Gjest Malingsfreak Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Jeg skulle malt et uthus vi har. Noen som kan fortelle meg litt om hvilken temperatur det må være ute nå om høsten. Eventuelt andre ting jeg må ta med i beregningen på denne årstiden. Hva med dogg f eks? 0 Siter
mrxx Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Beise kan du gjøre helt ned til 10 minus. Det du skal være obs på er at treverket skal være tørt. Er du usikker på det så får du lånt fuktmåler hos de som selger malingen. Har det vært tåke og dugg om morgenen og det er sol lengre ut på dagen, så er ikke det noe problem. Det tørker raskt. 0 Siter
Speak Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Vet ikke noe om temperaturer. Men beiset en vegg et kveld på høsten. Duggen gjorde at beisen ikke ble noe bra. Det ble ikke noe glans i den. Så pass på at den får tørket litt før kveldsduggen kommer:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.