Gjest togli Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Vi skal kjøpe IKEA-kjøkken og tenkte også å kjøpe hvitevarer fra IKEA. De har en bra avtale med Whirlpool, så det blir evt dette merket vi får. Min søster som har jobbet i et firma som selger hvitevarer, er meget skeptisk til Whirlpool fordi hun mener de fikk inn veldig mange klager på ovnenes og platetoppenes funksjonalitet (treg oppvarming, ujevn steking etc.). Hun mener imidlertid at Whirlpool har veldig gode mikrobølgeovner. Noen som har erfaringer å dele før vi bestemmer oss? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Min Whirlpool virker enda og den er akkurat 19 år;))) 0 Siter
Yes Sir Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Whirlpool har alltid vært regnet som billig og dårlig. 0 Siter
Spirello Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Har begge deler, og er fornøyd. Mikroen er jeg veldig fornøyd med, har dampfunksjon og utstyr til det og flaskevarmer og sånt plastlokk. Brukes flittig Damper alltid grønnsaker. Kjapt og enkelt. Steketoppen til komfyren er litt treg ja, mener det mest når ejgs akl koke opp vann, men ikke veelig treg da.. helt grei. Steker jevt synes nå jeg da. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Jeg har mikrobølgeovn! Ikke komfyr... 0 Siter
Yes Sir Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Min Whirlpool virker enda og den er akkurat 19 år;))) De er gode på mikrobølgeovner ja, men det er vel nesten det. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Vi hadde en Whirlpool vaskemaskin som det bare var trøbbel med, og et Whirlpool kjøleskap som tok reper'n etter 5 år. Jeg hadde absolutt valgt noe annet 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Hør på søstra di! Kun micro er kvalitet fra Whirlpool. 0 Siter
Mrs D Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Eneste Whirlpool har som faktisk er bra, er microbølgeovner. Ellers er det meste bare dritt, elendig kvalitet. kjenner mange som har forbannet at de i det hele tatt lot seg overtale til å kjøpe det merket. Og da er det snakk om alt fra komfyrer til oppvaskmaskiner og kjøleskap. 0 Siter
Mrs D Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Vi hadde en Whirlpool vaskemaskin som det bare var trøbbel med, og et Whirlpool kjøleskap som tok reper'n etter 5 år. Jeg hadde absolutt valgt noe annet ''og et Whirlpool kjøleskap som tok reper'n etter 5 år. '' Svigermors Whirlpool kjøleskap måtte byttes to ganger på to uker. Sier jo litt om produktene når butikken kom med nytt og sa at de aldri reparerte kjøleskap fra Whirlpool. :-D 0 Siter
jubalong70 Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 ''og et Whirlpool kjøleskap som tok reper'n etter 5 år. '' Svigermors Whirlpool kjøleskap måtte byttes to ganger på to uker. Sier jo litt om produktene når butikken kom med nytt og sa at de aldri reparerte kjøleskap fra Whirlpool. :-D Vaskemaskinreparatøren vår sa også at han aldri anbefalte Whirlpool til noen... Han er reparatør for Elkjøp her jeg bor. 0 Siter
Yes Sir Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Vaskemaskinreparatøren vår sa også at han aldri anbefalte Whirlpool til noen... Han er reparatør for Elkjøp her jeg bor. Det har jeg lest på nettsider fra utlandet også! Wirlpool er ikke Miele akkurat. Er bygget som en bil fra Russland. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Det har jeg lest på nettsider fra utlandet også! Wirlpool er ikke Miele akkurat. Er bygget som en bil fra Russland. Skulle jeg anbefale komfyr til noen ville det bli BEHA, min forrige varte i 23 år, så da kjøpte jeg selvfølgelig samme merket igjen;) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Det har jeg lest på nettsider fra utlandet også! Wirlpool er ikke Miele akkurat. Er bygget som en bil fra Russland. Og Miele var nettopp det merket reparatøren anbefalte Så vår nye vaskemaskin ble en Miele, og når vi skal pusse opp kjøkkenet - blir det Miele på det meste av hvitevarer 0 Siter
Yes Sir Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Og Miele var nettopp det merket reparatøren anbefalte Så vår nye vaskemaskin ble en Miele, og når vi skal pusse opp kjøkkenet - blir det Miele på det meste av hvitevarer Miele er Mercedes ja, men det koster! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Miele er Mercedes ja, men det koster! Joda, men så har man (sannsynligvis) varer man slipper å reparere eller skifte ut etter 2-5 år også Kan være økonomi i det også 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 for svar allesammen ) Jeg skjønner at søstra mi har rett, så da blir det kun Whirlpool micro på oss, og vi velger et annet merke på resten! Godt å ha dere å spørre 0 Siter
Tralla Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Vi har både platetopp (keramisk) og komfyr fra ikea, og synes den er bra. Har hatt den noen år nå, rundt 5-6 og ikke hatt problemer ennå. Den steker jevnere enn den jeg har fra BEHA. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Vi har både platetopp (keramisk) og komfyr fra ikea, og synes den er bra. Har hatt den noen år nå, rundt 5-6 og ikke hatt problemer ennå. Den steker jevnere enn den jeg har fra BEHA. Hmm, ser folk har ulike erfaringer her.... 0 Siter
Yes Sir Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Joda, men så har man (sannsynligvis) varer man slipper å reparere eller skifte ut etter 2-5 år også Kan være økonomi i det også Sant, en god investering! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.