Gå til innhold

Lang ytterjakke fra Bergans

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei damer!

Hva synes dere om de lange jakkene fra Bergans?

De har forskjellige navn, og ligger under Lady - jakker, sortert etter type stoff i jakka.

http://bergans.no/sider/start_produkter.asp

Jeg liker flere her, og vurderer innkjøp. Kanskje den som heter 5927 Oslo Insulated Lady Coat? Jeg må spørre om råd, for dere mobba meg bort i fra et Bergans boblekåpekjøp i fjor ;-p (den finnes faktisk i år også)

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

17

• Mary Poppins

6

• Lillemus

5

• candyqueen_83

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tøff, men er det en vinterjakke? Jeg ønsker meg forøvrig en ordentlig regnkappe som går litt nedpå låret og som er litt tøff i utforming, farge og mønster og som ikke koster skjorta. Kari Traa sin er dritkjedelig, den jeg har sett derfra er lys med tegninger av dameansikter på og den likte jeg ikke.

Skrevet

Generelt så synes jeg Bergans-klær er fine jeg da. Selv om jeg ikke har noen selv. Har endt opp med HH i stedet. Billigere, og like greie. Men gubben har noen Bergansklær. Virker veldig gode og solide.

Skrevet

Tøff, men er det en vinterjakke? Jeg ønsker meg forøvrig en ordentlig regnkappe som går litt nedpå låret og som er litt tøff i utforming, farge og mønster og som ikke koster skjorta. Kari Traa sin er dritkjedelig, den jeg har sett derfra er lys med tegninger av dameansikter på og den likte jeg ikke.

Det er en vinterjakke ja. Den var tøff på, prøvde den forleden.

Regnkappe, ja... hehe. Jeg kjøpte en fra B-Young for et par år siden. Den revna ved lomma, og jeg leverte den tilbake. Savner egentlig regnkappe. Mamma har en dritkul en, skal spørre hvor hun har kjøp den.

Søs Jensen sin brunmønstrede m/sorte detaljer er litt fin. Og folk sier at de ikke blir klamme i denne kappa - det ble jeg i den jeg hadde. Uansett, jeg liker goretex best. *komfort*

Skrevet

Generelt så synes jeg Bergans-klær er fine jeg da. Selv om jeg ikke har noen selv. Har endt opp med HH i stedet. Billigere, og like greie. Men gubben har noen Bergansklær. Virker veldig gode og solide.

Ja, de har noe fint, ja :-) Men sportsjakkene i fargerik sammensetning er ikke helt min stil ;-)

Skrevet

Jeg synes den ser veldig fin og sporty ut og faktisk ikke så ille pris på den heller. Jeg er veldig glad i Bergans og har selv en jakke som heter Lady Dynamic i helt sort. Utrolig fin passform på den.

Skrevet

Jeg synes den ser veldig fin og sporty ut og faktisk ikke så ille pris på den heller. Jeg er veldig glad i Bergans og har selv en jakke som heter Lady Dynamic i helt sort. Utrolig fin passform på den.

Har du link til denne jakka? Er den kjøpt i år?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1253189299' post='4213376]

Det er en vinterjakke ja. Den var tøff på, prøvde den forleden.

Regnkappe, ja... hehe. Jeg kjøpte en fra B-Young for et par år siden. Den revna ved lomma, og jeg leverte den tilbake. Savner egentlig regnkappe. Mamma har en dritkul en, skal spørre hvor hun har kjøp den.

Søs Jensen sin brunmønstrede m/sorte detaljer er litt fin. Og folk sier at de ikke blir klamme i denne kappa - det ble jeg i den jeg hadde. Uansett, jeg liker goretex best. *komfort*

Joda, men goretex er ikke så tøft som regnkåpe. :o) Og myyyye dyrere...

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1253189712' post='4213388]

5204 Lady Dynamic, også trykker du på den sorte modellen. Den er mer innsvinget enn det synes på bilden, noe som gjør den ekstra feminin, og man ser veldig slank ut i den :-)

Jeg liker heller ikke masse farger på jakkene mine.

Skrevet

Men det er forresten kortere da, det er ikke en kåpe.

Skrevet

den er.. skulle det stå

Skrevet

Joda, men goretex er ikke så tøft som regnkåpe. :o) Og myyyye dyrere...

Sant nok...

Skrevet

5204 Lady Dynamic, også trykker du på den sorte modellen. Den er mer innsvinget enn det synes på bilden, noe som gjør den ekstra feminin, og man ser veldig slank ut i den :-)

Ok, skal se etter. Takk :-)

Skrevet

Den ligner veldig på min sorte Haglöfsjakke, som jeg forøvrig ikke klarte å fine ingen på nettsiden deres. Det er nok en utgått modell jeg har, kjøpt i 2008.

Skrevet

Jeg synes den var fin! Til sitt bruk ;)

*hehe* Typisk Elextra-svar. ''Til sitt bruk ;)'' Som du vil definere videre...?

Jeg har ikke tenkt å gå på slottsball med den. ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1253192192' post='4213418]

*hehe* Typisk Elextra-svar. ''Til sitt bruk ;)'' Som du vil definere videre...?

Jeg har ikke tenkt å gå på slottsball med den. ;-)

''Jeg har ikke tenkt å gå på slottsball med den. ;-)

''

Godt! Kjempefin til litt sporty bruk. Ikke så fin til skjørt. Som morsan påpekte i fjor er ullkåper mer elegant og kledelig på de fleste.

Skrevet

''Jeg har ikke tenkt å gå på slottsball med den. ;-)

''

Godt! Kjempefin til litt sporty bruk. Ikke så fin til skjørt. Som morsan påpekte i fjor er ullkåper mer elegant og kledelig på de fleste.

Men veldig kjekk til hverdagstøy/tunika m/longs og støvletter etc.

Jeg går så og si aldri i skjørt.

Gjest mikkelina
Skrevet

Har sett meg utdenne regnjakka jeg, på Spar Kjøp av alle ting. Syntes den så tøff ut! Men har ikke kommet lenger enn å bla i min mors katalog, er ikke bare bare å komme seg på Spar Kjøp, gitt...

http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_18/PID-890511(SparBase).aspx

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1253192429' post='4213421]

Men veldig kjekk til hverdagstøy/tunika m/longs og støvletter etc.

Jeg går så og si aldri i skjørt.

''Men veldig kjekk til hverdagstøy/tunika m/longs og støvletter etc.

''

Ehh.....!? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...