Gå til innhold

julegaver

Anbefalte innlegg

Gjest honnicorn
Skrevet

I dag har jeg kjøpt to julegaver, og bestilt fire gaver på nettet. Er stolt av meg selv...Er herlig å slippe å få hele den utgiften i desember! Hvordan ligge dere an?

Gjest bruker dem på meg sjæl!!!
Skrevet

Kjøper ikke julegaver!!! Tull og bortkastet penger!!!!

Skrevet

Nei, det venter jeg med til desember. Holder med julehandel én måned i året.

Gjest å nei,,ikke nå
Skrevet

Please, ikke begynn med juletråder i september!! Det er jo det samme som når marsipanen kommer i oktober! Helt på trynet!!

Fint for deg at du er igang, men spar oss andre som fortsatt tviholder på sommerfølelsene våre!!

Skrevet

Jeg er så å si ferdig med alle ungene. *kry*

Så jeg vil si jeg er godt i gang. Elsker julen!

Gjest bruker dem på meg sjæl!!!
Skrevet

Please, ikke begynn med juletråder i september!! Det er jo det samme som når marsipanen kommer i oktober! Helt på trynet!!

Fint for deg at du er igang, men spar oss andre som fortsatt tviholder på sommerfølelsene våre!!

Snart er påske marsipanen her!!!!

Skrevet

Vi er i midten av september, for pokker. Selvfølgelig har jeg ikke begynt å tenke i retning av jula ennå. Skulle bare mangle.

Skrevet

Takk. Er så hjertens enig.

Skrevet

Jeg er ikke begynt å tenke på jul, og er stolt av meg selv likevel. Hva er det for et spørsmål i midten av september.....

Skrevet

Jeg ligger ikke an i det hele tatt i forhold til jula, jeg begynner ca. ved advent.

Gavekjøp er noe av det som er minst stressende og problematisk ved jula, jeg har ikke så mange å kjøpe til.

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg er så å si ferdig med alle ungene. *kry*

Så jeg vil si jeg er godt i gang. Elsker julen!

Jeg også elsker julen - men i desember - ikke i september

Gjest annlovinda
Skrevet

Enig

Gjest annlovinda
Skrevet

Vi er i midten av september, for pokker. Selvfølgelig har jeg ikke begynt å tenke i retning av jula ennå. Skulle bare mangle.

Er ikke rart mange er lei jula når man starter forberedelsene nå.

Nei til jul før desember

Skrevet

Ikke begynt å tenke på det gitt.. Først har mamma bursdag, så venninna mi, så svogern min, så samboern min, så broren min, så en annen venninne, så mormor, så stemor.. :) Puh! Blir en del bursdagsgaver å handle inn først ja..

tenkte faktisk å være litt tidlig ute i år, men spørs om jeg har råd til det. hater julekaos og stress..

Skrevet

Normalt er jeg altfpr sent ute når jeg skal kjøpe julegaver, men i år kjøpte jeg tre julegaver jeg kom over på salg i år. Det var flotte gaver, men jeg kunne ikke ha kjøpt dem til full pris.

Skrevet

Jeg også elsker julen - men i desember - ikke i september

Ja, det er jeg i grunnen enig i. Julen begynner for tidlig.

Men jeg må begynne på julegavene i god tid, så slipper jeg ta alt av en lønning. :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...