Gå til innhold

UL av hjerte, noen som har erfaring?

Gjest Sjuklingen som nekter å være sjuk :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sykdom som kan spille inn på masse rart i kroppen. Nå vil legen min ta UL av hjertet for å sjekke at årene rundt hjertet eller klaffen ikke har trukket seg sammen. Er det vanlig UL utenpå brystet, eller må jeg ta kontrastvæske osv? Litt angst her nå.. :( Jeg har vært syk i 12 år, men jeg nekter å la det knekke meg! :) Jeg er ingen sjukling, men jeg har en sykdom som stikker innom av og til bruker jeg å si ;) Har du, eller vet du hvordan UL av hjertet utføres?

Skrevet

Ul av hjertet merker du ikke engang. :o) Du ligger på en benk og får en kald gel smurt utover brystet og så drar legen en plastdings som er koblet til en datamaskin over brystet ditt for å se på hjertet.

Hadde du vært 4 år så hadde du fått se Donald på film samtidig for å holde deg i ro. ;o)

Skrevet

Ul av hjertet merker du ikke engang. :o) Du ligger på en benk og får en kald gel smurt utover brystet og så drar legen en plastdings som er koblet til en datamaskin over brystet ditt for å se på hjertet.

Hadde du vært 4 år så hadde du fått se Donald på film samtidig for å holde deg i ro. ;o)

Det var en lettelse å lese :o) Jeg vil se Donald da, kan jeg be om det? ;) Neida, takk for at du fjernet angsten min for dene gang.

Skrevet

Jeg har tatt både utvendig og innvendig ul av hjertet. Den utvendige var som Lillemus sier mens da jeg tok innvendig fikk jeg slange ned i halsen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...