Gå til innhold

Maling ute og temperatur

Anbefalte innlegg

Gjest Malingsfreak
Skrevet

Jeg skulle malt et uthus vi har. Noen som kan fortelle meg litt om hvilken temperatur det må være ute nå om høsten. Eventuelt andre ting jeg må ta med i beregningen på denne årstiden. Hva med dogg f eks?

Skrevet

Beise kan du gjøre helt ned til 10 minus. Det du skal være obs på er at treverket skal være tørt. Er du usikker på det så får du lånt fuktmåler hos de som selger malingen.

Har det vært tåke og dugg om morgenen og det er sol lengre ut på dagen, så er ikke det noe problem. Det tørker raskt.

Skrevet

Vet ikke noe om temperaturer. Men beiset en vegg et kveld på høsten. Duggen gjorde at beisen ikke ble noe bra. Det ble ikke noe glans i den. Så pass på at den får tørket litt før kveldsduggen kommer:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...