Gå til innhold

Forslag til fritidsaktivitet ønskes!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mange inaktive år pga sykdom har jeg begynt å prøve ut ymse aktiviteter med håp om at jeg skal finne fram til noe jeg liker å drive med. Men det er vanskelig å komme opp med gode ideer, altså! For eksempel er ikke håndarbeid min greie, heller ikke dans eller bridge. Jeg elsker å jobbe med dyr, så jeg har prøvd å finne ut om det går noe ridekurs hvor jeg bor, men nei. Ei heller fotokurs, som var det andre alternativet. Så hva gjenstår nå, egentlig? Noen der ute som vil inspirere meg med hobbyene sine? :-)

Skrevet

Ser du liker å jobbe med dyr. Har du dyr?

Min hobby er å trene hund til lydighetskonkurranser.

Masse utfordrende arbeid, som jeg kan bruke så mye tid jeg vil på.

Jeg kan trene så lenge jeg vil med de bestemte øvelsene, det er ikke noe press eller stress. Om jeg ikke vil gå konkurranse et år, så går jeg ikke, men bare trener og koser meg.

Om man ikke vil gå konkurranse i det hele tatt er det greit også, man kan trene og ha det gøy likevel :-)

Ang raser kan man jo masse å velge mellom ettersom hva som passer familien av aktivitetsnivå og størrelse.

Jeg elsker hundesporten, og hadde ikke klart meg uten nå :-)

Skrevet

Hva med å skaffe deg en snill og gammel hest, som har helsa i behold? Det hadde nok sikkert blitt mye hygge og kos med den? Og en hund som løper ved side av. :o)

Skrevet

Synkronsvømming? ;-)

Har du dyr selv? Evt anskaffe en hund? Turmarsj? Orientering? Sykling?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...