Gå til innhold

Apropos tissing i dusjen...

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Speak

5

• Lillemus

4

• morsan

3

• Spirello

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Da jeg var yngre hendte det nok av og til, nå går jeg alltid på do før jeg går i dusjen så behovet dukker ikke opp. :o)

Skrevet

Jeg gjør det ikke. Kan innrømme at jeg har bedt poden om å tisse ned i sluket når han hafr stått i dusjen par ganger. Blir så sinnsykt vått og ta han ut, og så inn igjen siden han må tisse..

Men nå har vi innført at det ikke blir dusj på han før han har tissa. Så da går han på do først, så unngår vi det der..

Gjest mikkelina
Skrevet

Gjorde det en gang da jeg var i tenårene tipper jeg, bodde hvertfall fremdeles hjemme. Men det lukta faktisk etterpå, så det har jeg slutta med, kan du godt si ;-)

Ellers skal det jo være miljøvennlig da... så kanskje noe å ta opp igjen? ;-)

Skrevet

Jeg pleier alltid å tisse FØR jeg går i dusjen, men det var èn gang jeg glemte det.. :P Da måtte jeg bare tisse i dusjen. Hehe. Blir så vått av å gå ut for å tisse, og så inn i dusjen igjen.

Skrevet

Nei, her inne er det nok ingen som noen gang har gjort det *ler*

Husker at vi hadde en diskusjon på jobben ang. å tisse mens man bader (ute i havet altså). Ho ene hadde aldri gjort det heller. Og ho virket helt oppriktig da ho spurte oss hva vi gjorde da vi var på strender uten do.

Noen av oss himlet litt med øya da....

Skrevet

Husker at vi hadde en diskusjon på jobben ang. å tisse mens man bader (ute i havet altså). Ho ene hadde aldri gjort det heller. Og ho virket helt oppriktig da ho spurte oss hva vi gjorde da vi var på strender uten do.

*Hehe* Da jeg var på Island og red i noen dager for noen år siden fortalte de at en kvinnelig deltaker (fra England?) måtte på do midt ute i terrenget en gang. De hadde stoppet og hun lurte på hvor toalettet var og ble rystet da de bare pekte på nærmeste større stein. *Hehe*

Skrevet

*Hehe* Da jeg var på Island og red i noen dager for noen år siden fortalte de at en kvinnelig deltaker (fra England?) måtte på do midt ute i terrenget en gang. De hadde stoppet og hun lurte på hvor toalettet var og ble rystet da de bare pekte på nærmeste større stein. *Hehe*

Skikkelig friluftsmenneske med andre ord *ler*

Gjest Shira :o)
Skrevet

Vi var på tur i ørkenen, jeepene stoppet og det eneste vi kunne se var sand og atter sand milevis bortover. Guiden sa: Damer til høyre, menn til venstre.

Da kom det en mann og spurte på hvor toalettet guiden henviste til lå. ;o) Guiden ble litt stum kan du si.

Skrevet

Gjorde det en gang da jeg var i tenårene tipper jeg, bodde hvertfall fremdeles hjemme. Men det lukta faktisk etterpå, så det har jeg slutta med, kan du godt si ;-)

Ellers skal det jo være miljøvennlig da... så kanskje noe å ta opp igjen? ;-)

''Ellers skal det jo være miljøvennlig da... ''

Det mest miljøvennlige må vel være å la være å dusje og heller tisse i hagen! ;-)

Skrevet

Joda, jeg har gjort det, men det er en lang lang stund siden. :) Gjorde det da jeg bodde hjemme av og til. men gjør det ikke nå lenger. Har shampo og annen såpe på gulvet, og ser helst at det ikke blir pissa ned.. hehe..

Når det gjelder tissing i sjøen gjør jeg det hvis jeg er på en øy, eller et sted uten do. Svømmer meg en tur langt ut. :) Gjør det ikke på stranda der det er masse folk, og ikke på grunna så klart.

Skrevet

Skikkelig friluftsmenneske med andre ord *ler*

Må man så må man :) Tisse i busken er ikke noe problem.. Men liker å ha med tørk da, og våtservitter/antibac til håndvask etterpå. Veldig greit når vi kjørte 200 mil i sommer.. Ikke alltid de restplassdoene (aldri vel..) frista å bruke. Så da valgte jeg skogen i stedet.

Skrevet

Jeg tisser i dusjen nær sagt hver eneste gang jeg føler for å gjøre nettopp det, og det er ofte.

Skrevet

Jeg tisser i dusjen nær sagt hver eneste gang jeg føler for å gjøre nettopp det, og det er ofte.

Der var du igjen, ja! I kjent stil! :o)

Skrevet

''Og ho virket helt oppriktig da ho spurte oss hva vi gjorde da vi var på strender uten do. ''

Kunne vært meg, det. :-)

Gjest Dr. Agthe
Skrevet

Med det nicket trodde jeg du godt kunnet funnet på å gjøre noe annet også.

Skrevet

Det lurer faktisk jeg litt på, hva som er vanlig....

Jeg er vant til fra jeg var barn, at vi fikk lov til å tisse i sjøen når vi badet - ikke langt inne på grunna, men et stykke ut eller på dypet. Synes absolutt ikke det gjør noen ting.

Og jeg innrømmer at jeg gjør det selv, og at ungene mine får lov til det.

Men jeg har ei venninne som er veldig streng på det overfor sine barn, og jeg synes det er litt flaut hvis mine barn roper til meg (særlig når hun hører) "Er det greit at jeg tisser i vannet?" Har prøvd å lære dem at de ikke skal si det høyt, men bare gjøre det i stillhet et stykke fra folk.

Hva er vanlig tro?

Skrevet

Det lurer faktisk jeg litt på, hva som er vanlig....

Jeg er vant til fra jeg var barn, at vi fikk lov til å tisse i sjøen når vi badet - ikke langt inne på grunna, men et stykke ut eller på dypet. Synes absolutt ikke det gjør noen ting.

Og jeg innrømmer at jeg gjør det selv, og at ungene mine får lov til det.

Men jeg har ei venninne som er veldig streng på det overfor sine barn, og jeg synes det er litt flaut hvis mine barn roper til meg (særlig når hun hører) "Er det greit at jeg tisser i vannet?" Har prøvd å lære dem at de ikke skal si det høyt, men bare gjøre det i stillhet et stykke fra folk.

Hva er vanlig tro?

Man tisser i vannet. :o) Ærlig talt, 1 dl urin i et helt hav gjør da ingenting.

Skrevet

Man tisser i vannet. :o) Ærlig talt, 1 dl urin i et helt hav gjør da ingenting.

Nå tisser jeg normalt mer enn 1 dl, men jeg er helt enig med deg.

Men jeg innrømmer at jeg er litt flau over det, og demper tissingen det jeg kan (altså når ungene skal).

Hun ene likte ikke å tisse gjennom badetøyet. så hun stod gjerne og trakk ned badebuksa og så tisset i vannet ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...