Gå til innhold

Lang ytterjakke fra Bergans

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Men veldig kjekk til hverdagstøy/tunika m/longs og støvletter etc.

''

Ehh.....!? :)

Ehe..?

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

17

• Mary Poppins

6

• Lillemus

5

• candyqueen_83

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Fin, synes jeg! Enkel, sporty, og samtidig feminin. Jeg liker generelt Bergans, har selv bl.a. Granite Lady Parka, som jeg er kjempefornøyd med.

Skrevet

Har sett meg utdenne regnjakka jeg, på Spar Kjøp av alle ting. Syntes den så tøff ut! Men har ikke kommet lenger enn å bla i min mors katalog, er ikke bare bare å komme seg på Spar Kjøp, gitt...

http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_18/PID-890511(SparBase).aspx

Mja... Mønsteret var litt vel psykedelisk og jeg vil ha sånn i skikkelig regntøystoff, ikke sånn mykt foret stoff. *Vanskelig*

Gjest mikkelina
Skrevet

Mja... Mønsteret var litt vel psykedelisk og jeg vil ha sånn i skikkelig regntøystoff, ikke sånn mykt foret stoff. *Vanskelig*

Er det ikke regntøystoff? Tok det litt for gitt, jeg..

Skrevet

Er det ikke regntøystoff? Tok det litt for gitt, jeg..

Joda, men jeg vil ha sånn som er mer blank og stiv i stoffet, den der er i mykere regntøystoff. Tror jeg.

Skrevet

Jeg synes den ser veldig fin og sporty ut og faktisk ikke så ille pris på den heller. Jeg er veldig glad i Bergans og har selv en jakke som heter Lady Dynamic i helt sort. Utrolig fin passform på den.

Den er veldig fin. Liker den lilla jeg da. Men hvordan er den i kulda? Man må vel ha ganske mye klær under?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1253192429' post='4213421]

Men veldig kjekk til hverdagstøy/tunika m/longs og støvletter etc.

Jeg går så og si aldri i skjørt.

Den minner litt om en trenchcoat, noe som aldri går av moten og kan brukes til det meste.

Skrevet

Den minner litt om en trenchcoat, noe som aldri går av moten og kan brukes til det meste.

:-)

*sanker positive kommentarer* ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1253192828' post='4213424]

Ehe..?

''Ehe..?''

Jeg synes jakken vil være fin til sporty antrekk som olabukse eller annen bukse, kanskje ikke fullt så fin til longs/tights og høye støvler. Men sier ikke dermed at det er helt galt, altså! :P

Skrevet

Den er veldig fin. Liker den lilla jeg da. Men hvordan er den i kulda? Man må vel ha ganske mye klær under?

Den er egentlig ikke noe særlig i kulden, med mindre man har på seg varm flis under. Så det er absolutt ikke en varm jakke i utgangspunktet. Men den er vanntett og en god vindjakke :-)

Skrevet

Den er egentlig ikke noe særlig i kulden, med mindre man har på seg varm flis under. Så det er absolutt ikke en varm jakke i utgangspunktet. Men den er vanntett og en god vindjakke :-)

Synd. Liker jakkene til Bergans, men vil ha noe som holder i kulda. Prøvde dunjakka. Kjempekul, men jeg så ut som michelinmannen!! De er tykke de jakkene altså :o)

Skrevet

''Ehe..?''

Jeg synes jakken vil være fin til sporty antrekk som olabukse eller annen bukse, kanskje ikke fullt så fin til longs/tights og høye støvler. Men sier ikke dermed at det er helt galt, altså! :P

Tja, den var ganske fin i stoffet, så jeg tror det går bra jeg :-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1253216281' post='4213660]

Tja, den var ganske fin i stoffet, så jeg tror det går bra jeg :-)

Ok, synes som sagt den var fin, finere enn mye annet jeg har sett :)

Skrevet

Synd. Liker jakkene til Bergans, men vil ha noe som holder i kulda. Prøvde dunjakka. Kjempekul, men jeg så ut som michelinmannen!! De er tykke de jakkene altså :o)

''noe som holder i kulda''

Canada Goose

Peak Performance Parka

Skrevet

Ok, synes som sagt den var fin, finere enn mye annet jeg har sett :)

Jeg vurderer også en fra Peak

http://www.peakperformance.com/Collection/#

Men jeg har ikke vært å prøvd ennå. Betviler at den type lange jakker har bedre snitt hos Peak enn hos Bergans, når jeg ser bildene...

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1253216683' post='4213665]

''noe som holder i kulda''

Canada Goose

Peak Performance Parka

Men er ikke de også sånn innmari bollete dunjakker? Vil gjerne ha noe med litt fin fasong i tillegg til at den er varm.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1253216932' post='4213668]

Jeg vurderer også en fra Peak

http://www.peakperformance.com/Collection/#

Men jeg har ikke vært å prøvd ennå. Betviler at den type lange jakker har bedre snitt hos Peak enn hos Bergans, når jeg ser bildene...

Linken pekte til Peaks hovedside.

Kjenner ikke Peak veldig godt, men har større tillit til Bergans når det gjelder både snitt og kvalitet.

Skrevet

Men er ikke de også sånn innmari bollete dunjakker? Vil gjerne ha noe med litt fin fasong i tillegg til at den er varm.

''Vil gjerne ha noe med litt fin fasong i tillegg til at den er varm.''

Det går ikke an, det - det er jo flere ting på en gang! ;-)

Joda, de jeg nevnte er tykke, men ikke boblestoff-tykke. Se på Bergans eller Peak på nettet, og fortell hvilke modeller du liker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...