Helmi Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Jeg har lurt litt på det motsatte: hva er det som får Frp's leder til å kalle sine velgere som de eneste som tenker selvstendig? En meget arrogant holdning. Jeg klarer da å tenke selvstendig om jeg ikke stemmer på Frp. Det har slått meg også i forbindelse og etter dette valget hvor sutrete Frp's talsmenn er. Ikke en gang har jeg hørt: vi fikk ikke flere stemmer pga at flere ikke ønsket å stemme på oss. Nei, da: forklaringen ligger hos andre partier og velgere som ikke tenker "selvstendig" og dermed stemmer på andre partier. Dette med at Frp får mye negativ omtale, legger de opp til selv. En del av gamet, det. Først sprenger man en politisk bombe, når så reaksjonene kommer, så er responsen "buhu....alle er så slemme med oss". 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Og hvorfor er det FrP-tilhengere oppfatter all kritikk av FrPs politikk som "hets"? 0 Siter
Gjest honnicorn Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Jeg har lurt litt på det motsatte: hva er det som får Frp's leder til å kalle sine velgere som de eneste som tenker selvstendig? En meget arrogant holdning. Jeg klarer da å tenke selvstendig om jeg ikke stemmer på Frp. Det har slått meg også i forbindelse og etter dette valget hvor sutrete Frp's talsmenn er. Ikke en gang har jeg hørt: vi fikk ikke flere stemmer pga at flere ikke ønsket å stemme på oss. Nei, da: forklaringen ligger hos andre partier og velgere som ikke tenker "selvstendig" og dermed stemmer på andre partier. Dette med at Frp får mye negativ omtale, legger de opp til selv. En del av gamet, det. Først sprenger man en politisk bombe, når så reaksjonene kommer, så er responsen "buhu....alle er så slemme med oss". Frp har da hatt sitt beste valg noensinne.... 0 Siter
Gjest honnicorn Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 De som velger Frp er gjerne de som er tapere i samfunnet og går mot andre tapere. De som er ressurssterke og velger Frp er de som går mot den skandinaviske velferdsstaten eller de sosialdemokratiske verdiene som Skandinavia er kjent for. De som velger Frp er ikke de som har mest respekt for andre mennesker, så mye er sikkert............. hvordan vet du det? 0 Siter
Gjest honnicorn Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Er helt enig med deg. Det er min erfaring også. Har levd med en mann med ekstremt liten selvtillit. Han stemmer Frp, og i åresvis måtte jeg høre han rakke ned på eldre, alenemødre, finnmarkinger og innvandrere. Det var de eneste gangene han kunne heve seg over noen. ok, og du forbinder det med at han stemmer frp....det kan jo være noe med hans personlighet....? 0 Siter
Helmi Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Frp har da hatt sitt beste valg noensinne.... Det er sant. Derfor skjønner jeg ikke at de ikke kan glemme martyrrollen. 0 Siter
Gjest honnicorn Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Fordi mange av Frp's velgere skyter seg selv i foten når de velger Frp. he he. veldig saklig argument. 0 Siter
Gjest lovinda lace Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Fordi mange av Frp's velgere skyter seg selv i foten når de velger Frp. Du er en typisk SVer tydeligvis....Du får slå følge med Erik Solheim når han drar rundt i verdens u-land på signingsferdene sine. 0 Siter
Gjest honnicorn Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 DOL-tantene rakker ned på og hetser Frp-sympatisører så snart de får sjansen. Ja, det er nettopp det jeg mener. Hvis en stemmer Frp så er en dum, lat, klagete osv. De som ikke stemmer frp er veldig lite tolerante, virker det som....Og de som mener slik, har veldig lite respekt for andre folk og deres meninger... Jeg kjenner mange frp-tilhengere, her jeg bor så fikk Frp mest stemmer av alle parti. og de fleste er veldig oppegående, velutdannete, hyggelige, tolerante mennesker. Og så kjenner jeg en del ap-tilhengere, som også er hyggelige folk. Men det fins mange personligheter, og den personen jeg kjenner som er mest klagete, er faktisk ap-tilhenger. Men den personligheten forbinder jeg faktisk ikke med hvilke parti hun stemmer på! Det er jo rett og slett veldig barnslig å sette folk i bås etter hva de stemmer. Det som jeg har lagt merke til, er at Frp kan komme med en bekymring eller et forslag i media, og så får de kritikk så det ryker. Men så kan det gå en måned eller noen år, så sier et annet parti akkurat det samme (og sier det som om det er de som har kommet på det selv), og da får vedkommende ros for gode forslag.... Er det kanskje derfor Frp kalles fremskrittpartiet? Fordi det kommer med forslag som i FREMTIDEN blir godtatt?? Er veldig imot mobbing. Og synes som sagt at Frp og tilhengere blir mobbet og hetset. 0 Siter
Gjest honnicorn Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Og hvorfor er det FrP-tilhengere oppfatter all kritikk av FrPs politikk som "hets"? Tror ikke at alt blir oppfattet som hets. Hvis du leser nedover her så vil du se at de som ikke liker Frp, hetser partiet. Det blir som å sammenligne med barn som mobber at annet barn. Mobberne oppfatter ikke alltid at de mobber, de tror bare det skal være sånn. 0 Siter
Gjest honnicorn Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Og hvem er DOL-tantene? Vanlige norske velgere kanskje+ Så du kaller dem som ikke stemmer Frp for "vanlige" folk. Da er det jammen mange "uvanlige" folk her i landet! Har du fått med deg hvor mange som stemmer Frp? Jeg kan ikke annet enn å flire av slike kommentarer. Det understreker bare det som er grunnen til at jeg lagte dette innlegget..... 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 De som velger Frp er gjerne de som er tapere i samfunnet og går mot andre tapere. De som er ressurssterke og velger Frp er de som går mot den skandinaviske velferdsstaten eller de sosialdemokratiske verdiene som Skandinavia er kjent for. De som velger Frp er ikke de som har mest respekt for andre mennesker, så mye er sikkert............. Hehe ok men sorry det blir for useriøst for meg å kommentere helt latterlige påstander som det. Jeg bruker ikke ord som "taper" i mitt vokabulær. 0 Siter
Gjest Ingen Frp'er jeg nei! Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Jeg mobber ikke FRP'ere, men har seriøse problemer med å ta de alvorlig, og kan ikke fatte og begripe at normalt oppegående folk stemmer på det partiet etter å ha lest partiprogrammet. Noen hvisket meg i øret at det var yderst sjelden en FRP'er tok seg tid til å sette seg inn i partiprogrammet, men at de stemte ut i fra en fanesak som ble ropet høyest, med en løsning som ikke er gjennomførbar. Går skikkllig galt allerede på første sak for meg : - Avslutte SFO. - Foreldrene må selv betale for SFO. - Fjerne retten til barnehage. - Gjøre skolene og sykehusene til eid av staten, og ikke lokalstyrt. - Gjøre dannelse og disiplin til hovedmålet i skolene. - Ha privat helseforsikring til å dekke en del av sykehusregningen. - Gjennomføre svært omfattende reformer i skolene og helsesektorene. - Sende militæret i Norge ut i krig uten FN godkjennelse, og også utenfor NATO i "koallisjoner." - Underlegge Norge USA militært og geopolitisk. - Fortsette verneplikten. - Øke bevilgninger til militæret. - Ha politi synlig over alt, ha rom og telefonavlytting og DNA register. - Øke antallet politifolk sterkt, spesielt i Oslo. - Bevæpne politiet med "ikke dødlige våpen" dvs. knipper, batonger, pepperspray, tåregass, tazers etc. - Gi militæret rett til å angripe egne borgere ved rekvisitt fra politiet og trene militæret til dette spesifikt. - Ha politihelikoptre i hele landet. - Gjøre domstolene raskere. - At lekdommerne ikke er representative (ingen kvotering). - Straffarbeid i fengsel. - Ha lengre fengselsstraffer. - Fjerne prøveløslatelse og permisjoner. - Ha strengere lukkemekanismer og lukkerutiner inne i fengslene. - Bygge flere lukkede psykiatriske sykehus - Avskaffe statlig vern av naturen. Kun privat eiendomsrett gjelder. - Øke utslipssatsene til industrien. - Sterkt bygge ut antallet veier. - Legge ned NSB ved salf (ingen vil kjøpe). - Bare forby skadelige og giftige stoffer untaksvis. - Vil brenne mest mulig avfall og ikke resirkulere. - Tviler på globaloppvarming, og vil legge økonomi ikke vitenskap til grunn for tiltak. - Redusere avgiften på avfallsbrenning. - Ha flere gasskraftverk. Avvikle CO2 lagring. - Avslutte alle ENØK tiltak. - Øke oljeutvinngen. - Innføre hvalfangst. - Avlive alle rovdyrene. - Ikke samkjøre Flyplasser eller havner for effektivitet, men konkurranse. - Fjerne spesielle disktriksstøtter. - Legge ned fylkeskommmunen. - Redusere statlige overføringer til kommunene. - Ha flere kommunesammenslåinger. - Drive jordbruket som bedrifter og dermed avslutte subsidier og Norges selvforsynthet på mat. - Stenge sametinget med makt .(Noe annet er utenkelig). - Oppheve likestillingsloven og fjerne likestillingsombudet. - Nekte homofile å gifte seg. - Fjerne fylkesnemdene (klageinstanser). - Stanse u-hjelp og nødhjelp fra Norge. - Stanse flyktninger i å komme til Norge. - Fortsette innvandringsstoppen. - Bare gi "sosiale rettigheter (?)" til mennesker med Statsborgerskap. - Familiegjenforening bare til barn under 15 år og ektefelle. Må ha bodd her i 5 år uten en bot før unger eller ektefelle kan komme. - Statsborgerskapkrav, 10 år boende, norsk og samfunnsprøver. - Maksimalt 1000 "ikke vestlige (?)" flyktninger, asylsøkere eller innvandrere (inkl. familiegjenforening) ca. 10.000 vil bli rammet. - Avslutte tidligere statsborgerskap for å bli norsk statsborger og avgi troskapsløfte. - Innføre en type politi/anstalt/kurs eller lignende for "sosial kotyme" og sosiale "regler (?)" Med andre ord tvungen fornorskning - Tvangsreturnere alle som ikke har ID papirer straks de ankommer Norge uten saksbehandling. - Innføre en egen enhet i tillegg til utlendingspolitiet som skal aktive jakte på papirløse og "ulovlige." I tillegg kommer enkeltutalser FrP'ere om å maksimalt slipp inn 1000 mennesker i året. At asylmottakene skal være lukkede anstatler som fengsler. Å bygge lukkede flyktningsleiere i utviklingsland, med de allerede horrible forholdene der. At man ikke tror på global oppvarming. Art trygdere brukere, som tross alt gjennom sitt eget arbeid eller familiers arbeid er snyltere. At immigranter er kriminelle, til tross for at det ikke er noen statistisk signifikant forskjell. At Norge snikislamisering, som om det var mulig med 2% befolkning som muslimer. Og det faktum at de vil bruke 20 milliarder av pensjonsfondet for å redusere skatter og avgifter med noen få tusen til folk som alt har mye, med andre ord rane pensjonistene i landet. Og så skal man ikke glemme at selve partier er langt mer ekstremt markedsprivatister og rasisitiske enn partiledelsen later som de ikke er, det dukker stadig opp saker i media der enkeltrepresentanter sier de mest rasitiske og krenkende ting. Dette er partiet som støtter at norske soldater skal krige i Irak og Afghanistan, og ellers resten av verden. Dette partiet diskuterer aldri politikken sin. De lover bare "bedre" (ikke bedre betalt) skole, eldre og sykehushjem. Deretter griper de en hver sjanse til å negativt angripe de andre partiene, uansett om det er privatsak, en vedtakssak eller en oppkonstruert kunstig sak lagd av FrP. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Og hvorfor er det FrP-tilhengere oppfatter all kritikk av FrPs politikk som "hets"? Oh come on, hvor mange innlegg er det ikke skrevet på DOL om at folk som stemmer FRP er rasister, dumme, uintelligente, har lav utdannelse, er tapere, egoistiske osv. Og hvor mange slike innlegg er det skrevet om SV eller AP velgerne? Det er ikke bare her jeg ser hetsing på FRP velgere, jeg har registrert det på f.eks Facebook også. Jeg synes man skal ha respekt for at noen andre stemmer noe annet enn en selv. 0 Siter
Gjest FrP, never! Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Når det gjelder mobbing og hetsing av andre partier/folk som stemmer noe annet enn FrP, så oppfatter jeg at FrP'ere er de verste. Hvis man ikke er enig med FrP, så er man uselvstendig og ikke i stand til å tenke selv. Majoriteten av de som stemmer FrP er det man gjerne kaller "samfunnets tapere". Dette er ikke tatt ut av løse lufta, det er gjort undersøkelser som viser det. Mange FrP-velgere kjøper de lettvindte argumentene om billigere sprit og tobakk, vin i butikkene, høyere fartsgrenser og mindre innvandring. Men hva med de store sakene, skole-helse-velferd? Der velger FrP mange kutt som vil gå ut over oss alle, men dette trekker de ikke fram og dermed blir sakene lite synlige. (Undersøkelser om FrP-velgere kontra andre velgere er lett å finne, Google FrP + undersøkelse + velgere f.eks.) At media ikke trykker FrP til sitt bryst har nok mer med partiets politikk å gjøre enn ønsket om å mobbe og hetse. FrP takler ikke motargumenter, og politikken deres blir jo plukket fra hverandre uten problemer. Det er - for mange av oss - ikke mulig å få FrP-politikken til å henge på greip, når alt skal bli billigere og ingenting skal koste noe mer. Da skjønner mange av oss at tilbudet vil bli redusert, men det liker ikke FrP å snakke om. Da føler de seg hetset. Det som er mest skremmende med FrPs lettvindte valgflesk (billigere sprit og tobakk, vin i butikkene, høyere fartsgrenser og ingen innvandring), er at konsekvensene av dette ikke blir tatt fram. Hva vil skje med det norske folk om fartsgrensene økes? Jo, vi får mye flere stygge ulykker, vi får flere som trenger mer helse - og hvor fører det??? Hva vil skje om vin blir enda mer tilgjengelig? Jo, vi får enda flere med alkoholproblemer, noe vi allerede nå vet at fører til store sosiale problemer - ikke bare for den som drikker, men også for familien. Innvandringsstopp? Skal vi som sitter her med ræva full av penger, slutte å ta imot folk fra krigsherjede land? Skal vi virkelig la egoismen ta fullstendig overhånd? Jeg tror altså ikke at FrP blir særlig hetset og mobbet, men de oppfatter all kritikk slik og kjører dette veldig aktivit ut igjen. Og da blir det en selvoppfyllende profeti. Jeg frykter dessverre at FrP kommer til makten ved neste stortingsvalg, og det knyter seg allerede i magen ved den tanken... 0 Siter
Gjest honnicorn Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Jeg mobber ikke FRP'ere, men har seriøse problemer med å ta de alvorlig, og kan ikke fatte og begripe at normalt oppegående folk stemmer på det partiet etter å ha lest partiprogrammet. Noen hvisket meg i øret at det var yderst sjelden en FRP'er tok seg tid til å sette seg inn i partiprogrammet, men at de stemte ut i fra en fanesak som ble ropet høyest, med en løsning som ikke er gjennomførbar. Går skikkllig galt allerede på første sak for meg : - Avslutte SFO. - Foreldrene må selv betale for SFO. - Fjerne retten til barnehage. - Gjøre skolene og sykehusene til eid av staten, og ikke lokalstyrt. - Gjøre dannelse og disiplin til hovedmålet i skolene. - Ha privat helseforsikring til å dekke en del av sykehusregningen. - Gjennomføre svært omfattende reformer i skolene og helsesektorene. - Sende militæret i Norge ut i krig uten FN godkjennelse, og også utenfor NATO i "koallisjoner." - Underlegge Norge USA militært og geopolitisk. - Fortsette verneplikten. - Øke bevilgninger til militæret. - Ha politi synlig over alt, ha rom og telefonavlytting og DNA register. - Øke antallet politifolk sterkt, spesielt i Oslo. - Bevæpne politiet med "ikke dødlige våpen" dvs. knipper, batonger, pepperspray, tåregass, tazers etc. - Gi militæret rett til å angripe egne borgere ved rekvisitt fra politiet og trene militæret til dette spesifikt. - Ha politihelikoptre i hele landet. - Gjøre domstolene raskere. - At lekdommerne ikke er representative (ingen kvotering). - Straffarbeid i fengsel. - Ha lengre fengselsstraffer. - Fjerne prøveløslatelse og permisjoner. - Ha strengere lukkemekanismer og lukkerutiner inne i fengslene. - Bygge flere lukkede psykiatriske sykehus - Avskaffe statlig vern av naturen. Kun privat eiendomsrett gjelder. - Øke utslipssatsene til industrien. - Sterkt bygge ut antallet veier. - Legge ned NSB ved salf (ingen vil kjøpe). - Bare forby skadelige og giftige stoffer untaksvis. - Vil brenne mest mulig avfall og ikke resirkulere. - Tviler på globaloppvarming, og vil legge økonomi ikke vitenskap til grunn for tiltak. - Redusere avgiften på avfallsbrenning. - Ha flere gasskraftverk. Avvikle CO2 lagring. - Avslutte alle ENØK tiltak. - Øke oljeutvinngen. - Innføre hvalfangst. - Avlive alle rovdyrene. - Ikke samkjøre Flyplasser eller havner for effektivitet, men konkurranse. - Fjerne spesielle disktriksstøtter. - Legge ned fylkeskommmunen. - Redusere statlige overføringer til kommunene. - Ha flere kommunesammenslåinger. - Drive jordbruket som bedrifter og dermed avslutte subsidier og Norges selvforsynthet på mat. - Stenge sametinget med makt .(Noe annet er utenkelig). - Oppheve likestillingsloven og fjerne likestillingsombudet. - Nekte homofile å gifte seg. - Fjerne fylkesnemdene (klageinstanser). - Stanse u-hjelp og nødhjelp fra Norge. - Stanse flyktninger i å komme til Norge. - Fortsette innvandringsstoppen. - Bare gi "sosiale rettigheter (?)" til mennesker med Statsborgerskap. - Familiegjenforening bare til barn under 15 år og ektefelle. Må ha bodd her i 5 år uten en bot før unger eller ektefelle kan komme. - Statsborgerskapkrav, 10 år boende, norsk og samfunnsprøver. - Maksimalt 1000 "ikke vestlige (?)" flyktninger, asylsøkere eller innvandrere (inkl. familiegjenforening) ca. 10.000 vil bli rammet. - Avslutte tidligere statsborgerskap for å bli norsk statsborger og avgi troskapsløfte. - Innføre en type politi/anstalt/kurs eller lignende for "sosial kotyme" og sosiale "regler (?)" Med andre ord tvungen fornorskning - Tvangsreturnere alle som ikke har ID papirer straks de ankommer Norge uten saksbehandling. - Innføre en egen enhet i tillegg til utlendingspolitiet som skal aktive jakte på papirløse og "ulovlige." I tillegg kommer enkeltutalser FrP'ere om å maksimalt slipp inn 1000 mennesker i året. At asylmottakene skal være lukkede anstatler som fengsler. Å bygge lukkede flyktningsleiere i utviklingsland, med de allerede horrible forholdene der. At man ikke tror på global oppvarming. Art trygdere brukere, som tross alt gjennom sitt eget arbeid eller familiers arbeid er snyltere. At immigranter er kriminelle, til tross for at det ikke er noen statistisk signifikant forskjell. At Norge snikislamisering, som om det var mulig med 2% befolkning som muslimer. Og det faktum at de vil bruke 20 milliarder av pensjonsfondet for å redusere skatter og avgifter med noen få tusen til folk som alt har mye, med andre ord rane pensjonistene i landet. Og så skal man ikke glemme at selve partier er langt mer ekstremt markedsprivatister og rasisitiske enn partiledelsen later som de ikke er, det dukker stadig opp saker i media der enkeltrepresentanter sier de mest rasitiske og krenkende ting. Dette er partiet som støtter at norske soldater skal krige i Irak og Afghanistan, og ellers resten av verden. Dette partiet diskuterer aldri politikken sin. De lover bare "bedre" (ikke bedre betalt) skole, eldre og sykehushjem. Deretter griper de en hver sjanse til å negativt angripe de andre partiene, uansett om det er privatsak, en vedtakssak eller en oppkonstruert kunstig sak lagd av FrP. Det er mye der som jeg er enig i. Kan du i samme slengen skrive hva ditt parti har som er "negative" saker for deg? Og skriv like fordypende som du gjorde med frp sitt program. Det hadde vært veldig interessant. 0 Siter
Gjest honnicorn Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Oh come on, hvor mange innlegg er det ikke skrevet på DOL om at folk som stemmer FRP er rasister, dumme, uintelligente, har lav utdannelse, er tapere, egoistiske osv. Og hvor mange slike innlegg er det skrevet om SV eller AP velgerne? Det er ikke bare her jeg ser hetsing på FRP velgere, jeg har registrert det på f.eks Facebook også. Jeg synes man skal ha respekt for at noen andre stemmer noe annet enn en selv. HELT ENIG!! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Jeg synes FRP har endel gode enkeltsaker, og det er fint å også ha et slikt parti på Stortinget. Grunnen til at jeg aldri ville stemt på dem, er at jeg tror politikken deres vil påvirke oss mye mer negativt enn vi tror. FRP vil gi store skattelettelser og andre økonomiske lettelser. Selvsagt høres det topp ut, isolert sett. Problemet er jo at de må få pengene fra andre steder og hvor de skal ta disse pengene fra, er meg en gåte... Jeg ser ikke for meg at det er særlig smart å overforbruke oljeformuen f.eks. Det vil bare blir flere og flere pensjonister i Norge. Dette blir selvsagt dyrt for staten, så det er godt vi har penger i bakhånd også til fremtidige generasjoner. Jeg skal ikke skryte på meg å ha veldig god økonomisk peiling, men jeg vil tro at dersom man får store skattelettelser, så må lønnsveksten reduseres for å unngå inflasjon(?). Summa summarum sitter lønnstakerne igjen med den samme lønna uansett? I tillegg har man kanskje økt takstene på helsetjenester for å få inn pengene som lavere skatt fjerner? Dette vil da gå ut over de svakeste i samfunnet og vi vil kanskje få større klasseskille? Det eneste partiet på Stortinget som ikke stemte for at norsk tegnspråk skulle bli et av de offisielle språkene i Norge, var FRP. At norsk tegnspråk blir godkjent som offisielt språk er et stort løft for norske døve, et løft som motvirker diskriminering fordi man har et annet førstespråk (og har problemer med å tilegne seg landets hovedmål). FRP ønsker mye mindre penger tik kulturelle formål, noe jeg mener er negativt - både for befolkningen generelt og for døves muligheter for kulturelle opplevelser (sikkert negativt også for andre minoritetsgrupper). Billigere rusmidler og lengre åpningstider på utestedene virker jo kjekt, også det isolert sett. Tenker man litt lengre enn til sin egen nese, så skjønner man at dette vil kunne bidra til mer kriminalitet. FRP ønsker mer til piolitiet. Veldig bra! Jeg er allikevel stygt redd for at vi ikke vil merke noe til økt politiberedskap siden denne beredskapen må settes inn pga FRP-politikken (billigere rusmidler, åpningstidene på utesteder etc.). Konklusjonen må bli at jeg ikke forstår at enkelte ikke evner å se helhetlig på samfunnsspørsmål. Isolert sett virker saker og ting så bra, men man må se at alt som skjer i samfunnet påvirker også andre saker. Dessuten ønsker jeg ikke et kaldere samfunn der folk først og fremst tenker på seg selv og sitt, men et samfunn der man forsøker å ivareta alles interesser til beste for fellesskapet. Som før sagt, jeg tror FRP har en misjon på Stortinget- men de bør nytes i mindre doser 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Oh come on, hvor mange innlegg er det ikke skrevet på DOL om at folk som stemmer FRP er rasister, dumme, uintelligente, har lav utdannelse, er tapere, egoistiske osv. Og hvor mange slike innlegg er det skrevet om SV eller AP velgerne? Det er ikke bare her jeg ser hetsing på FRP velgere, jeg har registrert det på f.eks Facebook også. Jeg synes man skal ha respekt for at noen andre stemmer noe annet enn en selv. Det er jeg enig i. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Er du rasist, stemmer du FRP! Jeg tror nok mange rasister stemmer FRP, ja - men det er heldigvis ikke slik at alle FRP'ere er rasister! Jeg har flere gode venner som faktisk er veldig hyggelige, og som stemmer FRP 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.