Gå til innhold

Whirlpool (stekovner og platetopper)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal kjøpe IKEA-kjøkken og tenkte også å kjøpe hvitevarer fra IKEA. De har en bra avtale med Whirlpool, så det blir evt dette merket vi får. Min søster som har jobbet i et firma som selger hvitevarer, er meget skeptisk til Whirlpool fordi hun mener de fikk inn veldig mange klager på ovnenes og platetoppenes funksjonalitet (treg oppvarming, ujevn steking etc.). Hun mener imidlertid at Whirlpool har veldig gode mikrobølgeovner.

Noen som har erfaringer å dele før vi bestemmer oss?

hidi, the scorpion
Skrevet

Min Whirlpool virker enda og den er akkurat 19 år;)))

Skrevet

Har begge deler, og er fornøyd. Mikroen er jeg veldig fornøyd med, har dampfunksjon og utstyr til det og flaskevarmer og sånt plastlokk. Brukes flittig :) Damper alltid grønnsaker. Kjapt og enkelt.

Steketoppen til komfyren er litt treg ja, mener det mest når ejgs akl koke opp vann, men ikke veelig treg da.. helt grei. Steker jevt synes nå jeg da.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg har mikrobølgeovn! Ikke komfyr...

Skrevet

Min Whirlpool virker enda og den er akkurat 19 år;)))

De er gode på mikrobølgeovner ja, men det er vel nesten det.

Skrevet

Vi hadde en Whirlpool vaskemaskin som det bare var trøbbel med, og et Whirlpool kjøleskap som tok reper'n etter 5 år.

Jeg hadde absolutt valgt noe annet :)

Skrevet

Hør på søstra di! Kun micro er kvalitet fra Whirlpool.

Skrevet

Eneste Whirlpool har som faktisk er bra, er microbølgeovner. Ellers er det meste bare dritt, elendig kvalitet. kjenner mange som har forbannet at de i det hele tatt lot seg overtale til å kjøpe det merket. Og da er det snakk om alt fra komfyrer til oppvaskmaskiner og kjøleskap.

Skrevet

Vi hadde en Whirlpool vaskemaskin som det bare var trøbbel med, og et Whirlpool kjøleskap som tok reper'n etter 5 år.

Jeg hadde absolutt valgt noe annet :)

''og et Whirlpool kjøleskap som tok reper'n etter 5 år. ''

Svigermors Whirlpool kjøleskap måtte byttes to ganger på to uker. Sier jo litt om produktene når butikken kom med nytt og sa at de aldri reparerte kjøleskap fra Whirlpool. :-D

Skrevet

''og et Whirlpool kjøleskap som tok reper'n etter 5 år. ''

Svigermors Whirlpool kjøleskap måtte byttes to ganger på to uker. Sier jo litt om produktene når butikken kom med nytt og sa at de aldri reparerte kjøleskap fra Whirlpool. :-D

Vaskemaskinreparatøren vår sa også at han aldri anbefalte Whirlpool til noen... Han er reparatør for Elkjøp her jeg bor.

Skrevet

Vaskemaskinreparatøren vår sa også at han aldri anbefalte Whirlpool til noen... Han er reparatør for Elkjøp her jeg bor.

Det har jeg lest på nettsider fra utlandet også! Wirlpool er ikke Miele akkurat. Er bygget som en bil fra Russland.

hidi, the scorpion
Skrevet

Det har jeg lest på nettsider fra utlandet også! Wirlpool er ikke Miele akkurat. Er bygget som en bil fra Russland.

Skulle jeg anbefale komfyr til noen ville det bli BEHA, min forrige varte i 23 år, så da kjøpte jeg selvfølgelig samme merket igjen;)

Skrevet

Og Miele var nettopp det merket reparatøren anbefalte :)

Så vår nye vaskemaskin ble en Miele, og når vi skal pusse opp kjøkkenet - blir det Miele på det meste av hvitevarer :)

Skrevet

Og Miele var nettopp det merket reparatøren anbefalte :)

Så vår nye vaskemaskin ble en Miele, og når vi skal pusse opp kjøkkenet - blir det Miele på det meste av hvitevarer :)

Miele er Mercedes ja, men det koster! :)

Skrevet

Miele er Mercedes ja, men det koster! :)

Joda, men så har man (sannsynligvis) varer man slipper å reparere eller skifte ut etter 2-5 år også :)

Kan være økonomi i det også :)

Skrevet

for svar allesammen :))

Jeg skjønner at søstra mi har rett, så da blir det kun Whirlpool micro på oss, og vi velger et annet merke på resten!

Godt å ha dere å spørre :)

Skrevet

Vi har både platetopp (keramisk) og komfyr fra ikea, og synes den er bra. Har hatt den noen år nå, rundt 5-6 og ikke hatt problemer ennå. Den steker jevnere enn den jeg har fra BEHA.

Skrevet

Vi har både platetopp (keramisk) og komfyr fra ikea, og synes den er bra. Har hatt den noen år nå, rundt 5-6 og ikke hatt problemer ennå. Den steker jevnere enn den jeg har fra BEHA.

Hmm, ser folk har ulike erfaringer her....

Skrevet

Joda, men så har man (sannsynligvis) varer man slipper å reparere eller skifte ut etter 2-5 år også :)

Kan være økonomi i det også :)

Sant, en god investering! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...