Gå til innhold

Hvilende nattevakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man er vikar som ¨hvilende nattevakt,får man da natttillegg?

Har hørt at man får ektra betalt hvis man jobber om natten,men gjelder det vikarer også eller bare fast ansatte ?

Jeg tenker da jobb i det offentlige.

Takk for svar.

Skrevet

Ja du får nattillegg, men det er egentlig ikke så veldig mye. For meg er det kun 45,- kroner, men jeg er ufaglært.

Hvilende nattevakt der jeg jobber får betalt for 4,5 time. De er på jobb fra 22.15 til 8.00

Caloni Makaroni
Skrevet

Ved hvilende nattevakt får man ofte betalt 33 % mellom midnatt og kl 6, dvs. 2 timer. Timene før midnatt og etter kl 6 får du vanlig timebetaling for. I tillegg får du kvelds/natt-tillegg. Det er typisk fra kl 17.00-06.00. Ser at firepile skriver at h*n har 45 kroner i timen som ufaglært. Jeg har samme beløpet, men er faglært. Så det varierer vel litt. Tillegg for kveld/helg får man uansett stilling.

For eksempel hvilende nattevakt, arbeidstid kl 22.00-08.00 blir 6 timer betalt, derav 4 med natt-tillegg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...