Gjest honnicorn Skrevet 17. september 2009 Skrevet 17. september 2009 I dag har jeg kjøpt to julegaver, og bestilt fire gaver på nettet. Er stolt av meg selv...Er herlig å slippe å få hele den utgiften i desember! Hvordan ligge dere an? 0 Siter
Gjest bruker dem på meg sjæl!!! Skrevet 17. september 2009 Skrevet 17. september 2009 Kjøper ikke julegaver!!! Tull og bortkastet penger!!!! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. september 2009 Skrevet 17. september 2009 Nei, det venter jeg med til desember. Holder med julehandel én måned i året. 0 Siter
Gjest å nei,,ikke nå Skrevet 17. september 2009 Skrevet 17. september 2009 Please, ikke begynn med juletråder i september!! Det er jo det samme som når marsipanen kommer i oktober! Helt på trynet!! Fint for deg at du er igang, men spar oss andre som fortsatt tviholder på sommerfølelsene våre!! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 17. september 2009 Skrevet 17. september 2009 Jeg er så å si ferdig med alle ungene. *kry* Så jeg vil si jeg er godt i gang. Elsker julen! 0 Siter
Gjest bruker dem på meg sjæl!!! Skrevet 17. september 2009 Skrevet 17. september 2009 Please, ikke begynn med juletråder i september!! Det er jo det samme som når marsipanen kommer i oktober! Helt på trynet!! Fint for deg at du er igang, men spar oss andre som fortsatt tviholder på sommerfølelsene våre!! Snart er påske marsipanen her!!!! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. september 2009 Skrevet 17. september 2009 Vi er i midten av september, for pokker. Selvfølgelig har jeg ikke begynt å tenke i retning av jula ennå. Skulle bare mangle. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. september 2009 Skrevet 17. september 2009 Please, ikke begynn med juletråder i september!! Det er jo det samme som når marsipanen kommer i oktober! Helt på trynet!! Fint for deg at du er igang, men spar oss andre som fortsatt tviholder på sommerfølelsene våre!! Takk. Er så hjertens enig. 0 Siter
Gjest gul dame Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 Jeg er ikke begynt å tenke på jul, og er stolt av meg selv likevel. Hva er det for et spørsmål i midten av september..... 0 Siter
laban Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 Jeg ligger ikke an i det hele tatt i forhold til jula, jeg begynner ca. ved advent. Gavekjøp er noe av det som er minst stressende og problematisk ved jula, jeg har ikke så mange å kjøpe til. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 Jeg er så å si ferdig med alle ungene. *kry* Så jeg vil si jeg er godt i gang. Elsker julen! Jeg også elsker julen - men i desember - ikke i september 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 Please, ikke begynn med juletråder i september!! Det er jo det samme som når marsipanen kommer i oktober! Helt på trynet!! Fint for deg at du er igang, men spar oss andre som fortsatt tviholder på sommerfølelsene våre!! Enig 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 Vi er i midten av september, for pokker. Selvfølgelig har jeg ikke begynt å tenke i retning av jula ennå. Skulle bare mangle. Er ikke rart mange er lei jula når man starter forberedelsene nå. Nei til jul før desember 0 Siter
Spirello Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 Ikke begynt å tenke på det gitt.. Først har mamma bursdag, så venninna mi, så svogern min, så samboern min, så broren min, så en annen venninne, så mormor, så stemor.. Puh! Blir en del bursdagsgaver å handle inn først ja.. tenkte faktisk å være litt tidlig ute i år, men spørs om jeg har råd til det. hater julekaos og stress.. 0 Siter
fresja Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 Normalt er jeg altfpr sent ute når jeg skal kjøpe julegaver, men i år kjøpte jeg tre julegaver jeg kom over på salg i år. Det var flotte gaver, men jeg kunne ikke ha kjøpt dem til full pris. 0 Siter
Gjest nsgjerrig i kveld Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 Hva bestilte du på nett, og hvor? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 Jeg også elsker julen - men i desember - ikke i september Ja, det er jeg i grunnen enig i. Julen begynner for tidlig. Men jeg må begynne på julegavene i god tid, så slipper jeg ta alt av en lønning. :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.