Gå til innhold

Hva er favorittmiddagen din?

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)
Skrevet

Det må være en indrefilet av hjortekalv, min egen fløtesaus med sopp&løk + litt chili, råstekte poteter, maiskolber med kryddersmør, og noen gode grønnsaker som aparges, woket blomkål/brokkoli f.eks.

Jeg er så heldig at jeg har dette til middag flere ganger i måneden.

Skrevet

Hvis jeg må velge bare én må gourmetmaten vike for røkt kolje med poteter, gulrot og eggesmør. Det har vært livretten min siden jeg var liten:) Nam!

''kolje med poteter, gulrot og eggesmør''

*URK* det fikk jeg for mye av i oppveksten.

Gjest Dårlig barndomsminner
Skrevet

Hvis jeg må velge bare én må gourmetmaten vike for røkt kolje med poteter, gulrot og eggesmør. Det har vært livretten min siden jeg var liten:) Nam!

Der er vi ulike, bare lukten gjør at jeg brekker meg. Husker at når mamma lagde det, gikk jeg på rommet, og ble der til leneg over middagstid. Det er faktisk det eneste som jeg ikke klarer å spise ( ups. glemte også at tykke hvite pølser som mamma kokte, greide jeg ei heller å svelge ). Tror ikke de selger den type pølser lenger, og heldigvis for det.

Litt rart det med røkt kolje, jeg liker røke laks, tørrfisk osv., så det er nok barndomsminnene som mulig lurer mine smaksorganer. Kanskje jeg skal prøve på nytt med røkt kolje?

Gjest majas mamma
Skrevet

Favorittmiddagen min er biff. Saftig, mør, medium biff med bakt potet. Beste jeg vet. Ellers er jeg veldig glad i kinamat, nestenn uansett type. Fisk derimot, spiser jeg ikke. Kan under tvil strekke meg til fiskekaker, og evt fiskegrateng.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...