Gjest Fiskegratengfiskedamen Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Kan man bruke rå fisk i fiskegrateng, eller er det bare kokt som gjelder? 0 Siter
synonym Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Jeg koker alltid fisken før jeg lager fiskegrateng. Trekker den i 10 min. Jeg tror det kan bli en rå grateng ellers. 0 Siter
Gjest Fiskegratengfiskedamen Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Jeg koker også bestandig. Takk for svar! 0 Siter
Gjest Fiskegratengfiskedamen Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Jeg koker alltid fisken før jeg lager fiskegrateng. Trekker den i 10 min. Jeg tror det kan bli en rå grateng ellers. OK - rå grateng har jeg da virkelig ikke lyst på, så fisken ble kokt. Takk for svar! 0 Siter
Gjest trist jente Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Jeg bruker alltid rå fisk, som oftest frossen. Har fiskegrateng som "hurtigmat" - rask å smelle sammen i ildfastform. Lar den stå i ovnen i ca 45 min. 0 Siter
Platina Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 En fiskegrateng skal jo stå i ovnen ganske lenge, så rå fisk vil jo bli kokt iløpet av den tiden. Men jeg har ikke prøvd det, så jeg kan ikke si det sikkert. 0 Siter
Gjest Fiskegratengfiskedamen Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Jeg bruker alltid rå fisk, som oftest frossen. Har fiskegrateng som "hurtigmat" - rask å smelle sammen i ildfastform. Lar den stå i ovnen i ca 45 min. OK - da vet jeg det til en annen gang! :-) Takk! 0 Siter
Gjest Fiskegratengfiskedamen Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 En fiskegrateng skal jo stå i ovnen ganske lenge, så rå fisk vil jo bli kokt iløpet av den tiden. Men jeg har ikke prøvd det, så jeg kan ikke si det sikkert. Jeg kokte den først i dag, men så sier "trist jente" nå at hun aldri koker den først, så da veit jeg det til neste gang. Takk for svar! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Jeg bruker alltid rå fisk, som oftest frossen. Har fiskegrateng som "hurtigmat" - rask å smelle sammen i ildfastform. Lar den stå i ovnen i ca 45 min. '' Har fiskegrateng som "hurtigmat" - rask å smelle sammen i ildfastform. Lar den stå i ovnen i ca 45 min.'' Sikkert godt, men når jeg lager hurtigmat skal den helst være på bordet i løpet av 15 minutter 0 Siter
Gjest trist jente Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 '' Har fiskegrateng som "hurtigmat" - rask å smelle sammen i ildfastform. Lar den stå i ovnen i ca 45 min.'' Sikkert godt, men når jeg lager hurtigmat skal den helst være på bordet i løpet av 15 minutter Jeg skrev hurtigmat i anførselstegn fordi den er så rask å putte sammen i form. Den står jo i ovnen i ca 45 min og da kan jeg ordne andre ting mens middagen lager selv. Men det er ikke hurtigmat i den forstand at den er på bordet på 15 min nei helt enig i det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.