Gå til innhold

FRP

Gjest honnicorn

Anbefalte innlegg

Gjest honnicorn
Skrevet

Hvorfor blir frp og dens velgere hele tiden hetset og mobbet? Er det noen som har en forklaring på det? Virker som at enten stemmer du frp, eller så hater du partiet.

Jeg stemte og har alltid stemt frp, men jeg synes ikke at ap, høyre, osv er helt bak mål noen av de. Det er flere saker som jeg liker hos de andre partiene, og det er i tillegg saker hos frp som jeg ikke liker.

F.eks. hvilket parti vil ta vekk kontantstøtten? Er helt enig med dem, men husker ikke hvilket parti det var.

Håper at noen har noen synspunkter på dette, for det er moro med litt diskusjon....

• Svar 125
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

12

• Mary Poppins

8

• løvinne71

5

• mariaflyfly

4

Gjest honnicorn
Skrevet

Er du rasist, stemmer du FRP!

Nei, jeg er ikke rasist. Langt derifra. Har ingen fordommer mot andre raser.

Hvorfor forbinder du frp med rasisme?

Skrevet

Dette har forundret meg også. Jeg har merket et enormt mange her inne viser svært lite respekt for andres meninger når det kommer til politikk dersom en ikke er enig. En dårlig egenskap etter min mening.

Og til alle de som mener FRP velgere er rasister - da har man satt seg så lite inn i politikken deres at det rett og slett ikke nytter å diskturere det.

Skrevet

Er du rasist, stemmer du FRP!

Sludder. Er du rasist stemmer du Vigrid.

Skrevet

Nei, jeg er ikke rasist. Langt derifra. Har ingen fordommer mot andre raser.

Hvorfor forbinder du frp med rasisme?

Fordi mange av Frp's velgere skyter seg selv i foten når de velger Frp.

Skrevet

Dette har forundret meg også. Jeg har merket et enormt mange her inne viser svært lite respekt for andres meninger når det kommer til politikk dersom en ikke er enig. En dårlig egenskap etter min mening.

Og til alle de som mener FRP velgere er rasister - da har man satt seg så lite inn i politikken deres at det rett og slett ikke nytter å diskturere det.

De som velger Frp er gjerne de som er tapere i samfunnet og går mot andre tapere. De som er ressurssterke og velger Frp er de som går mot den skandinaviske velferdsstaten eller de sosialdemokratiske verdiene som Skandinavia er kjent for. De som velger Frp er ikke de som har mest respekt for andre mennesker, så mye er sikkert.............

Skrevet

De som velger Frp er gjerne de som er tapere i samfunnet og går mot andre tapere. De som er ressurssterke og velger Frp er de som går mot den skandinaviske velferdsstaten eller de sosialdemokratiske verdiene som Skandinavia er kjent for. De som velger Frp er ikke de som har mest respekt for andre mennesker, så mye er sikkert.............

Respekt for andres meninger? Nuvel. Virker ikke som SV-tantene her på DOL er så mye bedre.

Skrevet

Respekt for andres meninger? Nuvel. Virker ikke som SV-tantene her på DOL er så mye bedre.

Det jeg prøver å si er at når f.eks. Frp vil legge ned Nord-Norge så er det rart at de får så mye oppslutning der. Det er som å skyte seg selv i foten.

Skrevet

Det jeg prøver å si er at når f.eks. Frp vil legge ned Nord-Norge så er det rart at de får så mye oppslutning der. Det er som å skyte seg selv i foten.

Det at Frp vil legge ned Nord-Norge var nytt for meg.

Skrevet

Det at Frp vil legge ned Nord-Norge var nytt for meg.

Da får du sette deg ned og lese partiprogrammet engang til.

Skrevet

Er det god sosialistisk ånd å rakke ned på "taperne" da?

Skrevet

Da får du sette deg ned og lese partiprogrammet engang til.

Er det er alternativt partiprogram du har lest?

Skrevet

Er det god sosialistisk ånd å rakke ned på "taperne" da?

Hvem er det som rakker ned på taperne? Frp velgerne som skyter seg selv i foten hele tiden?

Skrevet

Er det er alternativt partiprogram du har lest?

Nei jeg har både lest og fulgt med på den frie liberalismen som Frp forkynner.

Skrevet

Hvem er det som rakker ned på taperne? Frp velgerne som skyter seg selv i foten hele tiden?

DOL-tantene rakker ned på og hetser Frp-sympatisører så snart de får sjansen.

Skrevet

Nei jeg har både lest og fulgt med på den frie liberalismen som Frp forkynner.

Frp har dessverre ikke forkynt den frie liberalismen siden Dolkesjø i 1994.

På hvilken side er det det står at Nord-Norge skal legges ned?

Skrevet

Frp har dessverre ikke forkynt den frie liberalismen siden Dolkesjø i 1994.

På hvilken side er det det står at Nord-Norge skal legges ned?

Jeg har ikke pugget det utenat slik at jeg husker sidetall. Det er ikke vanlig praksis i moderne samfunn som Frp. medlemmer burde vist.

Skrevet

DOL-tantene rakker ned på og hetser Frp-sympatisører så snart de får sjansen.

Og hvem er DOL-tantene? Vanlige norske velgere kanskje+

Gjest orket ikke mer nedrakking
Skrevet

Er helt enig med deg. Det er min erfaring også. Har levd med en mann med ekstremt liten selvtillit. Han stemmer Frp, og i åresvis måtte jeg høre han rakke ned på eldre, alenemødre, finnmarkinger og innvandrere. Det var de eneste gangene han kunne heve seg over noen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...