Gjest honnicorn Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Hvorfor blir frp og dens velgere hele tiden hetset og mobbet? Er det noen som har en forklaring på det? Virker som at enten stemmer du frp, eller så hater du partiet. Jeg stemte og har alltid stemt frp, men jeg synes ikke at ap, høyre, osv er helt bak mål noen av de. Det er flere saker som jeg liker hos de andre partiene, og det er i tillegg saker hos frp som jeg ikke liker. F.eks. hvilket parti vil ta vekk kontantstøtten? Er helt enig med dem, men husker ikke hvilket parti det var. Håper at noen har noen synspunkter på dette, for det er moro med litt diskusjon.... 0 Siter
Gjest honnicorn Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Er du rasist, stemmer du FRP! Nei, jeg er ikke rasist. Langt derifra. Har ingen fordommer mot andre raser. Hvorfor forbinder du frp med rasisme? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Dette har forundret meg også. Jeg har merket et enormt mange her inne viser svært lite respekt for andres meninger når det kommer til politikk dersom en ikke er enig. En dårlig egenskap etter min mening. Og til alle de som mener FRP velgere er rasister - da har man satt seg så lite inn i politikken deres at det rett og slett ikke nytter å diskturere det. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Er du rasist, stemmer du FRP! Sludder. Er du rasist stemmer du Vigrid. 0 Siter
Gjest gul dame Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Nei, jeg er ikke rasist. Langt derifra. Har ingen fordommer mot andre raser. Hvorfor forbinder du frp med rasisme? Fordi mange av Frp's velgere skyter seg selv i foten når de velger Frp. 0 Siter
Gjest gul dame Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Dette har forundret meg også. Jeg har merket et enormt mange her inne viser svært lite respekt for andres meninger når det kommer til politikk dersom en ikke er enig. En dårlig egenskap etter min mening. Og til alle de som mener FRP velgere er rasister - da har man satt seg så lite inn i politikken deres at det rett og slett ikke nytter å diskturere det. De som velger Frp er gjerne de som er tapere i samfunnet og går mot andre tapere. De som er ressurssterke og velger Frp er de som går mot den skandinaviske velferdsstaten eller de sosialdemokratiske verdiene som Skandinavia er kjent for. De som velger Frp er ikke de som har mest respekt for andre mennesker, så mye er sikkert............. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 De som velger Frp er gjerne de som er tapere i samfunnet og går mot andre tapere. De som er ressurssterke og velger Frp er de som går mot den skandinaviske velferdsstaten eller de sosialdemokratiske verdiene som Skandinavia er kjent for. De som velger Frp er ikke de som har mest respekt for andre mennesker, så mye er sikkert............. Respekt for andres meninger? Nuvel. Virker ikke som SV-tantene her på DOL er så mye bedre. 0 Siter
Gjest gul dame Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Respekt for andres meninger? Nuvel. Virker ikke som SV-tantene her på DOL er så mye bedre. Det jeg prøver å si er at når f.eks. Frp vil legge ned Nord-Norge så er det rart at de får så mye oppslutning der. Det er som å skyte seg selv i foten. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Det jeg prøver å si er at når f.eks. Frp vil legge ned Nord-Norge så er det rart at de får så mye oppslutning der. Det er som å skyte seg selv i foten. Det at Frp vil legge ned Nord-Norge var nytt for meg. 0 Siter
Gjest gul dame Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Det at Frp vil legge ned Nord-Norge var nytt for meg. Da får du sette deg ned og lese partiprogrammet engang til. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 De som velger Frp er gjerne de som er tapere i samfunnet og går mot andre tapere. De som er ressurssterke og velger Frp er de som går mot den skandinaviske velferdsstaten eller de sosialdemokratiske verdiene som Skandinavia er kjent for. De som velger Frp er ikke de som har mest respekt for andre mennesker, så mye er sikkert............. Er det god sosialistisk ånd å rakke ned på "taperne" da? 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Da får du sette deg ned og lese partiprogrammet engang til. Er det er alternativt partiprogram du har lest? 0 Siter
Gjest gul dame Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Er det god sosialistisk ånd å rakke ned på "taperne" da? Hvem er det som rakker ned på taperne? Frp velgerne som skyter seg selv i foten hele tiden? 0 Siter
Gjest gul dame Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Er det er alternativt partiprogram du har lest? Nei jeg har både lest og fulgt med på den frie liberalismen som Frp forkynner. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Hvem er det som rakker ned på taperne? Frp velgerne som skyter seg selv i foten hele tiden? DOL-tantene rakker ned på og hetser Frp-sympatisører så snart de får sjansen. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Nei jeg har både lest og fulgt med på den frie liberalismen som Frp forkynner. Frp har dessverre ikke forkynt den frie liberalismen siden Dolkesjø i 1994. På hvilken side er det det står at Nord-Norge skal legges ned? 0 Siter
Gjest gul dame Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Frp har dessverre ikke forkynt den frie liberalismen siden Dolkesjø i 1994. På hvilken side er det det står at Nord-Norge skal legges ned? Jeg har ikke pugget det utenat slik at jeg husker sidetall. Det er ikke vanlig praksis i moderne samfunn som Frp. medlemmer burde vist. 0 Siter
Gjest gul dame Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 DOL-tantene rakker ned på og hetser Frp-sympatisører så snart de får sjansen. Og hvem er DOL-tantene? Vanlige norske velgere kanskje+ 0 Siter
Gjest orket ikke mer nedrakking Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 De som velger Frp er gjerne de som er tapere i samfunnet og går mot andre tapere. De som er ressurssterke og velger Frp er de som går mot den skandinaviske velferdsstaten eller de sosialdemokratiske verdiene som Skandinavia er kjent for. De som velger Frp er ikke de som har mest respekt for andre mennesker, så mye er sikkert............. Er helt enig med deg. Det er min erfaring også. Har levd med en mann med ekstremt liten selvtillit. Han stemmer Frp, og i åresvis måtte jeg høre han rakke ned på eldre, alenemødre, finnmarkinger og innvandrere. Det var de eneste gangene han kunne heve seg over noen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.