Gå til innhold

Mullah Krekar er valgets vinner- 4 nye år i Norg

Anbefalte innlegg

Gjest lovinda lace
Skrevet

Men _hvordan_ kan vi sende ham ut når vi, som land, ikke har LOV til det????? *prøver å gi det inn med teskje* ;)

Har du en forklaring på hvordan han kan reise hjem på ferie da hvis han får dødsstraff hvis vi sender ham hjem?

• Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

12

• ....AV

7

• Bookworm

3

• SoriaMoria

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men _hvordan_ kan vi sende ham ut når vi, som land, ikke har LOV til det????? *prøver å gi det inn med teskje* ;)

Har du litt tungt for det? Jeg skrev klart og tydelig (i hvertfall for de med normal IQ) at han skulle settes i forvaring.

Skrevet

Synes jeg ser det ;-)

Er det dette som kalles valgflesk, tro? ;)

Hun sa det under partilederutspørringen på TV2. Helt sant:-) Det er valgflesk som dessverre går rett hjem hos de som ikke har satt seg inn i saken, og hva den dreier seg om.

Skrevet

Har du en forklaring på hvordan han kan reise hjem på ferie da hvis han får dødsstraff hvis vi sender ham hjem?

Godt poeng. Krekar reiste flere ganger tilbake til Irak og opprettet et eget ”frigjort” område sammen med likesinnede. Der innførte de islamsk lov, sharia, og drev islamistenes kamp (jihad) mot Saddam Hussein.

Slike svinepelser forsvares altså av sosialistene.

http://www.nrk.no/programmer/tv/brennpunkt/1.5198161

Gjest lovinda lace
Skrevet

Godt poeng. Krekar reiste flere ganger tilbake til Irak og opprettet et eget ”frigjort” område sammen med likesinnede. Der innførte de islamsk lov, sharia, og drev islamistenes kamp (jihad) mot Saddam Hussein.

Slike svinepelser forsvares altså av sosialistene.

http://www.nrk.no/programmer/tv/brennpunkt/1.5198161

Ja, den kommer det vel ikke noe svar på;) De vet de driter seg ut. Men forsvare ham gjør de. Typisk sosialister, og spesiellt SV'ere.

Skrevet

Ja, den kommer det vel ikke noe svar på;) De vet de driter seg ut. Men forsvare ham gjør de. Typisk sosialister, og spesiellt SV'ere.

Kan du forklare hvordan Høyre og Frp skulle fått han ut av landet? Det hadde visst ikke du noe svar på.

Skrevet

Kan han det? Det eneste jeg vet er at Norge ikke har lov å sende ham hjem pga menneskerettighetskonvensjonen(?).

Skrevet

Har du litt tungt for det? Jeg skrev klart og tydelig (i hvertfall for de med normal IQ) at han skulle settes i forvaring.

Ja, jeg har visst litt tungt for det...

Du som er så mye glupere enn meg kan jo forklare meg om man har lov å sette folk i forvaring uten lov og dom?

Skrevet

Hun sa det under partilederutspørringen på TV2. Helt sant:-) Det er valgflesk som dessverre går rett hjem hos de som ikke har satt seg inn i saken, og hva den dreier seg om.

Jeg tviler ikke ;)

Gjest lovinda lace
Skrevet

Kan du forklare hvordan Høyre og Frp skulle fått han ut av landet? Det hadde visst ikke du noe svar på.

De er ikke redd for å bli kalt rasister i allefall hvis de sier og gjør noe son ikke er til fordel for muslimer. De er de eneste også.

Skrevet

Og der tar fru Solberg feil. Så lenge han er en trussel mot riketssikkeret kan han selvfølgelig settes i forvaring. Det står kun på viljen til å gjøre noe.

Siden du ikke har like tungt for det som meg, så kan du jo lese hele artikkelen og kanskje dokumentere at det som står der er feil?

Skrevet

Kan han det? Det eneste jeg vet er at Norge ikke har lov å sende ham hjem pga menneskerettighetskonvensjonen(?).

De kan ikke sende han hjem uten å foreta en lovendring. Og en slik lovendring er det bare Frp som stemmer for. De har ingen støtte i Stortinget på dette fra noen andre partier.

Siden Norge er en rettsstat så må han ha gjort noe kriminelt i Norge for å kunne bli satt i forvaring. Og det har han ikke gjort de 18 årene han har oppholdt seg her. Hans kone og 4 barn har norsk statsborgerskap.

Skrevet

De er ikke redd for å bli kalt rasister i allefall hvis de sier og gjør noe son ikke er til fordel for muslimer. De er de eneste også.

Enhver regjering må følge lovverket. Det har ingenting med rasisme å gjøre.

Skrevet

Ja, jeg har visst litt tungt for det...

Du som er så mye glupere enn meg kan jo forklare meg om man har lov å sette folk i forvaring uten lov og dom?

Høyesterett har avgjort at mulla Krekar er en trussel mot rikets sikkerhet. Hvis ikke det er nok, får man kjøre en egen sak.

(Bare noen dager etter at Høyesterett fastslo at mulla Krekar er en fare for rikets sikkerhet og derfor skal sendes ut av landet, kom mullaen med trusler mot Norge til det kurdiskspråklige nettstedet Awane i følge NRK).

Hadde du lagt deg like mye i selen for å forsvare en nazi fra USA?

Skrevet

Høyesterett har avgjort at mulla Krekar er en trussel mot rikets sikkerhet. Hvis ikke det er nok, får man kjøre en egen sak.

(Bare noen dager etter at Høyesterett fastslo at mulla Krekar er en fare for rikets sikkerhet og derfor skal sendes ut av landet, kom mullaen med trusler mot Norge til det kurdiskspråklige nettstedet Awane i følge NRK).

Gode poeng!

Skrevet

Sosialist-krapyl elsker muslimer, vet du.

Skrevet

Siden du ikke har like tungt for det som meg, så kan du jo lese hele artikkelen og kanskje dokumentere at det som står der er feil?

Legg spesielt merke til ordet "TRUSSEL". Har man ikke rett til å beskytte seg?

Skrevet

Jeg forsvarer ikke Krekar, men jeg forsvarer at vi bor i et land som tar vare på rettsstaten og menneskerettighetene. Heldigvis, at vi gjør det.

Og det samme gjelder jo uansett hvilket menneske det dreier seg om. Hadde du hisset deg like mye opp over denne saken hvis Krekar var en hvit nazi fra USA?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...