Gå til innhold

Fuck you!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den sangen er kul :o)

men ikke om 4-åringe gauler refrenget på handleturen, eller i barnehagen.. ;-(

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1253196757' post='4213470]

Nei, sant det. Hehe

Skrevet

Been there done that ;-) Men det var en seksåring vel og merke.....Veldig festlig-NOT!!!!

Skrevet

Been there done that ;-) Men det var en seksåring vel og merke.....Veldig festlig-NOT!!!!

Husker faktisk dette på motsatt side jeg. At jeg var 6-7 år og sang på sanger jeg hadde overhørt og som jeg ikke skjønte, hvorpå de voksne reagerte deretter. Hendte ved et tilfelle at jeg fikk kjeft av mamma da jeg sang hos Besta..hehe. Husker hvor fortvilet jeg ble. Har spurt mamma om hvilken sang det var fordi hun husker også godt episoden,men hun husker desverre ikke sangen. Det irriterer meg litt.

Gjest mikkelina
Skrevet

Ja, føkk ju, har takket være deg hatt den på hjernen siden jeg leste tråden din før i dag! ;o)

Skrevet

Ja, føkk ju, har takket være deg hatt den på hjernen siden jeg leste tråden din før i dag! ;o)

Unnskyld *hehe*

Skrevet

Ååååhr.. Den sangen fester seg totalt!

Det blir litt ukontrollert nynning av sånne sanger ;-)

Gjest mikkelina
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1253220341' post='4213706]

Unnskyld *hehe*

Ok, for å være heeelt ærlig har jeg i flere dager hørt refrenget i en eller annen reklame, og var på vei til å søke den opp selv. Så du bare hjalp meg litt på veien ;-)

Skrevet

Ok, for å være heeelt ærlig har jeg i flere dager hørt refrenget i en eller annen reklame, og var på vei til å søke den opp selv. Så du bare hjalp meg litt på veien ;-)

;-)

Skrevet

Takk, da fikk jeg den på hjernen.

For øvrig kul tekst med tanke på at den er dedisert George Bush. :)

Skrevet

''men ikke om 4-åringe gauler refrenget på handleturen, eller i barnehagen.. ;-(''

Ikke fullt så flaut, men mer komisk, var da vi var i London med en 6-7-åring som hadde sett mye på Shrek, og på dobbeltdekkeren satte i for full hals:

"I like big butts and I cannot lie"

Skrevet

Takk, da fikk jeg den på hjernen.

For øvrig kul tekst med tanke på at den er dedisert George Bush. :)

''Takk, da fikk jeg den på hjernen.''

Ingen årsak ;-)

''For øvrig kul tekst med tanke på at den er dedisert George Bush. :)''

Hehe! :-)

Skrevet

''men ikke om 4-åringe gauler refrenget på handleturen, eller i barnehagen.. ;-(''

Ikke fullt så flaut, men mer komisk, var da vi var i London med en 6-7-åring som hadde sett mye på Shrek, og på dobbeltdekkeren satte i for full hals:

"I like big butts and I cannot lie"

*LOL*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...