Gå til innhold

Reklamere på plastisk kirurgi

Anbefalte innlegg

Gjest Bittert dette her
Skrevet

Har hatt et inngrep på de edlere deler etter å ha blitt ødelagt en del under fødsel. På sykehuset vil de ikke operere noe pga reglene om "intim kirurgi", derfor måtte jeg til pers og betale selv til privat klinikk.

Jeg føler inngrepet er halvgjort og ønsker det bra når jeg først har betalt såpass mye penger. Og jeg ser ingen grunn til at det ikke skal være bra det som faktisk er ødelagt pga fødsel/ytre omstendigheter.

Men kirurgen har gitt beskjed om at det er ikke mer han kan gjøre og at vi får være fornøyd.

Jeg VET at det er det. Dette pga alt jeg har lest om temaet.

Hva skal jeg gjøre for å få jobben gjort på nytt slik at det blir bra? Kirurgen "min" vil jo ikke ta en klage særlig positivt når han allerede har sakt seg ferdig med meg (samlebåndmentalitet viste det seg)

Jeg har virkelig ikke lyst å punge ut en ny sum igjen.

Hvor reklamerer jeg, hva gjør jeg?

Takk for svar og all hjelp.

Gjest mikkelina
Skrevet

Kanskje du kan oppsøke en privat gynekolog, som kan vurdere og evt skrive en uttalelse, eller henvise deg på nytt.

nb - det svaret kom til meg ;-)

Gjest mana juice
Skrevet

Det er jo et forum her for plastisk kirurgi, hvor du kan spørre legen mot å betale et gebyr.

Skrevet

Synes det er mer merkelig at du ikke blir operert på et off. sykehus. Har vært borti mange som blir operert pga skader etter fødseler.

Men hvis flere mener at de ikke kan hjelpe på problemet, er det kanskje ikke så mye å gjøre da? Og alle operasjoner etterlater arrvev som også gir visse ulemper. Vanskelig å si uten å hvite hva problemet er. Men du kan alltids få uttalelser fra flere leger.

Skrevet

Ville gått til en annen gynokolog eller privat klinikk, slik som mana juice nevnte. Disse vil kunne gi en ny vurdering på hvorvidt det stemmer om det ikke er mer å gjøre i din situasjon. Dersom dette ikke stemmer, har du selvfølgelig krav på å få det du har betalt for. Stå på og ikke gi deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...