Gå til innhold

hva er definisjonen på en Smoothie?

Anbefalte innlegg

Gjest best wishes
Skrevet

Var på Oslo City i dag og kjøpte en Smoothie. Trodde jeg i hvertfall. Det var ikke noe annet enn en plastkopp med appelsinjuice, om det var noe annet opp i der er ikke godt å si. Den var ikke kald en gang.

jeg trodde en smoothie skulle ha en mer kremete konsistens, og at den skulle være kald. Kan man bare helle juice i en plastkopp, ta 43 kroner for det, og kalle det en smoothie?

klagde men fikk ikke medhold, kanskje den svenske dama ikke forsto hva jeg sa.

Gjest mikkelina
Skrevet

Det er en veldig stor mulighet for at den svenske dama ikke forsto deg nei. De skjønner ofte lite av hva vi sier, gitt.. Jobbet selv med ei svensk dame et års tid, hun hadde norsk kjærste og hadde bodd her en stund, like fullt var det tydelig at hun forsto på langt nær alt vi andre sa. :-/

Når det gjelder smoothie fant jeg en definisjon: http://www.frukt.no/artikkel.aspx?artid=8542

Gjest Smoooooth
Skrevet

I stedet for å kjøpe på Oslo City bør du gå over til Byporten. Akkurat i "grensen" mellom Byporten og Oslo S finner du et sted som er spesialister på smoothies! Knallgode!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...