Gå til innhold

Wilborn og Tina mistet tvillingene

Anbefalte innlegg

Gjest mikkelina
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1253041764' post='4212247]

Pass på blodtrykket, nå! ;-)

Den der var uødvendig. Du har fått sagt din mening, det må andre også få, uten å bli latterliggjort.

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

12

• morsan

7

• Lillemus

5

• Janna

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1253041764' post='4212247]

Pass på blodtrykket, nå! ;-)

Vit når du bør gi deg........

Skrevet

ja, absolutt. Og hun fortjener at vi ikke ser på henne som stakkarslig for at hun gjorde det.

Helt klart :-)

Skrevet

Synes uansett at det er ufint å harselere med folk på den måten du gjør. Og ingen kan heller nekte meg å skrive tilbakemelding til deg. Når du er så ufin med folk som du er, så må du tåle tilbakemelding.

Tråden er offentlig, den. Alle kan se den. Til og med de som ikke har fast nick. Jeg visste ikke hva den inneholdt før jeg hadde lest den. Og ble forferdet over dobbletmoralen her. FY!

Jeg kan ikke se at Lotte har harselert med denne saken? (hvis jeg ikke har misset noe?). Hun sender en link som allerede står i Se og Hør (og dermed er offentlig). Dessuten kommenterer hun ikke saken i det hele tatt. Forstår ikke helt hvorfor du reagerer slik på dette?

Men ellers er det noen få andre som kommer med unødvendige kommentarer i tråden her....

Skrevet

Forferdelig trist.

Men - i dag er det tirsdag. De fikk den grusomme beskjeden før helgen. Reportasjen er gjort senest søndag for å rekke ut i butikkene i dag, og paret "snakker ut om den vonde tiden"??

Det er ikke troverdig å stille opp på forsiden av Se&Hør få dager etter en slik hendelse.... beklager fordømmelsen, men jeg synes det er ekkelt.

Jeg tror det er vanskelig for oss å sette oss inn i hvordan det er å være kjendis og førstesidestoff. Selv tror jeg kanskje mange kjendiser vil være først ute med slike "nyheter" for å unngå ryktespredning og at "venner" går ut i media før de rekker å tenke selv. Det må være godt å føle at man har _litt_ kontroll selv og at man slipper å få sjokk når man leser om seg selv på førstesiden uten selv å ha uttalt seg....

Skrevet

Jeg tror det er vanskelig for oss å sette oss inn i hvordan det er å være kjendis og førstesidestoff. Selv tror jeg kanskje mange kjendiser vil være først ute med slike "nyheter" for å unngå ryktespredning og at "venner" går ut i media før de rekker å tenke selv. Det må være godt å føle at man har _litt_ kontroll selv og at man slipper å få sjokk når man leser om seg selv på førstesiden uten selv å ha uttalt seg....

Det tenkte jeg også.

Gjest mikkelina
Skrevet

Jeg har tenkt på det jeg også, men vil ikke diskutere saken mer :-)

Skrevet

Ikke for å være stygg, men da tror jeg ikke det forholdet her varer så lenge.

Gjest Min mening om saken
Skrevet

Merker at jeg synes dette temaet ikke bør løftes frem for diskusjon akkurat nå. Synes det blir noe uverdig over det.

Når vi snakker om uverdighet. Det har vært vært verre innlegg her inne som webmaster mente burde stå. Linker til grusomme ulykker som har blitt brukt i diskusjoner osv. Sett i forhold til dette ingeting.

Skrevet

Men det ser da vitterlig ut til at de selv har gitt intervju til Se og Hør om dette? Da er det vel ikke noe å klage over.

For ordens skyld: Jeg er selvfølgelig enig i at dette var trist, og jeg føler med paret. Men jeg synes ikke det er helt riktig å si at det er synd på dem fordi de kommer på forsiden av sladderbladene når de selv velger å uttale seg til dem.

For Se&Hør tror jeg det holder at en av dem har sagt noe sånt som "ja, det har vært en tøff periode" til en av "journalistene" deres i forbifarten - så kan man lage fire helsider + forside basert på den ene setningen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...