Gå til innhold

Apropos tissing i dusjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klart jeg tisser i sjøen! Men jeg er såpass grei at jeg svømmer et stykke unna andre mennesker.

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Speak

5

• Lillemus

4

• morsan

3

• Spirello

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nå tisser jeg normalt mer enn 1 dl, men jeg er helt enig med deg.

Men jeg innrømmer at jeg er litt flau over det, og demper tissingen det jeg kan (altså når ungene skal).

Hun ene likte ikke å tisse gjennom badetøyet. så hun stod gjerne og trakk ned badebuksa og så tisset i vannet ;-)

Jeg har egentlig lært opp ungene til ikke å tisse i sjøen (men de har nok gjort det innimellom likevel...) - fordi jeg har tenkt at hvis de hadde som rutine å gå opp på do (har som regel båt med do eller hytte i nærheten når vi bader), så ville de heller ikke få den ideen at man kan gjøre det i et basseng heller...

Skrevet

Nå tisser jeg normalt mer enn 1 dl, men jeg er helt enig med deg.

Men jeg innrømmer at jeg er litt flau over det, og demper tissingen det jeg kan (altså når ungene skal).

Hun ene likte ikke å tisse gjennom badetøyet. så hun stod gjerne og trakk ned badebuksa og så tisset i vannet ;-)

Man tisser ikke mer enn ca. 4 dl på det meste til vanlig og det er ikke store skvetten i forhold til havet uansett. :o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1253188889' post='4213364]

Vi var på tur i ørkenen, jeepene stoppet og det eneste vi kunne se var sand og atter sand milevis bortover. Guiden sa: Damer til høyre, menn til venstre.

Da kom det en mann og spurte på hvor toalettet guiden henviste til lå. ;o) Guiden ble litt stum kan du si.

*LOL*

Hva om man må drite? ;-(

Skrevet

''Ellers skal det jo være miljøvennlig da... ''

Det mest miljøvennlige må vel være å la være å dusje og heller tisse i hagen! ;-)

Jeg må være miljøsvin ;-D

Skrevet

Med det nicket trodde jeg du godt kunnet funnet på å gjøre noe annet også.

Enkelte dusjvaner holder man tett om også på dol.

Skrevet

Man tisser ikke mer enn ca. 4 dl på det meste til vanlig og det er ikke store skvetten i forhold til havet uansett. :o)

1-4 dl ganger x antall folk på stranden/badeplassen? Blir nok uansett noen liter i vannkanten tilslutt...hehe;-)

Skrevet

Jeg kan ikke huske å ha tisset i dusjen, men jeg har bare badekar med hånddusj, så det kan gå år og dag mellom hver gang jeg står og dusjer.

Jeg har tisset når jeg har badet i sjøen, men ikke i badebasseng.

Gjest Shira :o)
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1253197213' post='4213475]

*LOL*

Hva om man må drite? ;-(

Nå var det ikke så lang kjøretur før vi var i en Beduinleir, og vi fikk opplyst flere ganger når og hvor vi hadde tilgang til toalett i løpet av turen.

Det var bare akkurat uti ørkenødet der at det bare var sand, og litt vanskelig å sette opp toaletter ;o) Så det var mest som en fleip at vi kunne benytte sanden dersom noen var nødige.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg gjør det ikke, det er fysisk umulig for meg. Det er veldig praktisk sånn til vanlig, men når jeg er på badestrand uten tilgang til toalett så kan ikke jeg benytte sjøen. (Jeg gjorde ikke før heller når det var mulig, så jeg hadde nok ikke startet med det nå heller, i dusjen altså)

Eller jeg kan jo i sjøen, men da hadde nok folk sperret opp øynene ;o) (har kontinent urostomi)

Skrevet

Tror nok det er værre ting i sjøen enn litt tiss fra de som bader:-)

Skrevet

*rekker opp hånda* ;)

Femåringen tisser hele tida når vi er ved sjøen. Bølgebruset gjør henne visst tissetrengt.. Hvis hun ikke hadde fått lov å tisse i sjøen, så hadde vi rett og slett ikke orka å dra på stranda....

Tiss er vel noe av det reneste som finnes (*urk*), så jeg tipper det finnes mye annet i sjøen som er verre enn litt tiss ;)

Skrevet

Med det nicket trodde jeg du godt kunnet funnet på å gjøre noe annet også.

*HAHA*

Skrevet

Nei, her inne er det nok ingen som noen gang har gjort det *ler*

Husker at vi hadde en diskusjon på jobben ang. å tisse mens man bader (ute i havet altså). Ho ene hadde aldri gjort det heller. Og ho virket helt oppriktig da ho spurte oss hva vi gjorde da vi var på strender uten do.

Noen av oss himlet litt med øya da....

Selvfølgelig tisser man i sjøen!

Men helst ikke i ferskvann der mange bader. Selvfølgelig gjør en del småbarn det, og jeg forsøker å unngå å oppholde meg på grunna. Men har sett enkelte foreldre oppfordre barna til å tisse i vannet (i ferskvann) og til og med bære småbarn uti vannet for å tisse på grunna der de andre bader - *urk*

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Tiss lukter ekkelt.

Og doen er bare en meter unna :)

Skrevet

Men helst ikke i ferskvann der mange bader. Selvfølgelig gjør en del småbarn det, og jeg forsøker å unngå å oppholde meg på grunna. Men har sett enkelte foreldre oppfordre barna til å tisse i vannet (i ferskvann) og til og med bære småbarn uti vannet for å tisse på grunna der de andre bader - *urk*

''Selvfølgelig gjør en del småbarn det, og jeg forsøker å unngå å oppholde meg på grunna.''

Ja, jeg har noen ganger lurt på om dette er en av grunnene til at vannet er ekstra varmt på grunna....;-)

'' Men har sett enkelte foreldre oppfordre barna til å tisse i vannet (i ferskvann) og til og med bære småbarn uti vannet for å tisse på grunna der de andre bader - *urk*''

Enig - det er ekkelt! Det er noe annet å tisse i havet litt utpå dypet.

Skrevet

Hvorfor ikke i ferskvann?

Skrevet

Hvorfor ikke i ferskvann?

''Hvorfor ikke i ferskvann?''

Fordi det er er mindre gjennomstrømming/utskiftning i ferskvann enn i saltvann, selvfølgelig.

I tillegg tåler saltvann mer bakterier, men det var ikke først og fremst det jeg tenkte på.

Skrevet

''Hvorfor ikke i ferskvann?''

Fordi det er er mindre gjennomstrømming/utskiftning i ferskvann enn i saltvann, selvfølgelig.

I tillegg tåler saltvann mer bakterier, men det var ikke først og fremst det jeg tenkte på.

Tror det blir blandet godt der også jeg. Men der jeg bader i ferskvann er det oftest ikke mange (om noen) andre mennesker.

Har aldri tenkt over at det er forskjell. Bedre enn å gå opp i skogen når man er på stranda.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...