Gå til innhold

Forkjølet og tett i halsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom sigende på her forrige dagen, med forkjøletsmak i munn og lukt i nesa.

I går kveld begynte jeg å kjenne meg tufs, og dagen i dag har vært forholdsvis lat!!!!

I kveld har jeg blitt så tett i halsen, og det føles som om halsen blir tettere jo mer jeg hoster, er en del slim både i hals og nese.

Noen tips til å få dette til å løsne????????

'

Har litt fobi for tett hals og er redd det skal bli fullstendig tett iløpet av natten!!!!! Blir helt nærvøs av dette her jeg!!!!

Trenger jeg si jeg ikke er forkjøla så ofte? Er noen år siden.....

Skrevet

Slimløsende hostesaft? Pass på at du ikke får hostedempende for da får du ikke ut slimet, men slimløsende!

Skrevet

Det er noe som finnes som både piller og hostesaft som er slimløsende... Hmm. Bisolvon heter den.

Skrevet

Jeg fikk det samme for to uker siden.

Heiv innpå med hvitløksfedd (knasket to store fedd hver kveld) + Svarthyllkapsler + drakk masse (te, vann, appelsinjuice).

Var skikkelig tufs et par dager. Etter 4 dager totalt var jeg frisk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...