astridny Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Hvis man er vikar som ¨hvilende nattevakt,får man da natttillegg? Har hørt at man får ektra betalt hvis man jobber om natten,men gjelder det vikarer også eller bare fast ansatte ? Jeg tenker da jobb i det offentlige. Takk for svar. 0 Siter
Gjest diogoh Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Ja du får nattillegg, men det er egentlig ikke så veldig mye. For meg er det kun 45,- kroner, men jeg er ufaglært. Hvilende nattevakt der jeg jobber får betalt for 4,5 time. De er på jobb fra 22.15 til 8.00 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Ved hvilende nattevakt får man ofte betalt 33 % mellom midnatt og kl 6, dvs. 2 timer. Timene før midnatt og etter kl 6 får du vanlig timebetaling for. I tillegg får du kvelds/natt-tillegg. Det er typisk fra kl 17.00-06.00. Ser at firepile skriver at h*n har 45 kroner i timen som ufaglært. Jeg har samme beløpet, men er faglært. Så det varierer vel litt. Tillegg for kveld/helg får man uansett stilling. For eksempel hvilende nattevakt, arbeidstid kl 22.00-08.00 blir 6 timer betalt, derav 4 med natt-tillegg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.