han har selv sagt at "ting har skjedd i feil rekkefølge". Det var derfor det ble en mediesak. INGEN hadde leet på et øyenbryn, om han skilte seg i fjor, og fikk en ny flamme i år.

Dessuten: Ingen tvinger deg til å lese denne tråden. :-)

Synes uansett at det er ufint å harselere med folk på den måten du gjør. Og ingen kan heller nekte meg å skrive tilbakemelding til deg. Når du er så ufin med folk som du er, så må du tåle tilbakemelding.

Tråden er offentlig, den. Alle kan se den. Til og med de som ikke har fast nick. Jeg visste ikke hva den inneholdt før jeg hadde lest den. Og ble forferdet over dobbletmoralen her. FY!

Skrevet

Så trist det må være for dem :-(

Alltid vondt å miste et ufødt barn :-(

Skrevet

Stakkars folk.

Men det ser da vitterlig ut til at de selv har gitt intervju til Se og Hør om dette? Da er det vel ikke noe å klage over.

For ordens skyld: Jeg er selvfølgelig enig i at dette var trist, og jeg føler med paret. Men jeg synes ikke det er helt riktig å si at det er synd på dem fordi de kommer på forsiden av sladderbladene når de selv velger å uttale seg til dem.

Skrevet

Synes uansett at det er ufint å harselere med folk på den måten du gjør. Og ingen kan heller nekte meg å skrive tilbakemelding til deg. Når du er så ufin med folk som du er, så må du tåle tilbakemelding.

Tråden er offentlig, den. Alle kan se den. Til og med de som ikke har fast nick. Jeg visste ikke hva den inneholdt før jeg hadde lest den. Og ble forferdet over dobbletmoralen her. FY!

Herlighet, nå får du gi deg, Janna. Wilborn har jo selv gitt uttrykk for at han har vært utro. Hvis Wilborn ikke ville ha negativ oppmerksomhet rundt dette, så hadde det ikke vært verre enn å la være å uttale seg til sladderbladene.

Skrevet

Men det ser da vitterlig ut til at de selv har gitt intervju til Se og Hør om dette? Da er det vel ikke noe å klage over.

For ordens skyld: Jeg er selvfølgelig enig i at dette var trist, og jeg føler med paret. Men jeg synes ikke det er helt riktig å si at det er synd på dem fordi de kommer på forsiden av sladderbladene når de selv velger å uttale seg til dem.

Se&Hør har ikke bare "hjemme-hos-reportasjer", men også mange reportasjer med minimalt med deltagelse fra den det gjelder. S&H er flinke til å finne ut av alt mulig om kjendisene, og så 'beleirer' de dem inntil de uttaler seg. Ofte er kjendisenes eneste mulighet til å slippe mer mas å komme med en liten 'bekreftelse' eller 'inrømmelse'.

Ialfall dersom man skal tro bare litt på boka "En vanlig dag på jobben", skrevet av en tidligere S&H-jounalist.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1253002588' post='4211874]

Enig.Jeg blir temmelig overrasket om disse holder sammen. Han så temmelig flau ut.

Det _kan_ tolkes som flauhet, men det kan også tolkes som at han ville ta litt ekstra hensyn til ekskona og barna.

Jeg husker hvordan Reitan jr satt på Senkveld og breiet ut all sin lykkelige forelskelse i Celina Middelfart. Jeg tenkte da at det kan neimen ikke være lett å være eks'en til en kjendis og nærmest umulig å unngå å bli konfrontert med vedkommendes utroskap og/eller nye lykke.

Skrevet

Se&Hør har ikke bare "hjemme-hos-reportasjer", men også mange reportasjer med minimalt med deltagelse fra den det gjelder. S&H er flinke til å finne ut av alt mulig om kjendisene, og så 'beleirer' de dem inntil de uttaler seg. Ofte er kjendisenes eneste mulighet til å slippe mer mas å komme med en liten 'bekreftelse' eller 'inrømmelse'.

Ialfall dersom man skal tro bare litt på boka "En vanlig dag på jobben", skrevet av en tidligere S&H-jounalist.

Har du fått med deg at den boka skal bli film og at Bjørn Sundkvist (eller skriver han seg quist?) skal spille Sputnik? Jeg flira i flere timer da jeg leste det.

Skrevet

Har du fått med deg at den boka skal bli film og at Bjørn Sundkvist (eller skriver han seg quist?) skal spille Sputnik? Jeg flira i flere timer da jeg leste det.

*ha ha* vet ikke helt om jeg våger å tro deg:-)

Skrevet

*ha ha* vet ikke helt om jeg våger å tro deg:-)

*Hehe* joda, Babette har faktisk helt rett i det.

Skrevet

Jeg synes det er stor forskjell på å uttale seg selv, og det å bli hengt ut i et offentlig forum. Det er selvfølgelig lov å uttale seg om dem. Men jeg synes ikke det er fint gjort av de som gjør det. Trekke konklusjoner om at han "var flau" over henne osv. At hun har lurt på han dette svangerskapet, hun er sammen med han fordi han er kjendis osv. Det er ville spekulasjoner og kan oppfattes som fråtsing i andres ulykke. osv.

Dessuten synes jeg Webmaster lar disse diskusjonene gå altfor langt. En gang i tiden ble slik mobbing slettet.

Jeg skrev en gang i et innlegg at an Norsk kjendis ( Miss universe) var dum som et brød. Og en dårlig programleder. Det innlegget ble momentant slettet. Jeg synes ikke det var NOE sammenlignet med det som er blitt sagt om disse to. Men det er jo det som er poenget. Folk her inne har for mye tid til overs. Fråtsing i andres ulykke/privatliv er gratis, underholdende fritidstilbud for hjemmeværende. Jeg har også lov å si hva jeg mener. Hvis man ikke tåler tilbakemelding, burde man ikke skrive innlegg..

Skrevet

Det _kan_ tolkes som flauhet, men det kan også tolkes som at han ville ta litt ekstra hensyn til ekskona og barna.

Jeg husker hvordan Reitan jr satt på Senkveld og breiet ut all sin lykkelige forelskelse i Celina Middelfart. Jeg tenkte da at det kan neimen ikke være lett å være eks'en til en kjendis og nærmest umulig å unngå å bli konfrontert med vedkommendes utroskap og/eller nye lykke.

Ja, enig. Dumheten lenge leve. Kona til Reitan må ansees som svært romslig som tok ham tilbake, etter det mediestuntet der.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1253041462' post='4212241]

Ja, enig. Dumheten lenge leve. Kona til Reitan må ansees som svært romslig som tok ham tilbake, etter det mediestuntet der.

ja, absolutt. Og hun fortjener at vi ikke ser på henne som stakkarslig for at hun gjorde det.

Skrevet

Pass på blodtrykket, nå! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...